Jestem nowym na forum bo się dopiero przymierzam do Forestera, a jak na razie jestem w Mażdzie 626. Moja Madzia ma już niestety 16 lat i co ją "podkleją" to galopująco rdzewieje i dziurawi się w kolejnych innych miejscu. Załamać się można. Muszę od tego uciekać, a że od strony funkcjonowania mechanizmów mam osobiste wysokie oceny Japończyków to chcę pozostać przy ich samochodach. No i urodził sie pomysł na Forestera III (2008 -2011), benzyna, 2 litry, skrzynia manualna.
Oceny mechaniki tego przedziału rocznikowego są niezłe, a jak z korozją ?
Przeglądam ten segment rocznikowy w Foresterze i Hondzie CR-V, ale w tym drugim są "przerażliwe" ceny. I z czego to wynika? Czy lepsze ? Czy nie rdzewieją ? Czy zwyczajowy, a tradycyjnie polski mit ?
Pewna niezręczność na forum Subaru dotykać tematu Hondy, ale przy moich dylematach proszę mi to wybaczyć.
Czy doświadczenia Kolegów z forum coś mogą zasugerować w kwestii robienia zabezpieczeń antykorozyjnych samochodów używanych, a już kilkuletnich ?
Poproszę o szczere doświadczenia. Jest to o tyle istotne czy podobający mi Forester będzie dobrym wyborem ?
Forester - korozja
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester - korozja
Honda zawsze lepiej stała od subaru, są zawsze na czołowych miejscach w rankingu niezawodności.Hondzie CR-V, ale w tym drugim są "przerażliwe" ceny. I z czego to wynika? Czy lepsze ?
Subaru uchodzi też za auto mało awaryjne , ale w razie W koszty sa bardzo wysokie.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Forester - korozja
Czy szukasz tego rodzaju samochodu ze względu na napęd 4x4, z możliwości którego zamierzasz korzystać?
Jeżeli tak, to daruj są tę Hondę. Beznadziejny napęd z dołączanym tyłem przy pomocy czegoś w rodzaju Haldexa, który w tym przypadku działa z dużym opóźnieniem a po chwili się przegrzewa i dalej można iść na piechotę.
Jeżeli tak, to daruj są tę Hondę. Beznadziejny napęd z dołączanym tyłem przy pomocy czegoś w rodzaju Haldexa, który w tym przypadku działa z dużym opóźnieniem a po chwili się przegrzewa i dalej można iść na piechotę.
Re: Forester - korozja
TIS2,jarmaj pisze:Czy szukasz tego rodzaju samochodu ze względu na napęd 4x4, z możliwości którego zamierzasz korzystać?
Jeżeli tak, to daruj są tę Hondę. Beznadziejny napęd z dołączanym tyłem przy pomocy czegoś w rodzaju Haldexa, który w tym przypadku działa z dużym opóźnieniem a po chwili się przegrzewa i dalej można iść na piechotę.
to co pisze Jarmaj to jak najbardziej prawda. Honda ma wprawdzie napęd 4x4, ale nie nadaje się do jazdy w terenie. Ten napęd w Hondzie pomoże jedynie w zimie, żeby wyjechać z garażu albo przejechać jakiś nieodśnieżony wyjazd z domu, gdy zima zaskoczy. Subaru pozwoli na więcej.
Jeśli jednak chcesz kupić SUVa nie po to, żeby jeździć w terenie, tylko na przykład dlatego, że obecnie SUVy są modne, to wybór nie jest łatwy.
Honda CR-V faktycznie jest bezusterkowa.
Forester III (szczególnie z wolnossącym silnikiem 2.0) również należy do aut mało usterkowych.
Jeśli chodzi o korozję, to oba te auta nie są złe. Ale wydaje mi się, że tu znowu Honda jest nieco lepsza.
Ja bym wybrał to z tych dwóch aut, w którym bym się czuł lepiej i którym by mi się lepiej jeździło.