uszczelka pod głowicą
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- kruque
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: festung breslau
- Auto: ex obk 2.5i BP9, forek 2.0i SJ5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: uszczelka pod głowicą
bercik, w moim wolnossącym 2.5 SOHC jedna z uszczelek zaczęła się pocić po ~240tkm, co zauważono na podnośniku podczas wymiany klocków.
zdecydowałem się na wymianę kompletu uszczelek póki nie pojawiły się inne objawy kłopotów (między wymianami oleju nie musiałem dolewać nic, płyn chłodzący był ok).
zdecydowałem się na wymianę kompletu uszczelek póki nie pojawiły się inne objawy kłopotów (między wymianami oleju nie musiałem dolewać nic, płyn chłodzący był ok).
-
Cybb
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: zezŁomiankuff
- Auto: Forek 2.0XT MY 03, junkers powered by Jako
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Z ciekawostek - okazuje się że uszczelka w 2.0 Turbo też może strzelić . Jak do tego doprowadzić - dać auto prowadzic żonie, która nie zwraca uwagi na takie duperele jak wskaźnik temperatury i inne pierdolety
No cóż, mam nadzieję że będzie bajecznie po naprawie na Bajecznej
No cóż, mam nadzieję że będzie bajecznie po naprawie na Bajecznej
Re: uszczelka pod głowicą
Ależ my to już dawno wiemy. Co ciekawe, nie jest do tego potrzebna żona.Cybb pisze:Z ciekawostek - okazuje się że uszczelka w 2.0 Turbo też może strzelić
czarne jest piękne...
Re: uszczelka pod głowicą
Dla pełnej jasności: uszczelki po głowicami w wolnossących silnikach Subaru tez nie są niezniszczalne.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Dla pełnej jasności: uszczelki po głowicami w wolnossących silnikach Subaru tez nie są niezniszczalne.
Re: uszczelka pod głowicą
Dla absolutnej jasności : uszczelki nie są niezniszczalne.Alan, Alan, Alan! pisze:Dla pełnej jasności: uszczelki po głowicamiw wolnossących silnikach Subaru teznie są niezniszczalne.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: uszczelka pod głowicą
Dalej upraszczając:leon pisze:Dla absolutnej jasności : uszczelki nie są niezniszczalne.Alan, Alan, Alan! pisze:Dla pełnej jasności: uszczelki po głowicamiw wolnossących silnikach Subaru teznie są niezniszczalne.
uszczelki
czarne jest piękne...
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Nihil semper manet
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: uszczelka pod głowicą
Wszystko jest gównem, z wyjątkiem moczu.rrosiak pisze:Nihil semper manet
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Dla każdego x=Azrael pisze: Dla każdego x=przemiot fizyczny x jest zniszczalny
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Odp: uszczelka pod głowicą
Widać, że uczysz się programować. Zmienianie zmiennych i struganie speca jest typowe dla początkujących ;)Alan, Alan, Alan! pisze:Dla każdego x=Azrael pisze: Dla każdego x=przemiot fizyczny x jest zniszczalnyprzemiot fizycznyy, x jest zniszczalny
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: uszczelka pod głowicą
Witam
Ku mojej radosci kupiłem Outbacka 2008 2.5 wolnossący. Jestem przekonany , że uszczelka ulegnie kiedyś zniszczeniu, ale liczę na to, że u nastepnego właściciela :)))
Jak to fajnie zawija na deszczu - czysta radocha - skręt gaz w podłogę i po chwili bąk - ubaw po pachy.
pozdrawiam
Ku mojej radosci kupiłem Outbacka 2008 2.5 wolnossący. Jestem przekonany , że uszczelka ulegnie kiedyś zniszczeniu, ale liczę na to, że u nastepnego właściciela :)))
Jak to fajnie zawija na deszczu - czysta radocha - skręt gaz w podłogę i po chwili bąk - ubaw po pachy.
pozdrawiam
- leinad
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: już z Polski
- Auto: impreza wrx,legacy diesel
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
bercik ale problem uszczelki dotyczy przede wszystkim 2,5 turbo. Tobie życzę bezproblemowego użytkowania auta
-
Cybb
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: zezŁomiankuff
- Auto: Forek 2.0XT MY 03, junkers powered by Jako
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
problem uszczelki dotyczy silników, jak juz koleżeństwo wyżej pisało, wszelakich. JA szczęśliwie dzisaj juz odbieram auto z nową uszczelką Tfu tfu tfu przez lewę ramie. Niechaj posłuzy troche bo bankrutuję
Re: uszczelka pod głowicą
gwoli ścisłości etymologia słowa uszczelka:
uszczelka -> u szczelka –> ustrzelka, czyli coś co czasem "strzeli" tudzież pierdyknie…
uszczelka -> u szczelka –> ustrzelka, czyli coś co czasem "strzeli" tudzież pierdyknie…
-
Bestia_radom
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Panowie przeczytałem cały wątek i dalej nie wiem...
Pacjent WRX 2001, sprzedający twierdzi że do roboty jest uszczelka:
- czy badanie CO2 w 100% daje pewność czy to upg?
- jakie to mogą być koszty? wyczytałem gdzieś na stronach wcześniej 8000-20000pln?
- motor ma przejechane 250 000km, da się go jeszcze zrobić?
szukanie używki to też loteria stąd chciałem się poradzić czy robić stary (czy w ogóle się da przy takim przebiegu) czy jednak szukać używki.
Pacjent WRX 2001, sprzedający twierdzi że do roboty jest uszczelka:
- czy badanie CO2 w 100% daje pewność czy to upg?
- jakie to mogą być koszty? wyczytałem gdzieś na stronach wcześniej 8000-20000pln?
- motor ma przejechane 250 000km, da się go jeszcze zrobić?
szukanie używki to też loteria stąd chciałem się poradzić czy robić stary (czy w ogóle się da przy takim przebiegu) czy jednak szukać używki.
Re: uszczelka pod głowicą
Bestia_radom pisze: - czy badanie CO2 w 100% daje pewność czy to upg?
Może w 100% potwierdzić, ale nie w 100% wykluczyć.
Bestia_radom pisze: - jakie to mogą być koszty? wyczytałem gdzieś na stronach wcześniej 8000-20000pln?
- motor ma przejechane 250 000km, da się go jeszcze zrobić?
szukanie używki to też loteria stąd chciałem się poradzić czy robić stary (czy w ogóle się da przy takim przebiegu) czy jednak szukać używki.
Przy takim przebiegu silnik będzie raczej mocno zużyty, mało prawdopodobne by się obyło bez dużego i kosztownego remontu jak ma być to zrobione dobrze.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: uszczelka pod głowicą
też myślę, używka z zaufanego źródła i rewizja. Albo i używka i trochę szczęścia. Za remont tej kupisz z 5 używanych
Re: uszczelka pod głowicą
Qrcze mój ma 275 tys przebiegu i chodzi jak igła . Może to kwestia tego ,że nie upalam, tylko taka kapeluszowa jazda codzienna
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: uszczelka pod głowicą
Piter 35, i może działać jeszcze 100kkm, ale jakby coś się zespuło i by przyszło rozbierać to by się okazało że to nie trzyma wymiarów, do zużyte itd. i koszt duży.
Re: uszczelka pod głowicą 2,5XT
Kupiłem nowego 2,5XT ze skrzynią automatyczną u AK w 2007r. Docierałem go przez 5000km nie przekraczając 4000obr/min.
Aktualnie samochód ma przejechane 130kkm, serwisowany nadal w AK. Zero problemów - odpukać. Jeżdżę nim na co dzień,
często w dalsze trasy, często z nieprzepisową prędkością, na autostradach zawsze powyżej limitu (niestety). W RFN przechodził
próbę prędkości max - wynik 261km/h (GPS). Silnik , jeżeli nie jeżdżę szybciej niż 120km/h praktycznie nie zużywa oleju (1l/15000km).
W jeździe autostradowej zużywa około 0,5l/1000km. Paliwo, przy jazdach miejskich (W-wa) nie przekracza 12,5l/100km,
w jeździe autostradowej jest to 13-16l/100km.
Usterki: wymieniłem niestety tylne nivomaty - padły zaraz po gwarancji, zawór powietrzny dopełniający układ wydechowy na zimnym katalizatorze
i czujnik temperatury zewnętrznej.
W eksploatacji przestrzegam zasady wychładzania silnika po intensywnej jeżdzie i nie przekraczania 3000obr/min dokąd silnik nie osiągnie
temperatury pracy. Mam nadzieję, że jeszcze pojeździ bezawaryjnie. Samochód jest super.
Aktualnie samochód ma przejechane 130kkm, serwisowany nadal w AK. Zero problemów - odpukać. Jeżdżę nim na co dzień,
często w dalsze trasy, często z nieprzepisową prędkością, na autostradach zawsze powyżej limitu (niestety). W RFN przechodził
próbę prędkości max - wynik 261km/h (GPS). Silnik , jeżeli nie jeżdżę szybciej niż 120km/h praktycznie nie zużywa oleju (1l/15000km).
W jeździe autostradowej zużywa około 0,5l/1000km. Paliwo, przy jazdach miejskich (W-wa) nie przekracza 12,5l/100km,
w jeździe autostradowej jest to 13-16l/100km.
Usterki: wymieniłem niestety tylne nivomaty - padły zaraz po gwarancji, zawór powietrzny dopełniający układ wydechowy na zimnym katalizatorze
i czujnik temperatury zewnętrznej.
W eksploatacji przestrzegam zasady wychładzania silnika po intensywnej jeżdzie i nie przekraczania 3000obr/min dokąd silnik nie osiągnie
temperatury pracy. Mam nadzieję, że jeszcze pojeździ bezawaryjnie. Samochód jest super.
Re: uszczelka pod głowicą
Ile kosztuje taka przyjemność? (mam ten sam silnik).kruque pisze:bercik, w moim wolnossącym 2.5 SOHC jedna z uszczelek zaczęła się pocić po ~240tkm, co zauważono na podnośniku podczas wymiany klocków.
zdecydowałem się na wymianę kompletu uszczelek póki nie pojawiły się inne objawy kłopotów (między wymianami oleju nie musiałem dolewać nic, płyn chłodzący był ok).
- kruque
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: festung breslau
- Auto: ex obk 2.5i BP9, forek 2.0i SJ5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: uszczelka pod głowicą
muszę sprawdzić, oprócz UPG robiłem przy okazji kilka rzeczy.
jutro będę miał szansę zajrzeć w papiery.
no i nie wiem, czy w forku US jest ten sam silnik.
jutro będę miał szansę zajrzeć w papiery.
no i nie wiem, czy w forku US jest ten sam silnik.