Witam, ja uważam, że warto, prowadzimy serwis
http://www.adac24.pl - tam można się wszystkiego dowiedzieć. Co do Polskiej obsługi - często zdarza się, że Polscy konsultanci, albo z niewiedzy, albo po prostu z lenistwa wprowadzają Polaków w błąd - co do limitów itp. Prowadzimy poradnictwo dla osób, które zapisały się przez nas - zgłaszanie szkód po niemiecku, pomoc np. w sytuacji gdy polski konsultant odmawia pomocy, tłumaczymy pisma, zawsze oddzwaniamy.
Ostatnio mieliśmy taką sytuację, że osoba zapisana przez nas w sobotę miała jechać na wesele, ale akurat jej się zepsuł samochód - zadzwoniła pod polski numer no i powiedzieli, że dopiero w poniedziałek może zgłosić awarię:D Pan zadzwonił do nas z prośbą o pomoc.
Zadzwoniliśmy pod numer niemiecki powiedzieliśmy "co i jak" i po chwili konsultant z Poznania oddzwonił do tego Pana z przeprosinami. Do tej pory kilka razy zdarzyło nam się interweniować w tego typu sprawach i zawsze pomogli. Co do limitów - też dzwoniliśmy kilka razy powołując się na paragrafy, a jeśli to nie pomogło, to znów przez Niemcy - i zawsze w efekcie klienci ADACplus otrzymali pomoc.
Jeśli chcecie przeczytać warunki/regulamin ADACplus przetłumaczony na język polski zapraszam na:
http://www.adac24.pl -warto go znać i jeśli trzeba to powołać się na konkretny paragraf.
Pozdrawiam
Kasia