OUTBACK
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
OUTBACK
http://www.subaru-presse.de/MY%202009/O ... 00260a.jpg
co jest ??? wywalili z outbacka MY09 reduktor ???
btw: nie znalazlem zadnego watku poswieconego wylacznie outbackowi wiec zmontowalem nowy ...
gdyby sie jednak okazalo. ze jest juz takie miejsce to prosze o przepiecie posta we wlasciwe miejsce..
co jest ??? wywalili z outbacka MY09 reduktor ???
btw: nie znalazlem zadnego watku poswieconego wylacznie outbackowi wiec zmontowalem nowy ...
gdyby sie jednak okazalo. ze jest juz takie miejsce to prosze o przepiecie posta we wlasciwe miejsce..
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: OUTBACK
gregski pisze: co jest ??? wywalili z outbacka MY09 reduktor ???
Nie martw się, MY10 będzie FWD
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: OUTBACK
slyszeliscie kiedys by ktos motal 2,5 z outbacka?
tu jest set do imprezy US..
http://www.rallitek.com/avo25tukitwi.html
to nie te same silniki?
tu jest set do imprezy US..
http://www.rallitek.com/avo25tukitwi.html
to nie te same silniki?
Re: OUTBACK
Oho, zaczyna się.
Następne będzie: "czy widział ktoś skrzynię z DCCD do sprzedania i czy da się to wsadzić do OBK?"
Następne będzie: "czy widział ktoś skrzynię z DCCD do sprzedania i czy da się to wsadzić do OBK?"
http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Re: OUTBACK
Ja tam wierzę w gregskiego i jestem przekonany, że DCCD to on sobie sam zlutuje.
czarne jest piękne...
Re: OUTBACK
Ta, chyba z bębna od pralki ;)
http://wwojnar.com/
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Re: OUTBACK
Miałem niedawno okazję pojeździć Outbackiem 2.0D /M6.
Był to też pierwszy raz, kiedy wypróbowałem tego słynnego boxera-diesla...
Faktycznie jak na 4-cylindrowego diesla, bardzo dobra kultura pracy i niezłe osiągi.
Jeżdżąc nim starałem się porównać wrażenia do benzynowego 2.5 /M5.
I wyszło mi, że są porównywalne, ale ze wskazaniem na benzynę.
Ten diesel zaczyna wkręcać się żwawo na obroty przy jakiś 1700 obr./min, kiedy zaczyna działać turbina. Przy niższych obrotach jest słabiutki, a nawet lubi zgasnąć.
Tymczasem benzynowy 2.5 radzi sobie już przy niższych obrotach, aż zadziwiająco jak na benzynę i płynnie (bo bez sprężarki) wkręca się na wyższe obroty. I na przykład jazda na 5-tym biegu przy 1500 obr./min, nie jest tu problemem. Ta elastyczność + 5-biegowa skrzynia, a nie 6-biegowa jak w dieslu, powodują, że w benzynie rzadziej sięga się do dzwigni zmiany biegów. A to zaliczam na plus.
Diesel w tym aucie jest dobrze wyciszony. Ale benzyna 2.5 jest jednak jeszcze cichsza.
Podsumowując: jeśli miałbym komuś doradzać, to jednak benzynę 2.5, a nie 2.0D.
Chociaż jest jedno ale:
W cenniku SIP 2.0D w tej samej specyfikacji jest tańszy niż benzynowy 2.5
Być może jest to kwestia różnicy w akcyzie.... albo też strategii promocji silnika diesla, która teraz im przyświeca.
Jaki jednak ten powód by nie był, to ekonomia w tej chwili przemawia za dieslem.
I moim zdaniem tylko ekonomia.
Był to też pierwszy raz, kiedy wypróbowałem tego słynnego boxera-diesla...
Faktycznie jak na 4-cylindrowego diesla, bardzo dobra kultura pracy i niezłe osiągi.
Jeżdżąc nim starałem się porównać wrażenia do benzynowego 2.5 /M5.
I wyszło mi, że są porównywalne, ale ze wskazaniem na benzynę.
Ten diesel zaczyna wkręcać się żwawo na obroty przy jakiś 1700 obr./min, kiedy zaczyna działać turbina. Przy niższych obrotach jest słabiutki, a nawet lubi zgasnąć.
Tymczasem benzynowy 2.5 radzi sobie już przy niższych obrotach, aż zadziwiająco jak na benzynę i płynnie (bo bez sprężarki) wkręca się na wyższe obroty. I na przykład jazda na 5-tym biegu przy 1500 obr./min, nie jest tu problemem. Ta elastyczność + 5-biegowa skrzynia, a nie 6-biegowa jak w dieslu, powodują, że w benzynie rzadziej sięga się do dzwigni zmiany biegów. A to zaliczam na plus.
Diesel w tym aucie jest dobrze wyciszony. Ale benzyna 2.5 jest jednak jeszcze cichsza.
Podsumowując: jeśli miałbym komuś doradzać, to jednak benzynę 2.5, a nie 2.0D.
Chociaż jest jedno ale:
W cenniku SIP 2.0D w tej samej specyfikacji jest tańszy niż benzynowy 2.5
Być może jest to kwestia różnicy w akcyzie.... albo też strategii promocji silnika diesla, która teraz im przyświeca.
Jaki jednak ten powód by nie był, to ekonomia w tej chwili przemawia za dieslem.
I moim zdaniem tylko ekonomia.
Re: OUTBACK
gootek, elastycznosc tego diesla jest dieslowska czyli wiecej machania biegami.. mimo lepszych osiagow..
i odpada pomijanie trzeciego biegu - dyskwalifikacja
i odpada pomijanie trzeciego biegu - dyskwalifikacja
Re: OUTBACK
Co do braku reduktora w OBK MY09 Diesel to moim zadaniem błąd autko doskonale sobie radzi w błotku , ma wystarczający prześwit , natomiast bez reduktora męczy się przy podjazdach pod strome wzniesienia nim turbina ruszy po prostu się dławi i trzeba na bucie co często jest mało bezpieczne , przetestowane mam to na działce w górach i wpierw musiałem pieszo sprawdzić teren i dopiero potem jechać , gdzie przy reduktorze można by wolniutko się wspinać .
Re: OUTBACK
Ossa, powiem Ci, że podobnie jest w benzynowym Foresterze 2.0 turbo, bez reduktora, kórym jeździ obecnie moja żona.
Żeby ruszyć i jechac w trudniejszych warunkach trzeba mocniej wdepnąć gaz. A wtedy auto szybko przyspiesza i przydaje się bardzo dobry refleks, a czasem po prostu trzeba się wspomagać półsprzęgłem, co z kolei powoduje jego przypalania i nieprzyjemny zapach, który temu towarzyszy.
Tak więc - reduktor to dobra rzecz w autach, którymi zjeżdża się czasem z asfaltu, holuje przyczepę kampingową, itd...
I to jest moim zdaniem jeszcze jeden punkt dla Outbacka 2.5 benzynowego kontra 2.0 diesel.
Żeby ruszyć i jechac w trudniejszych warunkach trzeba mocniej wdepnąć gaz. A wtedy auto szybko przyspiesza i przydaje się bardzo dobry refleks, a czasem po prostu trzeba się wspomagać półsprzęgłem, co z kolei powoduje jego przypalania i nieprzyjemny zapach, który temu towarzyszy.
Tak więc - reduktor to dobra rzecz w autach, którymi zjeżdża się czasem z asfaltu, holuje przyczepę kampingową, itd...
I to jest moim zdaniem jeszcze jeden punkt dla Outbacka 2.5 benzynowego kontra 2.0 diesel.
Re: OUTBACK
Jeśli miałbym się do czegoś w tym teście przyczepić, to przyczepiłbym się, że wzięli jako rywala dla Passata 4Motion 2.0 D Outbacka 2.0D a nie Legacy 2.0D kombi. Legacy jest trochę tańszy, więc być może nie byłoby zarzutu, że nowe Subaru nie tylko gorsze od Passata, ale jeszcze od niego droższe...
Re: OUTBACK
Mnie ten wynik nie dziwi..
4m w hamowaniu dalej, środek również oddstaje na korzyść VW, a że do tego passat jest niemiecki to już najczystszy przypadek...
4m w hamowaniu dalej, środek również oddstaje na korzyść VW, a że do tego passat jest niemiecki to już najczystszy przypadek...
Dolce far niente
Re: OUTBACK
Czy ten Pasioch miał Holdexa czy Torsena??
Pasiochy są mega brzydkie w środku. Jakość materiałów taka sobie. Subi ma dużo lepiej, nawet jak trzeszczy to tak szlachetie ;))
Pasiochy są mega brzydkie w środku. Jakość materiałów taka sobie. Subi ma dużo lepiej, nawet jak trzeszczy to tak szlachetie ;))
Re: OUTBACK
Święte słowa...gootek pisze:co by nie powiedzieć to jednak pasek jest łatwiej odsprzedawalny....
nie wydaje Ci się?
2 letni Forek przebieg około 40 kkm okolo 50% wartości.
4 letni accord w dieslu po przebiegu 170 kkm miał wartość odsprzedaży zbliżoną...
Cena zakupu podobna
Wniosek?
Szukać 2 letnie subaryny z małym przebiegiem, chyba, że SIP będzie dawał jakieś duże bonusy na zakup kolejnego auta...
Dolce far niente
Re: OUTBACK
Forka i tak jest znacznie łatwiej sprzedać niż Outbacka, bo jest obcnie u nas bardzo trendy...FUX pisze:2 letni Forek przebieg około 40 kkm okolo 50% wartości.
A jeśli chodzi o małą utratę wartości aut 2-3 letnich to w Polsce wśród japończyków nadal przewodzą Toyota i Honda, a poza tym to tradycyjnie VW, Skoda...
Re: OUTBACK
FUX pisze: Wniosek?
Szukać 2 letnie subaryny z małym przebiegiem, chyba, że SIP będzie dawał jakieś duże bonusy na zakup kolejnego auta...
dokladnie.
Re: OUTBACK
Z faktami nie ma co dyskutować; OBK mam mniejszy bagażnik, hamuje gorzej (sami wiemy), a wnętrze... no cóż, sprawa gustu.
Prawdą jest również, że Passat powinien być porównywany z Legacy, a nie OBK.
Prawdą jest również to, że pomysł zamiany OBK na (lepszego) Passata przyprawia mnie o rozbawienie (choć mnie kiedyś Passat ze śniegu wyciągał)...
Prawdą jest również, że Passat powinien być porównywany z Legacy, a nie OBK.
Prawdą jest również to, że pomysł zamiany OBK na (lepszego) Passata przyprawia mnie o rozbawienie (choć mnie kiedyś Passat ze śniegu wyciągał)...
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.