Korozja w Foresterze
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Korozja w Foresterze
Czy użytkownicy Foresterów mogli by się podzielić swoimi uwagami na temat występowania korozji w swoich autach. Które to elementy są najbardziej wrażliwe jeżeli chodzi o blach zewnętrzne oraz podwozie, po ilu latach eksploatacji zaczynają się problemy. Wiem ,że będzie to uwarunkowane tym gdzie pojazd jest eksploatowany ale można to też uwzględnić w swoich informacjach. Myślę ,że taki temat zainteresuje tych wszystkich którzy zamierzają stać się właścicielami Foresterów jak również tych co już je posiadają i będą wiedzieli na co zwrócić uwagę i jakie podjąć działania które pozwolą nam uniknąć zbędnych napraw oraz związanych z tym kłopotów.
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Korozja w Foresterze
Hej. U mnie w forku 97r. I gen. z Holandii w tamtym roku przegniła belka tylnego zawieszenia (taki zonk, blacha gruba na 2 mm i to 400 km od domu), poza tym klapa przy wycieraczce, nadkole i lewy słupek z przodu. Ranty błotników z tyłu miałem o dziwo zdrowe.
Sprzedam bandita 1200
- Soltys
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Korozja w Foresterze
Gdzieś pisałem, ale też widziałem w Forkach zgniłe na wylot belki tylnego zawieszenia, ale w Imprezach i Legacach praktycznie nigdy.
Reszta jak w Subaru, tylne nadkola i łączenie progu z tylnymi błotnikami to newralgiczne punkty. Warto zdjąć z tyłu koła i zobaczyć czy nie ma rudej.
Reszta jak w Subaru, tylne nadkola i łączenie progu z tylnymi błotnikami to newralgiczne punkty. Warto zdjąć z tyłu koła i zobaczyć czy nie ma rudej.
Re: Korozja w Foresterze
Rdzewieje dolna krawędź błotnika pod klapką wlewu paliwa - blacha ma tam taki kształt, że zbiera się woda. Ale w sumie to detal.
Re: Korozja w Foresterze
Krawędź krawędźią, ale "za" zawiasem klapki jest przestrzeń, w której ZAWSZE jest woda i stoi tam robiąc spustoszenie w postaci dziury na wylot do gniazda mocowania tylnego amortyzatora.ForekXT pisze:Rdzewieje dolna krawędź błotnika pod klapką wlewu paliwa - blacha ma tam taki kształt, że zbiera się woda. Ale w sumie to detal.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Korozja w Foresterze
Mój ma delikatne ślady na sankach i wachaczach... I tyle.. Ani pod zderzakiem, ani krawędzie nadkoli, ani klapa ani inne statndartowe miejsca... Kwestia zabezpieczenia, polecam samemu zrobić poprawkę fabryki i zakonderwowqc całość. Forek 99
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Korozja w Foresterze
Dobrze wiedzieć, przyjrzę się temu. Jakieś lekarstwo na tę przypadłość jest znane?Przemas pisze:"za" zawiasem klapki jest przestrzeń, w której ZAWSZE jest woda i stoi tam robiąc spustoszenie w postaci dziury na wylot do gniazda mocowania tylnego amortyzatora.
Zamknąć dziurę albo wręcz przeciwnie zrobić dziurę żeby woda wypływała?