porada forester
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
porada forester
Witam wszystkich jestem tu nowy, przymierzam sie do kupna forestera rok prod. 2004-2007 i mam takie pytania: jaki silnik najlepiej wybrac, od razu napisze ze nie interesuje mnie najslabsza jednostka dwu litrowa, mysle raczej o 2.0xt albo 2.5, i jak silniki subaru znosza lpg, z gory dzieki za odp, pozdrawiam
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: porada forester
wprawdzie powyższe jest - dla mnie - pełne sprzeczności, ale co tam.lordshaman pisze:od razu napisze ze nie interesuje mnie najslabsza jednostka dwu litrowa, mysle raczej o 2.0xt albo 2.5, i jak silniki subaru znosza lpg
tu jest wszystko o LPG i Subaru:
http://forum-subaru.pl/bb3/viewforum.ph ... =d&start=0
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: porada forester
E no, bez przesady. jako już niejedno turbo zagazował i mają się dobrzeKonto usunięte pisze: Damaz raczej wszystko kuma. W skrócie, turbo się nie lubi z gazem.
- piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 318 razy
- Polubione posty: 202 razy
Re: porada forester
lordshaman, tak jak Godlik, napisał "... jako już niejedno turbo zagazował i mają się dobrze...".
(Jako, to uznany na obu forach spec od zagazowywania ). Aleeeeee ... silnik niezagazowany ZAWSZE będzie się miał lepiej
Szybciej wypalają się gniazda zaworowe, zawory "cofają" się - trzeba je częściej regulować, pękają głowice ... Po prostu te silniki nie
zostały zaprojektowane do pracy na gazie. Dyrektor Subaru Import Polska, pisał kiedyś o przeprowadzonych przez SIP próbach, które potwierdzały
te objawy. Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Może lepiej zagazuj coś innego ...
PZDR
(Jako, to uznany na obu forach spec od zagazowywania ). Aleeeeee ... silnik niezagazowany ZAWSZE będzie się miał lepiej
Szybciej wypalają się gniazda zaworowe, zawory "cofają" się - trzeba je częściej regulować, pękają głowice ... Po prostu te silniki nie
zostały zaprojektowane do pracy na gazie. Dyrektor Subaru Import Polska, pisał kiedyś o przeprowadzonych przez SIP próbach, które potwierdzały
te objawy. Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Może lepiej zagazuj coś innego ...
PZDR
Re: porada forester
piotruś pisze: Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Tylko powód jest inny. Nie ogarnęli nowej normy Euro-sreuro.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: porada forester
Powód jest taki ,że jest ciśnienie na gnojówkępiotruś pisze: Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji..
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa