Witam po dłuższej przerwie i od razu z grubej rury:
[S]przedam lub [CRS] chyba raczej sprzedam.
Subaru impreza GT w wersji limitowanej RS sprowadzone ze Szwajcarii przez Piter35.
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce auto w moich rękach od 13 lat i 11 dni (stan na 16.09.2021) kupione przy przebiegu 118600km.
Garażowane, regularnie serwisowane od początku w Mysiadle.
Wersja wyposażenia typowo szwajcarska czyli wszystko do się da:
- klima
- szyberdach
- lusterka, klamki w kolorze nadwozia
plus to co w wersji RS czyli:
- dodatkowe 3 zegary Lamco (boost, temp oleju, ciśnienie oleju)
- tabliczka wewnątrz z numerem
RS wychodziło jeszcze z dodatkowymi listwami bocznymi lub z oklejeniem w gwiazdki.
Ten egzemplarz był z gwiazdkami, ale kupiłem już jak były ściągnięte.
Moje dodatki:
- PPP dla GC8 (ecu, y-pipe sylikonowy, center pipe i tłumik przelotowy) podobno jedyny działający PPP poprawiający realnie osiągi a nie samopoczucie kierownika :D
- IC z STI v6 + siatka ochronna
- zawieszenie Tein SuperStreet
- stabilizatory Whiteline
- rozpórka przód Sparco (była jak kupowałem auto) tył górna Whiteline
- hamulce przód STI tył WRX
- audio - center pipe i backbox Hayward and Scott (więc jest miejsce na radio jakby ktoś chciał )
- Turbo timer Blitz
- pewnie jeszcze trochę mniejszych rzeczy się znajdzie przy oględzinach
W 2017 auto było puknięte z tyłu, klasyczne najechanie w mieście. Wymieniony zderzak, klapa, lampy (bo pękły mocowania, same lamb były ok). tylny pas i tylna ściana - było tylko małe wgniecenie przy zamku. A że było bezgotówkowo na oryginałach to wszystko wymienione a nie prostowane. Nie doszło do żadnego
poważnego uszkodzenia, nie naruszone podłużnice ani podłoga, dlatego sprzedaję jako bezwypadkowe. Mam pełną dokumentację zdjęciową z naprawy.
Dodatkowo podczas tej naprawy zostały wyeliminowane wszystkie ogniska rdzy (nadkola, progi itd) z której tez mam do wglądu dokumentację.
Naprawa robiona była u Piotra Fukowskiego czyli solidnie przez osobę robiącą Subaru.
Auto miało malowany też lewy przedni błotnik (takie już kupiłem) na pewno nie było tam nic poważnego, bo pod spodem czysto.
W zeszłym roku było wymieniane sprzęgło. W tym roku podczas przeglądu okresowego w lipcu wyszło, że przewód hamulcowy się poci, więc został też wymieniony komplet przewodów i zrobiony serwis olejowo filtrowy.
Koła 17" oryginalne złote z STI a na zimę białe ATS DTM Comp.
Auto sprzedaję, bo od kilku lat robię nim małe przebiegi (regularnie jeżdżone bez długich przestojów).
Stan licznika przy poszczególnych przeglądach:
08.2014 - 151481 km
07.2015 - 158054 km
07.2016 - 160726 km
07.2017 - 165778 km
07.2018 - 168455 km
07.2019 - 169703 km
07.2020 - 171742 km
Stan na dziś : 175350 km
Cena: 44000pln
To tak pokrótce, bo pewnie bym mógł o aucie gadać i gadać. Nie mam nic do ukrycia auto całkowicie sprawne (nawet spryskiwacze reflektorów ;) ), gotowe do jazdy.
Nie picowane do fotek, auto wygląda tak na codzień. Oczywiście są dookoła drobne wgniotki parkingowe, lekko zarysowany zderzak tył (tak to ja nie widziałem słupka ) ale ciężko o ich brak w 21 letnim aucie.
Przegląd do 07.2022, ubezpieczenie do 09.2022.
Auto nie upalane. Tor widziało tylko 2x podczas SJS kilka lat temu. Używane jako zwykłe zwinne daily.
Do obejrzenia w Warszawie. Kontakt PW.
[S] Subaru Impreza GT MY00 - limited RS
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!