Strona 1 z 1

[S] Bugeye STI JDM white

: 6 sty 2017, o 00:25
autor: misiek00781
Jako że dość pilnie potrzebuję gotówki to jak w temacie sprzedam moja zabawkę tzn. STI bugeye 2001 rok oryg. JDM. Auto miałem sobie dopieścić przełożyć i zostawić dla siebie jednak ze względów finansowych nie jestem w stanie. Więc teraz coś na temat:
- Buda- ściągałem zderzaki, błotniki itd w poszukiwaniu "rudej" jednak na szczęście omineła ten egzemplarz.. Buda jest na prawde zdrowa wystarczy pożądna konserwacja i będzie z tym spokój na długi czas. Oprócz tego nie ma śladów żadnych nawet małych kolizji parkingowych. Lakier w oryginale. Rzecz jasna jest kilka wgniotek, rys i odprysków jednak to wszystko na spokojnnie jest do ogarnięcia bez ponownego lakierowania. Jedyny element który należy ponownie polakierować to góra klapy bagażnika.. jest tam coś w rodzaju "odgrzanego" lakieru, taki okrągły placek (stawiam że od anteny CB). Nadkola i kawałek podłogi zakonserwowane podłużnice oraz progi podobnie środkiem do profili zamkniętych.
- silnik - na prawde dobry stan, pracuje gładko, cicho dmucha ok 9.5bar równo na każdym cylindrze na zimno, trzyma przy 100C 40psi cisnienia oleju. Nie bierze oleju , nie grzeje się itd. nie wykazuje niepokojących objawów.
- skrzynia i układ napędowy po serwisie olejowym zalany motulem, skrzynia sucha cicha, nic nie zgrzyta itd.
- zawieszenie ścisłe, gumy na prawde nie zmęczone
- wnętrze wyprane, wygląda na prawde super i jest dowodem na to że przebieg może być prawdziwy (auto ma na budziku 65k )
- układ hamulcowy klocki maja ok 4-5mm i z przodu i z tyłu. Potem razem z tarczami do wymiany.

Z rzeczy ciekawych :
- turbo to vf48
- zawias to STI Genome ze sprężynami -30mm
- aftermatketowe radio z dużym dotykowym panelem
- wydech 3.5 cala przechodzący na 3" (drze ryja.. )
- sprzęgło spiek
- 2 mapy jak mówił właściciel jednak nic o nich nie wiem, ponoć jedna na 330hp. (nie da się tego sprawdzic na razie ponieważ zawór sterujacy doładowaniem jest uszkodzony)

Z rzeczy do zrobienie, auto miało stanąć u mnie na warsztacie w przyszłym miesiącu i jak mówiłem miałem je sobie ogarnąć po swojemu, więc może po prostu opisze co ja bym zrobił więc najpierw do serii..
- dla spokoju (brak informacji) wymieniłbym rozrząd
- regulacja zaworów
- eliminacja dwóch wycieków spod czujnika w głowicy (oring) i spod pokrywy zaworów
- trzeba wymienić zawór sterujący turbo aktualnie jest perrin 3 portowy
- wyciągnąć wgniotki i odświerzyć lakier jakimś fajnym woskiem
- Bugeye nie ma klimy.. nie ma sprężarki, przewodów itp.
- poprzedni właściciel pozastępował odmy filtrami, osobiście wróciłbym do serii
- konserwacja.

Ja oprócz tego planowałem ( i zgromadziłem części) :
- zmiana wtrysków na 650
- owinięcie kolektora, koc na turbo itp.
- większe turbo ala td05 18g na kutym wirniku
- i ponowny remap, myśle ze okolice 350-360 spokojnie osiagalne.
- felgi roty, oz do wyboru.

Chciałbym za auto tak jak stoi 31999- ponieważ auto po prostu trzeba dopieścić. Jeśli się nie sprzeda w tej konfiguracji zgodnie z planem za miesiąc wyladuje w moim warsztacie i zrobie to co wymieniłem, doprowadzając auto do na prawde rewelacyjnego stanu. Wtedy ponowie temat sprzedaży lub jeśli finanse pozwolą zatrzymam :) Na życzenie moge złożyć to auto w róznym setupie tj. np przekładka, dodatkowe akcesoria, modyfikacje itd itd. tel 518970561