Forum Subaru

Przejdź do zawartości

LPG Outback 3.6 - co polecicie i kogo

Sprawy LPG, diesli, hybryd i baterii słonecznych omawiamy tutaj.

Post 13 gru 2016, o 20:04

Witam - chyba tu nikt o tym jeszcze nie pisał.
Słyszałem ze to wdzięczny silnik do gazowania - pytam więc o Wasze sety ? Macie lubryfikatory ?

Co myślicie o montażu w Energy Gaz Polska ? z w/g nich KONIECZNYM LUBRYFIKATOREM dla każdego cylindra - BRC SQ P&D wycenili na 4600 pln

Dajcie jakieś info - wielka prośba.
lmilczarek
0 gwiazdek
 
Auto: xt
  

Post 7 sty 2017, o 23:59

lmilczarek napisał(a):Witam - chyba tu nikt o tym jeszcze nie pisał.
Słyszałem ze to wdzięczny silnik do gazowania - pytam więc o Wasze sety ? Macie lubryfikatory ?

Co myślicie o montażu w Energy Gaz Polska ? z w/g nich KONIECZNYM LUBRYFIKATOREM dla każdego cylindra - BRC SQ P&D wycenili na 4600 pln

Dajcie jakieś info - wielka prośba.

krotko..nie polecam BRC i lubryfikatora a dokladnie tego co po sobie pozostawia jesli przedawkujesz...jak chcesz wiecej tresciwego info zrob do mnie halo.
piotrmas
0 gwiazdek
 
Auto: audi s3
Skąd: LUBLIN
  

Post 8 sty 2017, o 09:21

ok tak zrobię.jako tez nie poleca - a robi skladak z najlepszych dla subaru "kawałków"
lmilczarek
0 gwiazdek
 
Auto: xt
  

Post 8 sty 2017, o 17:08

lmilczarek napisał(a):ok tak zrobię.jako tez nie poleca - a robi skladak z najlepszych dla subaru "kawałków"

nie wiek kto to jako nie wiem co sklada i z czego ale pewnie tez przerobil rozne kwestie zanim sie wypowiedzial. ja nie twierdze ze samo w sobie BRC jest technicznie zle. uwazam ze ma wiele rozwiazan dobrych ale...po co przeplacac ? koszty eksploatacji samochodu na lpg to nie tylko ilosc zużytego gazu ale tez paliwa i serwis ..a tutaj jest pies pogrzebany. BRC porównuje do snoba..czyli tylko brc w brc ..i dlatego trzeba placic za przeglady i podzespoly przypisane tylko brc od filtrów po interface. sa instalacje ktore nie posilkuja sie dotryskiem benzyny lub przechodzeniem tylko na benzyne powyzej pewnych obrotow maja uniwersalny interface a tzn ze kazdy podworkowy nawet majster napotkany w trasie kiedy nam cos kucnelo da rade sie podlaczyc i poprawic lub zdiagnozowac.tak samo z wtryskami filtrami i t p. przeciez majac brc nikt Ci za darmo przez dwa lata nie bedzie serwisowal instalacji wlacznie z wymiana filtrow a policz sobie ile doplacisz ;) majac inna instalacje tak wlasnie jest. koszt montazu tej innej tez jest inny i t d i t p :) czyt. mniejszy a jakosć bez zastrzezen..dodam na koniec ze to o czym napisalem to nie jest teoria jakze czesto popularyzowana na wszelakich forach :) lubryfikacja to juz inny rozdzial. nie mowie na co pomaga ale mowie tu o tym na co moze zaszkodzic w niektorych markach nawet na pewno.i to tez autopsja z wieloletniej praktyki. pozdrawiam
piotrmas
0 gwiazdek
 
Auto: audi s3
Skąd: LUBLIN
  

Post 9 sty 2017, o 19:19

Dobra odpowiedź, ponoś stag nawet daje rade a tańszy, kolega JAKO - znawca tematu gazowania subaru składa składak ale nie mam spisu setu jaki zaproponował zbyt szybko mówił.
Natomiast ważne dla mnie było to że potwierdził mi że nie każda instalacja daje rade w polskich warunkach tj. z usyfionym gazem.Kuca nawet słynny prince wiec po co taki parownik ?
Temat gazu to tylko pozornie łatwy temat, obok kosztów serwisu ,obsługi , samego montażu , mamy życie : czyli tankowanie przy drogach z syfem, pomoc na zadupiu jak coś, koszty wymiany wtrysku, parownika, zniszczenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów itp.

słowem zrobić tak by zaoszczędzić i nie zwrócić oszczędności do serwisu i pojeździć 300kkm bez stresu to sztuka.
JAKO jasno powiedział że 3.6 do gazu tak a 3.0 już niekoniecznie a do tego specyficzny set.

Mam tylko taką zagwozdkę jak przeprogramuje sterownik na Pb 98 w ramach "optymalizacji" w maptek-u czy to nie pokomplikuje zestronienia LPG po instalacji.....
lmilczarek
0 gwiazdek
 
Auto: xt
  

Post 9 sty 2017, o 20:02

Potem regulujesz gaz pod nowa mape. Teoretycznie powinno byc nawet lepiej dla gazu bo ma wieksza liczbe oktanowa. Kilka sztuk h6 zagazowalem i jakos klienci nie narzekali na regulacje zaworow. Sumarycznie i tak bylo do przodu.
Aha, EGP i BRC nie polecam.
Soltys
3 gwiazdki
 
Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
Skąd: Ełk / Białystok
  

Post 10 sty 2017, o 18:45

a czemu EGP i BRC nie polecasz - jakie fakty ?
lmilczarek
0 gwiazdek
 
Auto: xt
  

Post 12 sty 2017, o 01:04

lmilczarek napisał(a):Mam tylko taką zagwozdkę jak przeprogramuje sterownik na Pb 98 w ramach "optymalizacji" w maptek-u czy to nie pokomplikuje zestronienia LPG po instalacji.....

nie komplikuj sobie zycia juz na tym etapie :) wszystko sie ogarnia bez problemu :)
piotrmas
0 gwiazdek
 
Auto: audi s3
Skąd: LUBLIN
  

Post 12 sty 2017, o 14:34

ok super.nie ma jak LPG i spora pojemność !!! a jak jeszcze dodać 30Nm do serii (maptek) to mamy 370Nm/4400obr a to już jest coś.I bez turbo !!!
ps.Wczoraj koledze pomagałem ogarnąć temat Acury RDX (napalił się) - jest do kupna z turbo pięknie..... i piękne auto,... nie powiem desighn USA .... da się chipa na 370 Nm przy 3400 obr. wstawić a jak przypadkiem turbo padnie to nowe ..... 18000 PLN ;) auto za 70.000 PLN do kupienia ;)
lmilczarek
0 gwiazdek
 
Auto: xt
  


Powrót do Alternatywne formy zasilania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości