Jakie zmiany w imprezie sti 2008-2014 z USA na EU

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
GrekuPL
0 gwiazdek
Auto: Impreza STI 2011 sedan
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Jakie zmiany w imprezie sti 2008-2014 z USA na EU

Post 17 lut 2024, o 14:23

Panowie i Panie, zastanawiam się nad zakupem imprezy STI w rocznikach 2008-2014 z USA. Dużo zmian jest w budowie aby można było przechodzić w spokoju przegląd? Lampy przednie zmiana na EU (akurat są uszkodzone) - pytanie czy jest jakaś zmiana w kostkach/pinach? A jak wygląda kwestia montażu ksenonowych świateł zamiast zwykłych? Mam świadomość, że powinny być spryskiwacze oraz poziomowanie dołożone.
Lampy tylne - jest kierunek pomarańczowy czy czerwony jak to w USA?
Dołożenie przeciwmgielnej tylnej - lampka w zderzak pewnie i włącznik. Pytanie jaka? Ktoś wie jak dobrać właściwą?
Zegary pewnie trzeba by zmienić tarczki.
Wyświetlacz centralny, ten na desce, tam pewnie temperatura w Farenheitach - jest opcja zmiany na Celsjusza?

Ściągałem Volvo świeże i tam wszystko z poziomu komputera udało się zrobić, kierunki tylne były pomarańczowe fabrycznie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi ;)



GrekuPL
0 gwiazdek
Auto: Impreza STI 2011 sedan
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Jakie zmiany w imprezie sti 2008-2014 z USA na EU

Post wczoraj, o 20:18

Dobra, zostanie dla potomnych ;)



Kierunki tył w moim sedanie były takie jak w EU.

Światła przód warto zmienić na EU, w USA ksenony bez sprysków i regulacji auto. Aby europejskie działały, koniecznie trzeba dorzucić masę do postojówek. Działają również światła dzienne na lampach EU. Dodatkowo wypadałoby dorzucić spryskiwacze. Schemat od Forka czy Legacy też zadziała w Imprezie, mam dołożone jak fabryka. Światło tylne przeciwmgielne dołożyłem ledowe od skośnookich, podpiąłem pod instalację od mgielnych przednich (działają jedne i drugie - upierdliwiec na przeglądzie może się czepiać). Radio nie wiem, jak przy fabryce - u mnie stacja multimedialna i częstotliwości tylko nieparzyste. Zegary na ten moment USA zostają, myślę jak zmienić przebieg na km i zegarek zmienić na EU z temperaturą zewnętrzną w 'C a nie 'F ale pewnie rozkminię ten temat za jakiś czas ;) Poducha USA dwa naboje, więc trzeba najlepiej kupić w USA, pas kierowcy USA jest taki sam jak EU. O dziwo, pas pasażera różni się między USA a EU - w USA miałem jakiś dziwny czujnik na dole pasa (przy podłodze) i poradziłem sobie przekładając taśmę pasa ze starego pasa do nowego EU.

ODPOWIEDZ