Forum Subaru

Przejdź do zawartości

błąd P0461 na lpg (Forester SG)

Sprawy LPG, diesli, hybryd i baterii słonecznych omawiamy tutaj.

Post 11 maja 2016, o 15:56

Witam,
Założyłem w moim Forku instalację LPG jakiś miesiąc temu. Przez ten okres 2 krotnie zapalił mi się check. Po diagnozie wychodzi błąd P0461-problem z wydajnością czujnika poziomu paliwa lub wiązką tegoż czujnika. Miał ktoś coś takiego już? Po sprawdzeniu opisu błędu wygląda to tak jakby ECU widziało że poziom paliwa na czujniku nie ulega zmianie w dłuższym okresie czasu (wiadomo jazda na LPG) i generowało błąd że coś w związku z tym jest popsute. Instalacja KME DIego G3. Pomoże ktoś?

PS. Czy w Forku SG 2002 rok jest możliwość wymigania błędów tak jak w starszych subaru?
maciuo
0 gwiazdek
 
Auto: Forester SG 2,0 125km AT
  

Post 11 maja 2016, o 17:09

Kumpel ma forka chyba z Holandii i ma identyczny problem czyli komp patrzy na wskaznik benzyny ten nie opada bo auto jedzie na lpg i forek szaleje.Kolege widzialem moesiac temu i wydaje mi sie ze nadal walczy z tym problemem przy okazji zapytam sie go czy juz cos zadzialal
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem - Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z "wygranej"...
pszemq
2 gwiazdki
 
Auto: Subaru Outback 2.5 SOHC 2005 rok
  

Post 12 maja 2016, o 15:16

Witam, nikt nie ma podobnego problemu, Subaru na LPG jeździ sporo przecież?

Na konkurencyjnym forum znalazłem info że trzeba mieć ponad 1/4 baku i problem wtedy nie występuje, pojeżdżę trochę to powiem co i jak (dziś zatankowałem PB95).
Generalnie poczytałem też o podobnym problemie z mazdą i tam ludzie zalecali mieć 1/2 baku benzyny.
maciuo
0 gwiazdek
 
Auto: Forester SG 2,0 125km AT
  

Post 12 maja 2016, o 19:20

Patent z 1/4 baku sprawdza się i u mnie przy błędzie P1442. Z tego co czytałem w necie subaru ma dwa pływaki i przy rozjeździe wskazań wyskakuje błąd. U mnie pojawia się jak w szwajcarskim zegarku jak spadnie poziom poniżej 1/4. Jak jest powyżej to nie pojawił się nigdy.

poobserwuj w jakich okolicznościach błąd wyskakuje, możesz sobie zapisać mniej więcej stan paliwa i przebieg.
Generalnie powszechna rada to trzymać więcej paliwa i nie generować błędu ;)
Think.Feel.Drive.
ozarek
2 gwiazdki
 
Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
Skąd: SJ
  


Powrót do Alternatywne formy zasilania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Gismoo1 i 2 gości