Panowie czy ktoś z Was przerabiał problem z konwerterem podczas zapinania lock upu? Tzn drżenie przy wolniejszym rozpędzaniu się? Subaru opisał ten problem w service biuletynie http://workshop-manuals.com/subaru/trib ... eleration/ czyli jest to szerszy problem z Subarynami z 5EAT w rocznikach 08-09.
Mnie dopada problem z konwerterem i narazie będę próbował go regenerować w zakładzie z Krakowa, który regeneruje konwertery do ASB. Regenerowałem u nich dwa konwertery do Chryslera, mam nadzieję że konwerter do Subaru również dobrze zregenerują, cena regeneracji 700zł netto.Cena nowego to 3000zł.
5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: 5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback
I jak? Regeneracja pomogla?
Ja w swojej bece mam to samo i sie zastanawiam co z tym robic.
Pozdrowka.
Ja w swojej bece mam to samo i sie zastanawiam co z tym robic.
Pozdrowka.
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: 5EAT-problem z konwerterem 08-09 Tribeca, Legacy, Outback
Przejechane przeszło 2000km od regeneracji i jest OK,żadnych drżeń podczas zapinania lock upu. Facet z zakładu który regenerował konwerter mówił że tarczki lock upu były spalone i nie miało to prawa poprawnego zapinania a może być jedynie gorzej.
Przy okazji oczywiście wymieniony cały olej, wewnętrzny filtr i zewnętrzny.
Przy okazji oczywiście wymieniony cały olej, wewnętrzny filtr i zewnętrzny.