[s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

[s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 7 paź 2016, o 12:58

Na sprzedaz:



Subaru Impreza STi TypeR, MY99 - RHD



Moze na poczatek obecny setup:



Auto ponad standard Type-R i z rzeczy w miare nowych ma obecnie:



* Kompletny blok silnika ej207 pol zamkniety, zakupiony jako nowy z Subaru w 2011 - zakladany u Carfita.

Tak wiec powinien jeszcze troche raczej pojezdzic :) Zrobil do tej pory cos okolo bodaj 50tys. km

* Rownolegle listwy paliwowe CDF Racing, spiete wezami i zlaczkami Goodridge (na zyczenie moge rozpisac konkretnie, bo byly uzyte dwa rodzaje przewodow i zlaczek - same listwy polaczone sa sztywniejszymi przewodami teflonowymi, doprowadzenia do filtra i regulatora cisnienia sa zrobione bardziej elastycznymi przewodami; zeby byc konkretniejszym - uzyte byly serie 200 i 600 z oferty Goodridge'a - o ile mnie pamiec teraz nie zawodzi)

Zalozone jakies pol roku temu.

* Regulator cisnienia paliwa Sard

* Zalozone jakies 2-3 miesiace temu kompletne sprzeglo Xtreme (zamiennik serii niby - ale ma wytrzymywac do 540Nm) - dosc mocny i szybko chwytajacy docisk.

* Turbo twin-scroll VF37 z wymaganymi do konwersji przyleglosciami - kolektor Subaru, miska olejowa, miarka do oleju, downpipe 3 cale z wspawanym katalizatorem Prodrive (przechodzi przeglady bez problemu)

* Reszta wydechu to Fujitsubo Legalis - 3 cale, ale nieszczegolnie glosne, bo na dosc duzej puszce. Troche pociete i przespawane, zeby zgrac z downpipem twin-scroll z new age'a.

* W downpipe jest takze wspawana flansza pod dodatkowa szerokopasmowa sonde przed katalizatorem.

* A w tej flanszy zamontowana szerokopasmowka Boscha podpieta do Innovate LS-1 - nie jest to najbardziej precyzyjne rozwiazanie, ale jakis obraz sytuacji daje. W zestawie zegar Moates O-Meter

* Silnik sterowany ecu Alcatek (po aktualizacji firmware) bazujacym na speed density (dwie mapy, na 95 i 98 oktanow) - w zwiazku z czym usunieta jest tez przeplywka, a dodany czujnik temperatury w intercoolerz (intercooler z WRX new age)

* Do ecu dolaczam soft i klucz do softu, w zwiazku z czym mozna mapowac w sumie u kogokolwiek.

* wtryskiwacze Denso/Power Enterprise 550cc

* Zawieszenie Kayaba AGX z dosc twardymi sprezynami obnizajacymi Apec (O ile mnie pamiec nie zawodzi) - zestaw raczej na asfalt. Dla bardziej szutrowych upalaczy wskazana bylaby raczej wymiana przynajmiej sprezyn, bo z tymi na nierownosciach powypadaja plomby i generalnie buda sie predzej czy pozniej rozleci.

* Z przodu dolna rozporka trapezowa.

* Ogolnie sporo poliuretanow w zawieszeniu i przy mocowaniach, zalozonych tez w okolicach 2011.

* Wzmocnione poduszki silnika i skrzyni - tez okolice 2011

* Hamulce przednie Prodrive/Alcon kupione jako NOWE w 2013 (chyba jeden z ostatnich nowych zestawow na swiecie ;)) - nie zrobily do tej pory jakiegos duzego przebiegu, wiec tarcze i klocki sa nadal oryginalne z zestawu i raczej jeszcze pojezdza.

* Przewody hamulcowe w oplocie sa do tego zalozone - sam juz nie pamietam albo Goodridge albo HEL

* Lampa tylna przeciwmgielna rodem z malego fiata podpieta pod zderzakiem tylnym :)

* z przodu dalekosiezne Wesemy. Oryginalne zaslepki beda przekazane kupujacemu.

* wspomne moze jedynie tylko jeszcze o zegarach - doladowanie i cisnienie oleju - Apexi (analogowe) - widoczne gdzies na zdjeciach pewnie.

* jakies tam radio kenwood i glosniki :) Nie bede wypruwal :)



To chyba z grubsza tyle, jesli idzie o istotniejsze roznice w stosunku do serii - chyba, ze o czyms jeszcze zapomnialem.



Z prac remontowych w tych okolicach 2011 sa zdjecia w linku na dole.

Oczywiscie teraz juz nie wyglada to wszystko tak pieknie i swiezo jak wowczas.



Z gorszych rzeczy - Pare przycierek (nie z mojej winy :) - sasiedzi) :)) na zderzakach. Pare rys i nagniotkow, zwlaszcza z ostatniej proby wlamania.

Wymieniona prawa tylna szyba przyciemniana - ramka zostala tak jak jest, wiec nosi drobne slady uszkodzen (ani szyba, ani ramka niestety do tanich nie naleza)

Przednia szyba tez wymieniana byla jakis czas temu po kamieniu - listwa nad szyba wymieniona na nowa.

Komora silnika niestety juz tez sie przyszarzyla znow.



Niezbyt dobrze, niestety, zrobiona naprawa z przygody w Hiszpanii (gdzies tam wczesniej w nielegalu opisane - spotkanie z barierka na zakrecie) - niestety trzeba poprawic lewa strone pasa przedniego i koncowke podluznicy, ktora sie niestety przygiela - wiem, ze nei brzmi to dobrze, ale trzeba to zobaczyc, przygiela sie dziwnie, bo jeszcze przed mocowaniem czegokolwiek - podejrzewam, ze mogla tutaj troche rozporka dolna pomoc. Problemow z ustawianiem geometrii nie stwierdzono.

Mozna tak jezdzic i upalac, ale dla estety pewnie lepiej byloby poprawic.



Wnetrze tez mogloby troche zostac odswiezone - dziur nie ma nigdzie, ale przytarcia od krecenia sie dupskiem na fotelu sa :) Zwlaszcza po stronie kierowcy.



Ogolnie pewnie troche przydaloby sie znow odswiezyc auto, jesli komus zalezy bardzo na elegancji. Ostatnio auto bylo prawie cale lakierowane dla odswiezenia w 2011, przy okazji remontu silnika itp.

Plus lewy blotnik i zderzak po przygodzie w Hiszpanii.



Do tego wszystkiego troche "bonusow":

* auto ma dwa komplety kol 17 cali z WRX'a - na jednym letnie, na drugim zimowe. Oba zestawy w sumie raczej powoli na wykonczeniu.

* zapasowy intercooler z WRX'a new age :)

* dodatkowy centerpipe z katalizatorem Magnaflow - gdyby ktos mial wieksze problemy na przegladach :) Ale prawde mowiac magnaflow nie porzadzil...

* sporo jakichs duperelesow nagromadzonych przez lata, typu zapasowa cewka z przewodami zaplonowymi (obecnie sa zalozone NGK raczej pojezdza jeszcze troche), krokowiec od wolnych obrotow, intercooler wrx z zaworem zapasowym, zapasowe dywaniki na tyl - noweczki :) - przod jezdzi juz w aucie, jakies uszczelki i uszczeleczki itp. pierdelesy - jakies drobiazgi leza jeszcze tez w Polsce u brata.

* wspomniany juz soft do Alcateka



Nie mam nic do ukrycia, co sie stalo, to sie stalo, co bylo naprawione, to bylo naprawione - jesli komus przeszkadzaja mankamenty, sa inne auta do kupienia na pewno :)



Ogolnie jest to w miare dziarski, ale jednak staruszek - 18 lat puknelo w sumie, wiec swiezosci nie nalezy oczekiwac.

Mimo swojego wieku i relatywnie nieduzej obecnie mocy - sa obecnie na forum wieksze potwory - jest raczej dosc zwawe i potrafi nadal dac duzo przyjemnosci z jazdy, nawet od swiatel do swiatel :)

Auto zhamowane ostatnio w 2014 na jakies okolice 270KM/370Nm - z pamieci- na 95 oktanach z katalizatorem - tyle wyplula Maha, wczesniej DynoDynamics na podobnym setupie wyplul 300KM/400Nm w Irlandii - roznice moga wynikac po czesci z warunkow, po czesci pewnie z roznic w hamowniach. Nie bede sie roztrzasal nad tym, ktore sa blizsze prawdy - zalozmy dla spokoju, ze auto ma obecnie 270KM/370Nm - jak na te parametry jest calkiem rzeskie.

Jest tez mapa na "98 oktanow"- ktora na hamowni dala cos okolo 10KM wiecej, z tego co pamietam.

Ograniczeniem moze byc katalizator pewnie, wiec dla jakichs upalaczy, ktorym katalizator potrzebny nie jest - auto ma nadal jakis potencjal do zaoferowania.



I to chyba na tyle z grubsza... w weekend postaram sie podpiac jakies aktualne fotki, takze otarc, dla jasnosci.



Co do ceny? Prawde mowiac zupelnie nie mam pojecia - bo, jak u wielu osob na tym forum, mam rozjazd mentalny miedzy tym, co bylo w to auto wpompowane, a co realnie mozna sobie za takie auto zazyczyc.



Jest to tak czy inaczej JDM i do tego coupe, wiec powiedzmy na start, ze 45tys. - w tym juz zawarty jest, oczywiscie, koszt transportu auta do PL.

Cena oczywiscie jest negocjowalna w jakims tam zakresie - ale za 25tys, nie puszcze :)



Zaleznie od sytuacji auto jeszcze pewnie chwile pojezdzi po Irlandii, a potem i tak zostanie przeslane bratu do PL, gdzie w razie czego moze byc do obejrzenia w okolicach Aleksandrowa Lodzkiego.



Osobiscie nie planuje przekladki - jesli kupujacy bedzie odczuwal taka potrzebe, jego sprawa. Nawet jesli bym przerejestrowywal auto na siebie w PL, to auto raczej chcialbym pozostawic RHD - bo tak jest ladniej :)



Tak ogolnie to jak sobie mysle o tym aucie z perspektywy czasu, to bardzo fajne auto do jezdzenia - ale duzo rzeczy bym zrobil zupelnie inaczej teraz.

A teraz i tak juz zaczyna mi troche brakowac checi i energii na takie dlubanie - stad pomysl na sprzedaz.



No i przede wszystkim chyba juz zmeczony jestem tez uzeraniem sie z ubezpieczalniami w Irlandii - bo JDM, bo modyfikowane, bo tylko weekendowka moze byc itp. itd.



No i jak by na to nie patrzec - zawsze mam jeszcze Focha ;)



Dla zainteresowanych - watek w nielegalu na kropce: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/39404-szuwar/



Tak dla przypomnienia - zdjecia z "hiszpanskiej przygody", czy tez raczej jej efektow: https://get.google.com/albumarchive/101 ... SqcwysF9QV

I zdjecia z remontu - 2011: https://get.google.com/albumarchive/101 ... 4q3q9lCVHo

I troche poczatkow: https://get.google.com/albumarchive/101 ... _Nm1wSDcEg



I jeszcze moze tylko raz wyraznie, na koncu, zeby nie szukac w tekscie - cena: wstepnie 45tys. zl z transportem do PL w tej cenie.

Cena w jakims zakresie negocjowalna, oczywiscie - jak zawsze.


Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 25 paź 2016, o 12:28

Up - i tak na zachete - 42tys. z transportem do PL
Jacek "AMI" Rudowski

misiek00781
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
Auto: Subaru Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 7 lis 2016, o 10:18

Czy masz moze i jestes w stanie wstawic zdjecia jak dokladniej wygladal przod po tej przygodzie ? :) glownie chodzi o pas i podluznice :)
Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki SUBARU ;-)

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 8 lis 2016, o 13:00

Niestety mam tylko to co w galerii.
Moze gdzies kiedys uda mi sie podniesc auto jeszcze, to cykne zdjecie.
Generalnie jak widac ze zdjec z kolicji to tak dziwnie poszlo.
W sumie to jestem w ogole zdziwiony, ze ta koncowka podluznicy sie przygiela, bo to nie bylo nawet mocne uderzenie, ale weszlo pod barierke i pewnie masa poszlo.

Dol zawieszenia z przodu jest spiety rozporka trapezoidalna na wahaczach i to zgiecie jest jeszcze przed tymi mocowaniami z przodu.

Jesli sie zdarzy tak, ze auto nie sprzeda sie tutaj i pojedzie do PL, to pewnie wjedzie wtedy na warsztat i sam to zrobie u kogos kumatego (bo w Hiszpanii to troche nie szlo sie dogadac :), zwlaszcza, ze troche na pierdziszewie bylem)

Ale ew. moze po prostu pojsc na sprzedaz tak jak stoi - bo podejrzewam, ze i tak pewnie ktos to auto bedzie dlubal wiecej, zeby zrobic z tego jakis pojezdzawkowoz, wiec wtedy bylaby dobra okazja zrobic i to.

Tak czy inaczej - chce, zeby byla swiadomosc, ze taki mankament jest, zeby potem nie bylo, ze cos ukrywalem itp.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 8 lis 2016, o 13:01

BTW - nowa cena, na zachete - 42tys. z dostawa do PL
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 8 lis 2016, o 13:03

A jeszcze - co do pasa przedniego - wlasnie problem w tym, ze po lewej stronie pas jest troche sciagniety w dol przez te podluznice.
Tam trzebaby zdjac blotnik, zderzak itp. i naprostowac to i wtedy sie pasy gorny i dolny tez ladnie uloza.
Ew. wymienic blotnik kiedys.
Maska nie byla ruszona, poszlo pod spodem.
Jacek "AMI" Rudowski

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 12 lis 2016, o 19:27

trochę szkoda, że musisz sprzedać z w sumie tak bzdurnego powodu jakim jest ubezpieczenie auta...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 12 lis 2016, o 19:51

Takie zycie - czas na zmiany. Moge go wyslac do PL, ale dwa subaraki w PL tez mi potrzebne nie sa. Ktores musi byc sprzedane.
Jacek "AMI" Rudowski

impreza555
1 gwiazdka
Lokalizacja: KN
Auto: subaru impreza gt
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 12 lis 2016, o 20:51

wyloguj go z taxu i nie płać ubezpieczenia i do stodoły w siano :-)

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 13 lis 2016, o 15:14

Prawde mowiac wole go sprzedac komus, kto bedzie nim mial czas jezdzic i go dopieszczac.
Bez sensu, zeby auto stalo i sie kurzylo/rdzewialo.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 14 lis 2016, o 13:09

I na zachete dalej - 40tys. z transportem do PL
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 21 lis 2016, o 20:41

38tys.
Jacek "AMI" Rudowski

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 25 lis 2016, o 23:53

37tys.
Auto bedzie niebawem do obejrzenia w Zgierzu badz Aleksandrowie Lodzkim - wowczas ew. mozna ponegocjowac cene :)
Jacek "AMI" Rudowski

malina7288
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 20 kwie 2017, o 22:59

aktualne??

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: [s] Szuwar - STi TypeR, MY99 RHD

Post 25 kwie 2017, o 17:06

Hej - sorry za powolna odpowiedz, ostatnio jakos rzadko zagladam na fora.

Ogolnie aktualne, z tym, ze przez najblizsze 2 tygodnie za wiele w temacie sie nie wydarzy, bo bede w rozjazdach.
Po powrocie bede szukal jakiegos zastepstwa dla Szuwara tutaj i wtedy bede mogl spokojnie sprzedawac auto.

Jak cos, to najlepiej uderzac na PW - przyjdzie mi wtedy powiadomienie na maila ;)

pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski

ODPOWIEDZ