Jako, że nie ma chyba na tym świecie samochodu bardziej uniwersalnego niż Forester, takiego właśnie szukam i jestem tu pisząc to co piszę. Chciałbym się poradzić przed decyzją o zakupie.
W grę wchodzi tylko Forek pierwszy i drugi. Tylko ze skrzynią manualna, tylko wersja z silnikiem 2.0 turbo (obawiam się 2.5, nie wiem czy słusznie). Auto będzie zasilane gazem i chciałbym je wzmocnić do około 200-220 koni. Nie planuję używać go w mieście. Jeśli nawet to bardzo sporadycznie. Głównie trasy, czasem nieutwardzone drogi. Las, pole - żadnego offroad'u. Stąd kilka moich pytań.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Poza bezwypadkowością, korozją i tym co zwykle w każdym aucie. Innymi słowy ukryte haczyki forestera.
Jak silnik 2.0 turbo znosi gaz (czy jakaś jego wersja ma twardsze gniazda zaworów)?
Jak 2.0 turbo podatne i odporne jest na większą moc? Czy to programem czy wymianą podzespołów.
Bardzo istotne jest dla mnie zachowanie w zakrętach, rozkład i transfer masy, charakterystyka zawieszenia. Faktycznie jest z tym w Forku tak dobrze jak mówią?
Z racji upodobań motoryzacyjnych bardzo trudno jest mi wybrać odpowiedni samochód. Za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny.
Proszę doradźcie w sprawie Forestera
-
forest dziadek
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0