Czy ktoś z Was przeprowadzał regulację hamulca ręcznego (na przykład) w GTku? Wymieniłem szczęki i sprężyny, nasmarowałem wszystko zgodnie ze sztuką (i manualem) i jakoś nie mogę, zgodnie z tymże manualem, wyregulować ręcznego - który cały czas nie działa, mimo maksymalnie naciągniętych linek...
Z rozpierakami postąpiłem w następujący sposób - po zmontowaniu wszystkiego rozkręcałem rozpierak ręcznie podtrzymując drugą ręką sprężynę o którą od dołu haczyła zębatka rozpieraka. Rozkręcałem go dopóki tarcza nie mogła wsunąć się na szczęki - wtedy popuściłem trochę i osadziłem tarczę. Czyżby regulacja przy założonych tarczach była konieczna?
Regulacja hamulca ręcznego dla opornych
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Regulacja hamulca ręcznego dla opornych
Witaj BERGEN widzę że walczysz z rekawem jeżeli mogę coś dodać; oczywiście po dokładnym zamontowaniu elementów wewnątrz mocuję tarczę na sztywno do powierzchni przylegania nie montuję zacisku zwalniam linki na luzno i podstawiam za pomocą pokretła może nie wygodne ale trudno wiesz sam nie wszystko jest z górki nastepnie jak mam lekki opór podjedz z linką popracować troche góra dół i znowu powturzyć na luznej lince dodam ze regulujemy na obydwóch podniesionych kołach najlepiej jak wszystkie mamy podniesione ale to warunki warsztatowe troche zabawy i musi grac natmiast jak juz wyregulujesz to warto troszke pojeżdzic i jeszcze raz sprawdzić powodzonka szalej i reguluj aha przecieramy szczęki papierkiem na ostro tarcze wewnatrz też