Dużo pali na gazie
-
karol45451
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru legacy
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Dużo pali na gazie
Mam legaca 2.2 z 93r silnik z 97 chyba ten 128 konny ale nie wiem na pewno(na bloku jest napisane EJ22). Po wymianie silnika zaczął dużo palić. Dodam że jest w nim zwykła instalacja. Spalanie w trasie koło 13 l gazu średnia 120km/h po mieście dochodzi do 17 litrów. Czy to jest normalne spalanie tego silnika? Byłem u gazowników kręcili tymi sróbkami ale mówią że jest dobrze ustawiony. Chodzi ok tylko to spalanie. Wcześniej miałem tego 136km i palił znacznie mniej(ok 11 trasa 14miasto). A i zostawiłem kolektor ssący z wcześniejszego silnika czy to przez to? Chyba nie różnią sie one zbytnio. Może trzeba podłączyć instalacje od nowa pod komp i od nowa wyregulować ?
Re: Dużo pali na gazie
Przy instalacji LPG pierwszej generacji takie spalanie może być jak najbardziej normalne.karol45451 pisze: kręcili tymi sróbkami
Nienormalne jest montowanie tak prymitywnej instalacji do Subaru. Ile masz koni na LPG? 50?
Niech Jah ma w opiece Twoje gniazda zaworowe i kolektor dolotowy.
Inna sprawa, że widzę sprzeczność - albo instalacja LPG z komputerem, albo "śrubki".
-
karol45451
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru legacy
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Dużo pali na gazie
Mam instalację II gen. Występuje w niej komputer i "śrubki" . Mam taką instalacje z powodu ceny kiedy ją zakładałem 5 lat temu cena sekwencji była dużo większa niż teraz. Ale spalanie do tej pory było ok. Po wymianie silnika wzrosło.
Re: Dużo pali na gazie
Tak czy inaczej to instalacja mieszalnikowa. Policzek w twarz dla całej ekipy konstruktorów silników Subaru
II generacja to silniczek krokowy regulujący wydatek zaworu gazu na podstawie odczytu z sondy lambda. Dużego pola do popisu jeśli chodzi o "strojenie" nie ma, ale próbuj...
II generacja to silniczek krokowy regulujący wydatek zaworu gazu na podstawie odczytu z sondy lambda. Dużego pola do popisu jeśli chodzi o "strojenie" nie ma, ale próbuj...
- tadaoando
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: WA, WO, LRY
- Auto: SFXT MY14+SI RS MY10
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Dużo pali na gazie
witam!
...jako osiadacz LotniczegoPaliwaGazowego na swoim pokladzie powiem jedno a chyba najistotniejsze, zbyt uboga mieszanka paliwowa jest najczestsza przyczyna popodpierania zaworow i koniecznosci ich kosztownej/b.kosztownej regeneracji. wiem to ze swojego doswiadczenia i bron cie panie przed takim remontem.
...w dniu zakupu moj forek mial ustawiona b.uboga mieszanke (kupilem z lpg) palil ok.13l/100km przy 230KM koszt remontu zaworow to ok.3tys.
w moim przypadku- niewarto !!!
...prawdopodobnie gaziarze ustawili ci optymalna/bogadsza mieszanke a przy dzisieszym koszcie ponizej 2pln/l nie wyglupiaj sie i nie szukaj oszczednosci bo czkawka sie odbija- ostrzegam !!!
tomasz
...jako osiadacz LotniczegoPaliwaGazowego na swoim pokladzie powiem jedno a chyba najistotniejsze, zbyt uboga mieszanka paliwowa jest najczestsza przyczyna popodpierania zaworow i koniecznosci ich kosztownej/b.kosztownej regeneracji. wiem to ze swojego doswiadczenia i bron cie panie przed takim remontem.
...w dniu zakupu moj forek mial ustawiona b.uboga mieszanke (kupilem z lpg) palil ok.13l/100km przy 230KM koszt remontu zaworow to ok.3tys.
w moim przypadku- niewarto !!!
...prawdopodobnie gaziarze ustawili ci optymalna/bogadsza mieszanke a przy dzisieszym koszcie ponizej 2pln/l nie wyglupiaj sie i nie szukaj oszczednosci bo czkawka sie odbija- ostrzegam !!!
tomasz
(K) GRILL wersja STI/ CROSS/ SPORT ten w kratke, zderzak tez przytule !!!
Re: Dużo pali na gazie
ja tam sie nie znam, ale w OBK była instalka 2 generacji i po regulacji przez naszego mistrza w spokojnej jezdzie w trasie palil 9l a po miescie jakies 12-13. wiec IMO troszke za duzo jak na wolnego ssaka imo.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!