[S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Witajcie,
Mam ogromną prośbę.
3 lata temu kupiłem WRX'a z 2006r. Była to miłość od pierwszego wejrzenia. Po pewnym czasie, jak to bywa w sytuacjach gdy przesiadasz się do mocniejszego auta niż do tej pory jeździłeś, zapragnąłem mieć więcej mocy. Pierwsze kroki były kierowane pod kątem zakupu/zamiany mojego WRX'a na STI. Jednakże poszukiwania okazały się nieskuteczne, większość samochodów miała nieciekawą historię. Znajomy podrzucił mi wtedy pomysł, żeby przerobić mojego WRX'a na STI. Plany przeszły w realizację. Zmiana turbo, nowy dolot, nowa mapa, wydech przelotowy 2,5cala (stary wydech nie radził sobie ze spalinami i auto się dławiło) i pare pomniejszych ale nie mniej ważnych rzeczy (jak na przykład rozpórka na kielichach, chłodnica turbo prosto z STI, wymiana zderzaków, nowe progi, lotka na bagażniku, zegary itd.) Auto zostało zestrojone na 330KM. Pracuje równo i jeździ pięknie. W tej konfiguracji autem przejeździłem 2 lata. Niestety lub stety kwestia punktu widzenia, zakochałem się w nowym aucie. Niedawno je odebrałem i niestety subaru zeszło na dalszy plan. Początkowo myślałem o zachowaniu subarki na weekendowe wypady, ale przez ostatnie 2 miesiące, wsiadłem do niego raz i przejechałem 8km... Postanowiłem zatem że sprzedam je, bo po pierwsze szkoda mi go że stoi, a po drugie mam nadzieję że będzie jeszcze długo cieszyć nowego właściciela. Auto było na bieżąco serwisowane w ASO subaru (udokumentowane fakturami między innymi: wymiana rozrządu po zakupie auta, wymiana kompletna zawieszenia [jak ja kocham nasze drogi] wymiany olejów [również w skrzyni i dyfrze], klocki, tarcze i inne nazwijmy to materiały eksploatacyjne). Posiadam 2 komplety kół (felgi i opony) osobno na lato i zimę. W aucie przydałoby się wymienić (miałem takie plany ale zakup nowego auta je pokrzyżował) hamulce z przodu, aby lepiej radziły sobie z hamowaniem auta, te fabryczne są spoko, ale brembo byłyby lepsze. Druga rzecz to sprzęgło, kończy się okładzina i czuć że zaczyna domagać się wymiany. Więcej grzechów nie pamiętam.
I tu pojawia się prośba do Was drodzy forumowicze. Nie wiem jak wycenić to auto. Nie jest to fabryczne STI. Zdaję sobie sprawę z kosztów związanych z wymianą hamulców i sprzęgła. Gdy kupowałem auto dałem za nie 50 tysi. Doinwestowałem ponad 40, ale nie jestem głupi by liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy. Proszę Was zatem o radę, na co mogę liczyć jeśli chodzi o cenę. Za mniej niż 30parę tysi, to wydaje mi się że nie opłaca mi się go sprzedać i w takich pieniądzach to wolę go sobie zostawić. Nie chcę też jednak przesadzić z ceną. Z góry dziękuję za sugestie i poświęcony czas. Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam,
Henryk
http://zapodaj.net/a2db66759a05c.jpg.html
http://zapodaj.net/e94aa00db606e.jpg.html
http://zapodaj.net/13193a6eebd49.jpg.html
http://zapodaj.net/5b77ff0286696.jpg.html
http://zapodaj.net/e1ff9ff6a3b3c.jpg.html
Mam ogromną prośbę.
3 lata temu kupiłem WRX'a z 2006r. Była to miłość od pierwszego wejrzenia. Po pewnym czasie, jak to bywa w sytuacjach gdy przesiadasz się do mocniejszego auta niż do tej pory jeździłeś, zapragnąłem mieć więcej mocy. Pierwsze kroki były kierowane pod kątem zakupu/zamiany mojego WRX'a na STI. Jednakże poszukiwania okazały się nieskuteczne, większość samochodów miała nieciekawą historię. Znajomy podrzucił mi wtedy pomysł, żeby przerobić mojego WRX'a na STI. Plany przeszły w realizację. Zmiana turbo, nowy dolot, nowa mapa, wydech przelotowy 2,5cala (stary wydech nie radził sobie ze spalinami i auto się dławiło) i pare pomniejszych ale nie mniej ważnych rzeczy (jak na przykład rozpórka na kielichach, chłodnica turbo prosto z STI, wymiana zderzaków, nowe progi, lotka na bagażniku, zegary itd.) Auto zostało zestrojone na 330KM. Pracuje równo i jeździ pięknie. W tej konfiguracji autem przejeździłem 2 lata. Niestety lub stety kwestia punktu widzenia, zakochałem się w nowym aucie. Niedawno je odebrałem i niestety subaru zeszło na dalszy plan. Początkowo myślałem o zachowaniu subarki na weekendowe wypady, ale przez ostatnie 2 miesiące, wsiadłem do niego raz i przejechałem 8km... Postanowiłem zatem że sprzedam je, bo po pierwsze szkoda mi go że stoi, a po drugie mam nadzieję że będzie jeszcze długo cieszyć nowego właściciela. Auto było na bieżąco serwisowane w ASO subaru (udokumentowane fakturami między innymi: wymiana rozrządu po zakupie auta, wymiana kompletna zawieszenia [jak ja kocham nasze drogi] wymiany olejów [również w skrzyni i dyfrze], klocki, tarcze i inne nazwijmy to materiały eksploatacyjne). Posiadam 2 komplety kół (felgi i opony) osobno na lato i zimę. W aucie przydałoby się wymienić (miałem takie plany ale zakup nowego auta je pokrzyżował) hamulce z przodu, aby lepiej radziły sobie z hamowaniem auta, te fabryczne są spoko, ale brembo byłyby lepsze. Druga rzecz to sprzęgło, kończy się okładzina i czuć że zaczyna domagać się wymiany. Więcej grzechów nie pamiętam.
I tu pojawia się prośba do Was drodzy forumowicze. Nie wiem jak wycenić to auto. Nie jest to fabryczne STI. Zdaję sobie sprawę z kosztów związanych z wymianą hamulców i sprzęgła. Gdy kupowałem auto dałem za nie 50 tysi. Doinwestowałem ponad 40, ale nie jestem głupi by liczyć na zwrot zainwestowanych pieniędzy. Proszę Was zatem o radę, na co mogę liczyć jeśli chodzi o cenę. Za mniej niż 30parę tysi, to wydaje mi się że nie opłaca mi się go sprzedać i w takich pieniądzach to wolę go sobie zostawić. Nie chcę też jednak przesadzić z ceną. Z góry dziękuję za sugestie i poświęcony czas. Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam,
Henryk
http://zapodaj.net/a2db66759a05c.jpg.html
http://zapodaj.net/e94aa00db606e.jpg.html
http://zapodaj.net/13193a6eebd49.jpg.html
http://zapodaj.net/5b77ff0286696.jpg.html
http://zapodaj.net/e1ff9ff6a3b3c.jpg.html
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
320KM na standardowym silniku, sprzegle i skrzyni?! Zycze cierpliwosci i glebokiej kiesy nowemu wlascicielowi...
Pzw,
MCC
Pzw,
MCC
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Dziekuje Ci MCC za Twoj komentarz i troske, chociaz nie o to pytalem. Od siebie dodam ze 2 lata jezdze na tej konfiguracji i nie narzekam. Przykro mi jesli miales zle doswiadczenia jak wnioskuje z wlasnym samochodem. Pozwol jednak ze nie bedziemy wszystkich samochodow wrzucac do jednego worka. Bede wdzieczny za odpowiedz na moje pytanie, skoro posiadasz tak bogate doswiadczenie. Dziekuje
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Gdybym chciał kupić z pełnym zadowoleniem proponowałbym 30 gdyż dodatkowo 12 trzymalbym na napędy sti
Wygląda ładnie
Wygląda ładnie
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
r
Jak już nieraz pisałem, różnica w mocy jest chyba najmniejszą i najmniej istotną różnicą pomiędzy WRX a STi.
Nie tylko z powodu wytrzymałości.esilon pisze:Gdybym chciał kupić z pełnym zadowoleniem proponowałbym 30 gdyż dodatkowo 12 trzymalbym na napędy sti
Jak już nieraz pisałem, różnica w mocy jest chyba najmniejszą i najmniej istotną różnicą pomiędzy WRX a STi.
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
jarmaj pisze:
Jak już nieraz pisałem, różnica w mocy jest chyba najmniejszą i najmniej istotną różnicą pomiędzy WRX a STi.
w szczegolnosci spec-c
Pzw,
MCC
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Ok. Po zastanowieniu i dzięki Waszym radom, auto do wzięcia za 35000zł do negocjacji. Gdyby ktoś coś to priv.
- thearchitect
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: jest SL 2.0 BP5 2005; była SI 2.0 GD9 2006
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Panowie (i Panie?) oświećcie mnie, bo się nie znam Mody owszem, są, co to może spowodować to koledzy już opisali, ale czy nie wystarczy teraz wrócić do seryjnego turbo i zrobić remap na okolicę seryjnych KM aby nie obawiać się o skrzynię i inne elementy?
Świeżak jestem więc pytam
Świeżak jestem więc pytam
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Wrzuć aktualny wykres z hamowni. Jest szansa, że nie ma takiej mocy i znajdą się chętni na doinwestowanego WRXa. Do STi trochę mu jeszcze brakuje, więc pod tym kątem bym nie rozpatrywał.
PS. Czy to Amerykaniec?
PS. Czy to Amerykaniec?
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
cyqan tylko zegary są z amerykańskiej wersji, auto wyjechało z niemieckiego salonu
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
@henryk , wystaw go na "kropce", gdzie jest większy ruch w tematach sprzedażowych i zobacz czy i ew. jak mocno będą płakać... Dla wielu osób, kryterium zakupu Imprezy jest dosyć proste: niebieskie na złotych felgach i żeby nie żarło oleju
Ostatnio zmieniony 22 paź 2014, o 15:42 przez cyqan, łącznie zmieniany 1 raz.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
cyqan pisze: nie żarło oleju
No nawet zeby chociaż nie żarło ... dużo oleju Co do skrzyni - w tym modelu jest skrzynia - z różnych ludowych przekazów - trochę mocniejsza niz np w moim wrx z 2003. Obudowa wygląda tak samo, różnią się detalami (mocowanie półosi , wysprzeglik) oraz prawdopodobnie zębatki są nieco grubsze (ale nie mierzyłem, informacja pozyskana od kogos z forum). Było tez kilka opinii o tym ze skrzynie jak u kolegi @henryka dają radę trochę bardziej niż skrzynie sprzed 2005 roku. Ja też myslę ze trwałość skrzyni zalezy od uzytkownika. Ja swoją skrzynke zabiłem na seryjnej mocy i akurat nie ogoliłem zębatek II-ki jak to zazwyczaj bywa, za to zniszczyłem łożyska i rozwaliłem przedni różnicowy. Tak że całkiem mozliwe jest ze właściciel jezdzi bez problemu z taką mocą, po prostu moze auto nei lata po torze i nie wyrywa spod kazdych swiatel. Chociaz moc 330 KM to szacun. To 2.5 litra?
Pozdrawiam - wszystkich z mijanych po drodze su
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android
Poszukuję - ciekawych pomysłów na iOS /Android
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Wrx 2003 poza tymi różnicami co wymieniłeś ma też inne przełożenie główne niż ta z 2006 .Wrx-2003 ma 3.9 a ta z 06 ma 4.44
Re: [S] Sprzedam WRX MY06 mod STI 330KM
Auto sprzedane. Poszlo za 35tysi. Dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Temat mozna zamknac