Hogi, zgoda...ale na jakość tankowanego LPG nie masz już wpływu. Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia na takim syfiastym towarze i masz szansę "wydłutować" zawory.hogi pisze:
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Grzegorz
Hogi, zgoda...ale na jakość tankowanego LPG nie masz już wpływu. Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia na takim syfiastym towarze i masz szansę "wydłutować" zawory.hogi pisze:
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Z tego co wiem to czas otwarcia u mnie zwiększył się z 13-14 mniej więcej do chyba 18 ms.Bergen pisze: ECU silnika steruje wtryskami benzyny
Dziekuje na razie mam pare do poskładaniahogi pisze:Dam Ci swój do rozebrania.E12 pisze: rozebrałem parę silnków z uszkodzonymi zaworami po LPG i zawsze nie posiadły luzu zaworowego zawory wydechowe
???E12 pisze: Paląc sie 4 x razy dłuzej LPG
Mógłbyś podać link do tej rewelacji?
Wypalanie gniazd zaworowych to wynik ubogiej mieszanki.
Wyjaśnij dlaczego u mnie EGT jest na tym samym poziomie na LPG oraz na benzynie?
Nie ciągnę do odcięcia, bo to nie ma sensu. - tylko do max 6 tyś. (wystarczy)Grzesiek_67 pisze: Trzy razy mocniej pociśniesz do odcięcia
Uff! Ulżyło mi. Dobrze, że mam bogatą...E12 pisze: jesli chodzi o czas palenia mieszanek paliwowych podstawowym parametrem jest skład mieszanki (uboga ,akuratna, bogata)
Im mieszanka uboga tym spala się dłużej.
Dokładnie o to mi chodziło, tylko może zbyt ogólnie to napisałemLukass pisze o instalacjach II generacji, gdzie wydatek LPG, po wstępnym zestrojeniu reduktora, jest regulowany silnikiem krokowym na podstawie odczytów z sondy lambda - to zbyt prymitywna instalacja, żeby mieć cokolwiek wspólnego z ECU.
Natomiast w nowoczesnych instalacjach - a i owszem - ECU silnika steruje wtryskami benzyny, i m.in. na podstawie tych sygnałów sterownik LPG dobiera swoje parametry.
Myslisz, ze mial zbyt uboga mieszanke?E12 pisze:Nie wiem co to za silnik ale jezeli na gazie zrobił ok 70 kkm to moga być zawory
to jest tak zwany ukryty koszt LPG przed montazem LPG radzę 2x policzyć ale poczekajmy może to silnik krokowy
O cholera, o tym nie mówiłeś.Jako pisze: Nigdy nie powiem, że instalacja LPG nie ma wpływu na silnik.
Lubię Cięhogi pisze:O cholera, o tym nie mówiłeś.Jako pisze: Nigdy nie powiem, że instalacja LPG nie ma wpływu na silnik.
Dobra, głowa popiołem posypana. Jest interakcja. Wytłumacz jeszcze proszę - o co chodzi w tym wypadku z emulacją lambdy przy LPG. Nie wiem, czy sobie Robercie przypominasz ale przy okazji dostosowania do LPG mojej poremapowej lodówki jedynie MATRIXy zapewniały w miarę precyzyjny (zbliżony do oryginalnego Pb) czas otwarcia wtrysków LPG (zrezygnowaliśmy z instalacji wtrysków BIGAS, gdyż Twoim zdaniem one takiej precyzji - bardzo mała dawka LPG - nie zapewniały). Stąd wyciągam wniosek, że nawet w tym aspekcie, dobre (bezpieczne i efektywne) dostrojenie instalacji LPG do dłubniętego silnika turbo nie jest rzeczą oczywistą i prostą.Jako pisze: Jednocześnie działanie ECU Pb poprzez sygnały z czujników systemu zasilania i emisji spalin, jest całkowicie zależne od działania instalacji LPG.
Czas wtrysku benzyny przy pracy instalacji powinien być zbliżony do orginalnego.
Załatwiacie? Załatwiają.Grzesiek_67 pisze: Nawet kawę robią ))
Odezwał się ten, dzięki któremu są dobre . Skromniś, cholera jasnaJako pisze:No to dobre wieści.
Grzesiek_67 pisze: przy 220 km/h na Katowickiej
Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.Grzesiek_67 pisze: PS. A kochani, jest luks fura do kupienia za "psie pieniądze". Turbodziadek (najprawdziwszy, z prawdziwych Legacy). Kontakt z kolegą jako. On oczywiście ogloszenia sam nie da, gdyż głowa jego w chmurach się wznosi. To ja to zrobię. Kupować i nie mędrkować. Sama instalka LPG (najnowszej generacji BIGAS jest warta ok. 4.500 PLN). No !
Jako pisze: Sprzedaż samochodu...
Faktycznie,
mam pomysł na inne auto subaru. Muszę to jakoś ogarnąć.
Od jak dawna? Bo nie zauważyłem szczerze mówiąc, w co się wbijam, jak tow. Jako ruszał spod światełhogi pisze: Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.
Przynajmniej od kiedy nie byłeś u mnie, raczej dawno. Filtry wyślę niebawem.Bergen pisze:Od jak dawna? Bo nie zauważyłem szczerze mówiąc, w co się wbijam, jak tow. Jako ruszał spod światełhogi pisze: Dodam, że ma bardzo kultowe fotele od GTka.