Re: Niech ktoś zasypie kałużę...
: 10 sty 2017, o 09:25
Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
a gdzie tam ładne, tył jakiś taki srakiesilon pisze: naprawde ładne auto
czasy tanich koreańczyków się skończyły dawno temu.Konto usunięte pisze: Pozostaje jeszcze kwestia ceny
E tam - CVT jest lepszastach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
zdarza mi się na A4 mojego czarnucha rozpędzić do tej prędkości i żadnego tunelu nie widziałemrrosiak pisze:Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
CVT zwiększa spalanie, ,.ZF zmniejsza, CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bokszamot pisze:E tam - CVT jest lepszastach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
zdecydowanie i kategorycznie nie zgadzam się z Twoją opiniąstach22 pisze: CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok
z tego samego silnika robili 350Nm, teraz nowa generacja R4,ciut mocniejszy i mniej dżwieku z głośniczkówstach22 pisze: Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min
hehe, coś w tym jest , miałem na mysli że dłuższa jazda z prędkością 200 km/h jest wyczerpująca, 180 to granica, 160 mozna jechac i jechaćrrosiak pisze:Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidziszesilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
+1stach22 pisze: Polecam przejechać się beemka z automatem
przód a przede wszystkim linia boczna świetne, cena pewnie spowoduje że przestanie być taki interesujący , ten Stingerszamot pisze: a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża
nie rozumiem tego...że co? od kiedy to skrzynia decyduje o mocy silnika ?stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
a jakieś dane - mówić to może każdystach22 pisze: Spalanie tak jak mówiłem
stach22 pisze: To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
po pierwsze ja nie pisałem/porównywałem do manuala tylko cvt- zf
a po drugie należałoby porównywać takie same auta i silnikiem o takiej samej mocy
Skrzynia obcięła moc?stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
bardziej obawiam się tego, że skończy się jak z Optimą kombiesilon pisze: przód a przede wszystkim linia boczna świetne
To tyle co Levorg 1.6 ...stach22 pisze:Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/minesilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo
glosniczki ratowaly sprawę
To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm
I 2,5 sekundy mniej do 100 oraz jakieś 30 km/h różnicy V max. przy dużo niższej masieKonto usunięte pisze:To tyle co Levorg 1.6 ...stach22 pisze:Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/minesilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo
glosniczki ratowaly sprawę
Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ?stach22 pisze:To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być
sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obielistach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?
To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzęKonto usunięte pisze:Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ?stach22 pisze:To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego?Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być
A BMW masz X Drive?
Dokładnie tak. Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT. Tak nieprawdopodobne ,że wywołuje śmiech?szamot pisze:sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obielistach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?
prawdopodobnie wynika to z obrotów przy których ZF zmienia biegi ( idealnie korzystając z ustawienia parametrów silnika), beemką w manualu na bank jeździłbym na wyzszych obrotach , taka nalecialosc z przeszlości gdzie poniżej 2000rpm nic się nie działo albo zawory klepałystach22 pisze: Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT.
Amenesilon pisze:stach22 pisze:
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu
Oświecam Cię, a Ty nie sądź ...stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę
gregski pisze: ZFy nigdy nie byly tak pancerne
prędzej swojego sprzedałeś niż doczekałeś 200kkmesilon pisze:gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt
Porównujemy oferty dla dupowozow a nie aut sportowych. Żeby być sprawiedliwym porównaj osiągi takiego sti np. z M240 ,będzie uczciwiej ;)Konto usunięte pisze:Oświecam Cię, a Ty nie sądź ...stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę
http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html