5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
lutek34
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Krosno
Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 9 razy

5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback

Post 19 paź 2016, o 19:35

Panowie czy ktoś z Was przerabiał problem z konwerterem podczas zapinania lock upu? Tzn drżenie przy wolniejszym rozpędzaniu się? Subaru opisał ten problem w service biuletynie http://workshop-manuals.com/subaru/trib ... eleration/ czyli jest to szerszy problem z Subarynami z 5EAT w rocznikach 08-09.
Mnie dopada problem z konwerterem i narazie będę próbował go regenerować w zakładzie z Krakowa, który regeneruje konwertery do ASB. Regenerowałem u nich dwa konwertery do Chryslera, mam nadzieję że konwerter do Subaru również dobrze zregenerują, cena regeneracji 700zł netto.Cena nowego to 3000zł.



glaskows
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback

Post 24 sty 2017, o 22:32

I jak? Regeneracja pomogla?
Ja w swojej bece mam to samo i sie zastanawiam co z tym robic.
Pozdrowka.

lutek34
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Krosno
Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 9 razy

Re: 5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback

Post 24 sty 2017, o 23:39

Przejechane przeszło 2000km od regeneracji i jest OK,żadnych drżeń podczas zapinania lock upu. Facet z zakładu który regenerował konwerter mówił że tarczki lock upu były spalone i nie miało to prawa poprawnego zapinania a może być jedynie gorzej.
Przy okazji oczywiście wymieniony cały olej, wewnętrzny filtr i zewnętrzny.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ