najczęstsze usterki w legacy 2004r 2.0 137km
najczęstsze usterki w legacy 2004r 2.0 137km
Planuje kupno powyższego auta każdy chwali te auto. Ale mam pytanie do posiadaczy tego auta co wam się popsuło proszę o szczerość i długość użytkowania.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2013, o 23:29 przez borasmax, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: najczęstsze usterki w legancy 2004r 2.0 137km
nic, bo nie ma takiego auta.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: najczęstsze usterki w legancy 2004r 2.0 137km
No dobra, pośmialiśta się, wredoty - teraz chyba pora pomóc potrzebującemu, co?
borasmax, ja niestety Legacy nigdy nie miałem, ale z tego co kojarzę po 10 latach obecności na forach marki, to:
- ten model jest rzeczywiście ponadprzeciętnie bezawaryjny;
- z rzeczy poważniejszych, to bywają chyba tylko kłopoty z dwumasem.
borasmax, ja niestety Legacy nigdy nie miałem, ale z tego co kojarzę po 10 latach obecności na forach marki, to:
- ten model jest rzeczywiście ponadprzeciętnie bezawaryjny;
- z rzeczy poważniejszych, to bywają chyba tylko kłopoty z dwumasem.
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: najczęstsze usterki w legancy 2004r 2.0 137km
No dobrze, to może ja. Rocznik 2004, zbliżam się powoli do 170kkm. Z grubszych rzeczy:
- koło dwumasowe - objaw zużycia to takie specyficzne 'ćwierkanie' przy ruszaniu, można z tym przejeździć nawet kilkadziesiąt tysięcy km. Niestety jak padnie w trasie, unieruchamia samochód. Wymienia się razem ze sprzęgłem na jednomasowe. Tak zrobiłem i mam spokój
- wiskoza: wymieniłem przy 150kkm; objawy zużytej to takie przeskakiwanie odczuwalne przy maksymalnie skręconych kołach i powolnym manewrowaniu (np. na parkingu). UWAGA! Często niewyczuwalne podczas krótkotrwałej jazdy próbnej, trzeba ją rozgrzać np. na jakiejś trasie
- łożyska w skrzyni - huczało, wymieniłem 3 sztuki
Poza tym standardowe przeglądy, jakieś pierdoły typu gumki, łączniki, tuleje (ale naprawdę rzadko i przeważnie za każdym razem inna - nie jest tak, że np. co chwilę trzeba wymieniać to samo).
Tarcze hamulcowe z przodu wystarczyły na ponad 120kkm, z tyłu mam jeszcze oryginalne.
Niedawno zaczął lekko popiardywać tłumik końcowy (jeszcze oryginalny).
Z innych pierdół typowych dla modelu:
- wyświetlacz wewnętrzny (termometr, spalanie, itp.) po pewnym czasie głupieje i pokazuje 'Err' - wymieniłem cały za 200 zł (niektórzy oddają do poprawienia zimnych lutów, podobno pomaga)
- przycisk otwierania szyby kierowcy się zacina, działa tylko w trybie AUTO - ciężko otworzyć szybę tylko trochę
Pali tyle co nic (jak na Subaru ). Najniższy wynik jaki udało mi się osiągnąć to 7.6, normalna jazda w trasie (np. do Chorwacji) to 8.4 - 8.6 (z klimą, a nawet z boksem). Warszawskie korki i krótkie dystanse to już 11-12.
I tyle.
Aha, podobno łatwo się gazuje i dobrze znosi gaz.
My się właśnie zastanawiamy nad wymianą na nowszy model, ale głównie dlatego że się nam trochę znudził
- koło dwumasowe - objaw zużycia to takie specyficzne 'ćwierkanie' przy ruszaniu, można z tym przejeździć nawet kilkadziesiąt tysięcy km. Niestety jak padnie w trasie, unieruchamia samochód. Wymienia się razem ze sprzęgłem na jednomasowe. Tak zrobiłem i mam spokój
- wiskoza: wymieniłem przy 150kkm; objawy zużytej to takie przeskakiwanie odczuwalne przy maksymalnie skręconych kołach i powolnym manewrowaniu (np. na parkingu). UWAGA! Często niewyczuwalne podczas krótkotrwałej jazdy próbnej, trzeba ją rozgrzać np. na jakiejś trasie
- łożyska w skrzyni - huczało, wymieniłem 3 sztuki
Poza tym standardowe przeglądy, jakieś pierdoły typu gumki, łączniki, tuleje (ale naprawdę rzadko i przeważnie za każdym razem inna - nie jest tak, że np. co chwilę trzeba wymieniać to samo).
Tarcze hamulcowe z przodu wystarczyły na ponad 120kkm, z tyłu mam jeszcze oryginalne.
Niedawno zaczął lekko popiardywać tłumik końcowy (jeszcze oryginalny).
Z innych pierdół typowych dla modelu:
- wyświetlacz wewnętrzny (termometr, spalanie, itp.) po pewnym czasie głupieje i pokazuje 'Err' - wymieniłem cały za 200 zł (niektórzy oddają do poprawienia zimnych lutów, podobno pomaga)
- przycisk otwierania szyby kierowcy się zacina, działa tylko w trybie AUTO - ciężko otworzyć szybę tylko trochę
Pali tyle co nic (jak na Subaru ). Najniższy wynik jaki udało mi się osiągnąć to 7.6, normalna jazda w trasie (np. do Chorwacji) to 8.4 - 8.6 (z klimą, a nawet z boksem). Warszawskie korki i krótkie dystanse to już 11-12.
I tyle.
Aha, podobno łatwo się gazuje i dobrze znosi gaz.
My się właśnie zastanawiamy nad wymianą na nowszy model, ale głównie dlatego że się nam trochę znudził
Re: najczęstsze usterki w legacy 2004r 2.0 137km
dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz o to mi chodzilo :)
poprosze wiecej opini
poprosze wiecej opini