Tajemnicze przyciski.

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 26 sie 2009, o 16:37

Ahaaaa... Rozumiem, że to ma zdaniem konstruktorów wyręczyć mnie w ustawianiu dźwigni na 2
Nie do końca. Wajcha na "2" powoduje, że masz tylko 1 i 2.
A z HOLDEM masz 2, 3 i 4.


vel misza, Pozdrawiam!

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 26 sie 2009, o 16:39

a to zalezy... bo z obserwacji wnioskuje ze moj 4eat ( 2005 rocznik ) jak wrzuce 2ke to jedzie tylko na 2ce bo nie widac zeby zmienial bieg... :cofee:

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 26 sie 2009, o 16:45

hmmm, dziwne. Z postoju też rusza z dwójki?
vel misza, Pozdrawiam!

citan
5 gwiazdek
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: japońskie
Polubił: 41 razy
Polubione posty: 14 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 26 sie 2009, o 18:22

miszozon pisze: hmmm, dziwne. Z postoju też rusza z dwójki?
Tak

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 26 sie 2009, o 19:14

Miszozon: robi się to samemu w trudniejszych warunkach drogowych (np. lód). Tutaj inżynierowie odpowiedzialni za usability po raz kolejny szczytowali koncepcyjnie (podobnie jak w przypadku brajta).

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 26 sie 2009, o 19:35

ale mamy wybajerzone (wybrajterzone :lol: ) fury.
vel misza, Pozdrawiam!

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 27 sie 2009, o 13:19

no co chcesz?? ja z blokady 2ki czasem korzystam... :) podobnie jak z blokady samej jedynki przy zjazdach ze stromych gor... albo 2ki albo 3ki jak chce szybciej zjezdzac ;p

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 27 sie 2009, o 13:21

Po co mieć automat jak się okazuje że prościej mieć manuala :giggle:

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 27 sie 2009, o 13:27

po to zeby przy normalnej jezdzie nie machac biegami... :)

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 27 sie 2009, o 13:30

Jak czytam jak ludzie kombinuja różne strategi tych przycisków i dźwigni to masakra.


Swoją droga np. w Sprinterze automat bardzo przyjazny w obsludze i do ciężarówki bardzo pasuje.

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 27 sie 2009, o 13:33

Azrael - w instrukcji obslugi manualowi poswiecono mniej stron niz AT :-P

Wiecej ustawien naprawde sie przydaje - szczegolnie jesli teren do jazdy ma sie urozmaicony (jak np. ja :P )

pmlody
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Leśnik 2.0xt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 27 sie 2009, o 13:39

wiesz do normalnej jazdy to zapinasz D i gowno cie reszta obchodzi... :)
a bawienie sie innymi ustawieniami to kwestia tego ze niektorzy sie nudza w czasie jazdy... :) w sumie innych przelozen niz D i R do jazdy uzywalem moze ze 4 razy przez 4 miesiace... :)

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re:

Post 27 sie 2009, o 13:45

pmlody pisze: a bawienie sie innymi ustawieniami to kwestia tego ze niektorzy sie nudza w czasie jazdy... :) w

Po pierwszych paru dniach rzeczywiscie zauwazylem, ze macham dzwignia nawet bardziej, niz przy manualu. Teraz robie to tylko kiedy trzeba :-p

damaz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z Damaziowa
Polubił: 0
Polubione posty: 97 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 27 sie 2009, o 23:30

a my jesteśmy sfrustrowani, bo nawłączaliśmy tych przycisków ile się da, wajchą machamy, a automat i tak robi co innego niż sobie życzymy. ;-(

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 28 sie 2009, o 10:23

Ale mina pasażera ,który widzi że w starym automacie redukuje wajchą jest bezcenna.

"O k... to tu tak można"? :mrgreen:
vel misza, Pozdrawiam!

damaz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z Damaziowa
Polubił: 0
Polubione posty: 97 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 28 sie 2009, o 10:48

miszozon pisze:Ale mina pasażera ,który widzi że w starym automacie redukuje wajchą jest bezcenna.
bezcenna to była mina moja własna i jednego takiego pana w Golfie (chyba to był Golf), kiedy pierwszy raz - w ramach testu - włączyłem ten szeroko opisywany wcześniej tryb "pwr" i ruszyłem spod świateł.
:giggle:

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 28 sie 2009, o 11:00

Taa i najlepsze jest to, but i auto powoli zaczyna ruszać, gdzie pan w np. Golfie jest już trochę z przodu. Nagle świst i po sprawie, nikogo nie mamy przed sobą.

Mmmmm, miodzio :thumb:
vel misza, Pozdrawiam!

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 28 sie 2009, o 11:32

Miszozon, ty też masz Subaru? :-P Bo ja zauważyłem, że coś ci ludzie na światłach tak niemrawo ruszają, mimo że moja lodówka ma słabszy silnik niż poprzednie autko (a w dodatku wcale nie staram się z nikim ścigać).

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 28 sie 2009, o 12:05

No mam a jak, że inaczej :thumb:

Faktycznie przy normalnym ruszaniu jakoś równo, gładko bez szaleństwa a i tak są wszyscy z tyłu.
Ale jak się natrafi jakiś narwaniec i wie co ja planuje to strzeli ze sprzęgła i momencik jest trochę dalej.

Ale zaznaczam, momencik sam moment startu i raz mi się to zdarzyło.
Fajnie uczucie, bo ma się punkt odniesienia z boku. Turbina się załącza i owy punkt znika.

Boxerek, 4x4, turbina i w moim przypadku AT (jedna zmiana biegów do ponad 110km\h) miażdży większość.
vel misza, Pozdrawiam!

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 28 sie 2009, o 12:12

Kurczę, to chyba fajnie mieć turbo :)



(jak komuś nie potrzeba sportowej jazdy, zawsze może gołębie powciągać:

)

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 28 sie 2009, o 12:23

pamejudd no fajnie ale się nie zadręczaj ;-)

Są dobre i złe strony. Ty masz silnik nie do zajechania i stacje rzadziej odwiedzasz.

Z drugiej strony z turbo czy bez, prawej nodze zawsze mało.
vel misza, Pozdrawiam!

Doxa
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z krzesła
Polubił: 151 razy
Polubione posty: 121 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 30 sie 2009, o 23:21

pamejudd pisze: Może tak?


PRZYCISK BRIGHT


Owiany legenda wytwór myśli technicznej japońskich inżynierów. Jego innowacyjność niczym nie ustępuje słynnemu napędowi AWD, ktory wyróżnia samochody Subaru sposród innych marek, a wielu porównuje wprowadzenie przycisku "Bright" do tak przełomowych wynalazków, jak pierwszy silnik benzynowy czy poduszka powietrzna. Od pierwszego pojawienia się, znalazł on uznanie wsród wszystkich kierowców którzy mieli okazje siedziec za kierownica Subaru. Przycisk "Bright" w zupełności oddaje sportowego ducha marki, bedąc ucieleśnieniem osławionej niezawodności i doskonałej sprawności samochodów spod znaku Plejad. Niektórzy twierdzą wręcz, że to własnie dzięki przyciskowi "Bright" ich doznania płynące z prowadzenia samochodu wkroczyły w zupełnie nowy wymiar. Niezależnie od subiektywnych opinii kierowców zachwyconych tym unikatowym rozwiązaniem technicznym, trudno przecenić też obiektywną ocenę wpływu zastosowania przycisku "Bright" na aktywne bezpieczeństwo, cechę od lat uznawaną za jeden ze znaków rozpoznawczych Subaru.
Obrazek. Doskonałe!
miszozon pisze: może padł komuś zegarek w Forku MY'01, ten nad lusterkiem. Np. w Mitsu Galantach jest to częste zjawisko i może tutaj jest podobnie. Stawiam na zimne luty, bo raczej w kabelkach nic się nie mogło popsuć, a może jest jakaś inna przyczyna.
Mhm, mi padł. W serwisie pan wymienił bateryjkę i działa jak nowy ;-) (forek'99)
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)

pamejudd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Tue
Auto: Longinus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 31 sie 2009, o 01:36

Doxa pisze: Mhm, mi padł. W serwisie pan wymienił bateryjkę i działa jak nowy ;-) (forek'99)

Co kosztowalo jedyne 500 zlotych :wall:

miszozon
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: Forek S-turbo
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 31 sie 2009, o 06:21

A ja przekopałem kropke i znalazłem odpowiedź.

Tradycyjnie rezystor 510. Swoją starą kolbą lutowniczą za 7zł przywaliłem wielkiego gluta z cyny i zegareczek działa jak nowy.
Mhm, mi padł. W serwisie pan wymienił bateryjkę i działa jak nowy ;-) (forek'99)
Tam jest bateria? :? Chyba jakaś ściema w serwisie poszła :x
vel misza, Pozdrawiam!

Doxa
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z krzesła
Polubił: 151 razy
Polubione posty: 121 razy

Re: Tajemnicze przyciski.

Post 31 sie 2009, o 11:46

pamejudd pisze: Co kosztowalo jedyne 500 zlotych :wall:
Eeee... nie, parę złotych przy okazji dużego przeglądu (nie działał od zakupu) :-)
miszozon pisze: Tam jest bateria? :? Chyba jakaś ściema w serwisie poszła :x
No ja Cię proszę... nie ma? :? Nie wiem, nie znam się, ale ASO waliłoby ściemę? ;-)
Ale tak poważnie, to co by mu zależało powiedzieć, że lutował :?
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)

ODPOWIEDZ