FUX pisze:Łopatologicznie.
Honda oferuje w EU auto z silnikiem o fajnej mocy, a Ty nie kupisz subaru w EU z silnikiem, którym sie podniecasz.
Trochę dziwne, bo Toyota nie oferuje żadnego auta w EU z takimi parametrami a więc kanibalizmu w rodzinie by nie było.
Pewnie boja się czkawki, która opanowała grupę VW.
Kilofowo.
Ja nie pisałem o fajnych silnikach ogólnie. Gdybym to miał na myśli, pewnie zacząłbym pisać o Porsche.
Pisałem o Subaru. Subaru STI. Kiedyś Subaru Impreza STI. Bo wątek jest o czym? ..... zaraz.....zaraz...., sprawdźmy..... tak! O Subaru Impreza!
Więc napisałem o polityce dzielenia silnikami pomiędzy rynkami jaką stosuje ten producent. Że na cały świat idzie przeciętnie udany 2,5 , a wersje Japońskie mają ciągle stosowany świetny 2,0 i to jeszcze z twin scrollem (jakby się zagłebić, to pewnie jest to cały silnik ze spec C).
W kontekście tego niema tu znaczenia, czy Honda (czy jakikolwiek inny producent) wkłada do swojego kompakta silnik okrętowy, odrzutowy, czy lejce.....
Ufff