czesc.
sytuacja zmusza mnie bleblebleblebleble.. :|
2000r.
kombi.
srebrna.
bezwypadkowa.
161 tys przebiegu.
klima
abs
OPIS:
- samochod sprowadzony z wloch przez forumowicza RPM (ktorego bardzo serdecznie pozdrawiam) jakies 4-5 lat temu.
od 4 lat w moich rekach i nogach
- do Polski wjechal ze stanem ok. 88-90tys km, troche pojezdzil RPM. potem ja go kupilem przy przebiegu okolo 100tys.
- rozrzad robiony przy okolo 98 tys km.
* ponad serie:
- maptek stage 1 (ok.250KM, 330Nm) koszt. okolo 2000pln
- wydech EL-TEC koszt ok. 2200pln (downpipe, na jednym tlumiku - nie jest za glosno a baardzo pieknie brzmi)
- skrzynia wzmocniona od forestera 2,5XT (baaaardzo ladnie pracuje) w seryjnej "oczywiscie" obciela sie dwojka. sama
- silnikowo (tloki HBR + nowe pierscienie okolo pol roku temu - zrobione na bajecznej).
- turbina od wrxa 2004 chyba (na bajecznej), w orginalnej nie wiedziec czemu zgiela sie oska (wszyscy mechanicy oczy przecierali i dziwili sie jak to mozliwe :P ) i mam ja w "gablocie" :)
- chlapacze rally armour 400pln
- kierownica RSS odsadzona zamsz + naba (koszt ok. 600pln) wlozona pol roku temu i jezdze w rekawiczkach wiec w super stanie.
- rozporki TEIN przod + tyl
- blow off HKS SSQV 950 pln + 150pln flansza.
- mega kawior! : 4 zegarki defi seria BF (boost, temp oil, egt, cis. oleju) + sterownik, koszt okolo 4200pln
- plyta pod silnikiem: stalowa (koszt 500pln)
- sztywniejsza poduszka pod skrzynia
- turbotimer HKS Type 0. prosty, bez naliczania ale dziala i wystarcza. (koszt 300pln)
- poliuretany pod dyfrem (sztywniejsze zamocowanie, ale duzo glosniej slychac dyfer wiec nie wiem czy tego nie wywalic jednak ale tak mysle juz pol roku :)) bo specjalnie mi nie przeszkadza a czasami sie podoba)
- poliuretany pod przekladnia kierownicza
- pasy shroth (zalozone rownolegle z seryjnymi)
- geometria ustawiona na nieco agresywniej u p. Sylwka na Prymasa, przy w-wie zachodniej.
- amortyzatorki KAYABA AGX z regulacja twardosci (maja jakos niecaly roczek i spisuja sie swietnie) + sprezyny seryjne.
- tarcze hamulcowe nawiercane, ale klocki jakies pasztetowe raczej wiec poki co autko hamuje srednio.
- naklejka move over-> :)))
silniczek bardzo ladnie pracuje, nie stuka nie puka, nie bierze oleju (wymieniam co 8500km na motul comptetition 300v - bez dolewek w tym okresie)
- autko przejechalo ze 3,4 cyny (w tym jedna z pucharem! :))) i jeden kjs - mazowieckie szutry, ale ostroznie bo dziurawo bylo i szkoda bylo autka. a wszystko to na jednych oponach :)
- 1000% prosciutkie i sztywne. (potwierdzone wydrukami z geometrii)
- kupilem od bardzo zaufanego forumowicza i nie oszukalem sie. wowczas malowany byl: lewy przedni blotnik z uwagi na przytarcie rantu (poprzedni wlasciciel to ogarnial) i lewy tylny blotnik z uwagi na zarysowania, przy wyjezdzie z pieca po lakierowaniu na mroz pekla szyba :| stad nie jest oryginalna. reszta lakieru w orginale.
* na dzien dzisiejszy do ogarniecia:
- przeladowania (w piku 1,3 a bywa 1,4) wiec warto sie przyjzec co mam zamiar zrobic jak sie ogarne czasowo (piatek?).
- blacharsko do ogarniecia purchelki na tylnych blotnikach, pekniecie lakieru na lewym przednim blotniku i dziobnieta o wystajacy pret maska.
- jak w wiekszosci, nie dziala spryskiwanie reflektorow (znany problem z pompka)
Mechanicznie bardzo dobry stan. nic sie nie dzieje, nie puka, nie stuka.
Ci Forumowicze znajacy autko potwierdza napewno ze jezdzi dobrze i prezentuje sie tez nienajgorzej.
uzywane jako drugie w rodzinie. w trasy i dalsze wypady - zatruty legacy kalkuluje sie lepiej .
FOTKI:
http://picasaweb.google.com/mjaskiew/GT ... directlink
na zdjeciach na stalowkach/zimowkach.
na lato seryjne alu z KUMHO ECSTA w dobrym stanie.
a ogolnie w komplecie z samochodem:
2x alu (zima - orginalne alu pomalowane na bialo, lato - orginalne alu)
albo lato - alu orginaly, zima - stalowki ze zdjec.
zimowki KLEBER KRISALP kupione pod koniec zeszlego sezonu sniegowego w bardzo dobrym stanie.
na bialych alu - stare zimowe, niezle na lato 8) BRIDGESTONE LM25 bodaj.
CENA:
analiza:
+ koszt gratow mniej wiecej liczac lekka reka to ponad 10tys pln
+ rocznik 2000 mozna kupic w serii, sensowny, bezdzwonowy za okolo 24-28pln zaleznie od stanu.
- opuszczam o 2,5tys pln na dopieszczenie blacharki.
- mnozac przez wspolczynnik rossadku..
..przyjmijmy powiedzmy cene:
--------------->29000 pln
do (niewielkich) negocjacji dla zdecydowanych i swiadomych co biora :)
czekam na Wasze propozycje cenowe, ktore napewno rozwaze. mozliwe rowniez rozne konfiguracje - chetnie zostawie sobie kierownice, plyte pod silnikiem, pasy itp jesli ktos chce zrezygnowac. ogolnie rozne opcje wyposazeniowe wchodza w gre.
do obejzenia we Warszawie.
zapraszam, polecam.
kontakt:
504 228 056
a najlepiej [email protected]
bo rzadko tu bywam :(
FB: http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1160330583
zdrooowka!
[S] Impreza GT kombi MY'00
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
hehe
mój klon :D
nie dość że świnie tam gdzie u mnie to jeszcze move over, i kolor w zewnątrz prawie to samo :D
free up
mój klon :D
nie dość że świnie tam gdzie u mnie to jeszcze move over, i kolor w zewnątrz prawie to samo :D
free up
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
- Żemol
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Legnica / Świdnica
- Auto: Impreza Classic`96 / Forester `99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
co do sprysków reflektorów - rozbierz silniczek i sprawdź stycznik( przeciw-przeciążeniowy ) na płytce przy szczotkach, problem notoryczny i do ogarnięcia (odkształcił się i nie zamyka obwodu). Autko ciekawe, pozdrawiam i życzę masy kupców
...zaś dnia ósmego, stworzył Awd i ubrał Ją w szatę SexownąTajemnicząintrygującą...
"Moim zdaniem to niczego nie jestem pewien, jednak widok Gwiazd sprawia, iż zaczynam marzyć" — Vincent van Gogh
"Moim zdaniem to niczego nie jestem pewien, jednak widok Gwiazd sprawia, iż zaczynam marzyć" — Vincent van Gogh
- yacho
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
- Auto: STI 1998 + Legaś LPG
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
pompki rozbieralem juz wielokrotnie. glowny problem to zalewanie czesci elektrycznej przez plyn z czesci pompujacej i tak naprawde ratujac 3 pompki tylko jedna podziala mi i to z miesiac.Żemol pisze:co do sprysków reflektorów - rozbierz silniczek i sprawdź stycznik( przeciw-przeciążeniowy ) na płytce przy szczotkach, problem notoryczny i do ogarnięcia (odkształcił się i nie zamyka obwodu). Autko ciekawe, pozdrawiam i życzę masy kupców
nie wiem czy jest sens.
po rozebraniu ciezko zachowac dobre uszczelnienie. wszystko w czesci elektrycznej rdzewieje i sie chrzani. bez tej pompki da sie zyc :) a plyn tani nie jest.
zdroowka!
"..panie jasiu kochany, mnie dzisiaj wszystko miga.."
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
jak sie dostales do czesci elektrycznej??? bo mi sie tylko udalo zdjac ta gorna czesc pompki.
niedawno znowu ja rozbieralem, ale u mnie zaciera sie (pewnie od brudu) ten bolec. wystarczy go rozruszac kombinerkami, zlozyc, i znowu dziala.
niedawno znowu ja rozbieralem, ale u mnie zaciera sie (pewnie od brudu) ten bolec. wystarczy go rozruszac kombinerkami, zlozyc, i znowu dziala.
- yacho
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
- Auto: STI 1998 + Legaś LPG
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
no jak rozegniesz te trzy blachy trzymajace calosc w kupie to wychodzi czesc plastikowa pozostawiajac wirnik ktory tez sie wyjmuje. oczywiscie chyba nie da sie zeby nie wyskoczyly szczotki ale to przy uzyciu pensetki, browara i chwili cierpliwosci da sie ogarnac :)
zdroowka!
zdroowka!
"..panie jasiu kochany, mnie dzisiaj wszystko miga.."
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
OK, dzieki za info. Zdejmowalem tylko gore, ale dobrze wiedziec ze dalej tez mozna grzebac
- yacho
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
- Auto: STI 1998 + Legaś LPG
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Impreza GT kombi MY'00
a! przypominam sobie! nie tyle szczotki wyskakujo co śprenżynki od szczotek. najlepiej od razu sledzic tor ich lotu
zdroowka Godliku!
zdroowka Godliku!
"..panie jasiu kochany, mnie dzisiaj wszystko miga.."