Witam wszystkich forumowiczów, zaznaczam se jestem tu nowy wiec temat mógł trafić na zły dział .
Temat powstał ponieważ poszukuje autka do 70 tys max żeby został jakiś margines błędu na niespodziewane koszty :) budżet ok 100-110k
Rozmyślałem nad zakupem imprezy wrx sti 2.5 l
I teraz pytanie wersja sedan czy chatch, są jakieś różnice oprócz tej wizualnej :D ?
Poszukuje autka z potencjałem na 400hp z czasem moze i więcej, nie będzie to auto do jazdy na codzień w Polsce przebywam tylko przez tydzień i wtedy bym używał autka .
Myślałem tez nad zakupem audi rs6 c5, w wersji 450 km jednak subarynki maja coś w sobie . :)
Koje pytanie brzmi jaka subarynke wybrać z jakim sinikiem żeby nie trzeba było bawić się w swapy i inne rzeczy ;p,
Wydaje mi się ze budżet pozwoli kupić subarynke z rocznika 2011 ale mam wrażenie ze to już jie jest to samo subaru .
Czekam na propozycje z waszej strony :) wybaczcie za bałagan ale pisane na tel :)
Subarak
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Subarak
W tych rocznikach nie ma 2,0l. Ostatnie STI z silnikiem 2,0 to rocznik 2005.
Moim zdaniem, jeżeli to ma być daily car z opcją od czasu do czasu trochę pocisnąć, to można zrobić coś na bazie tego 2,5.
Ale jeżeli auto miałoby służyć do ostrzejszego upalania, to raczej trzeba by iść w zbudowanie od zera silnika na przykład na bazie zamkniętego bloku 2,0. Tylko po co wtedy kupować samochód z rocznika 2011 jeżeli miałby to być grubszy projekt.
I weź pod uwagę że zbudowanie takiego silnika pochłonie sporą część Twojego budżetu
Moim zdaniem, jeżeli to ma być daily car z opcją od czasu do czasu trochę pocisnąć, to można zrobić coś na bazie tego 2,5.
Ale jeżeli auto miałoby służyć do ostrzejszego upalania, to raczej trzeba by iść w zbudowanie od zera silnika na przykład na bazie zamkniętego bloku 2,0. Tylko po co wtedy kupować samochód z rocznika 2011 jeżeli miałby to być grubszy projekt.
I weź pod uwagę że zbudowanie takiego silnika pochłonie sporą część Twojego budżetu
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Subarak
Pamiętam, że w mocnym GT (okolice 400 KM), którym byłem wożony były tylne półosie z P1 specjalnie sprowadzane. No i robiąc 400 KM pewnie wypadałoby zrobić rewizje takiej skrzyni.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae