Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Czesc.
Wiem ze swiatla som inne w Polsce nisz w USA, ale czy ktos wie czy to dotyczy mojego WRX? Ile by mnie takie swiatla kosztowaly w Polsce? Czy cos jeszcze po za swiatlami tylnymi musze z robic?
Dziekuje.
Wiem ze swiatla som inne w Polsce nisz w USA, ale czy ktos wie czy to dotyczy mojego WRX? Ile by mnie takie swiatla kosztowaly w Polsce? Czy cos jeszcze po za swiatlami tylnymi musze z robic?
Dziekuje.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Zadzwonilem w stanach do kompani ktura wysyla samochody. Powiedzieli mi tak:
Przerubka samochodu na Polski drogi potrzebuje przerobic tylne i przednie swiatla (zulte kierunkowskazy). Tesz wliczaja w to wszystko przeglond na rejstrowanie samochodu w Polsce. Suma wychodzi mnie tutaj $500 USD.
Czy ktos zna kogos w Polsce ktury by mugl takie cos takiego zrobic tanniej?
Dziekuje.
Przerubka samochodu na Polski drogi potrzebuje przerobic tylne i przednie swiatla (zulte kierunkowskazy). Tesz wliczaja w to wszystko przeglond na rejstrowanie samochodu w Polsce. Suma wychodzi mnie tutaj $500 USD.
Czy ktos zna kogos w Polsce ktury by mugl takie cos takiego zrobic tanniej?
Dziekuje.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
To nie tylko żółte kierunkowskazy ale także wymiana lamp (headlights) z symetrycznych na asymetryczne, a może jeszcze coś.
Na forum jest parę osób , które zawodowo zajmują się takimi przeróbkami, więc pewnie ktoś się zaraz wypowie dokładniej.
Na forum jest parę osób , które zawodowo zajmują się takimi przeróbkami, więc pewnie ktoś się zaraz wypowie dokładniej.
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Dziekuje.Gal pisze:To nie tylko żółte kierunkowskazy ale także wymiana lamp (headlights) z symetrycznych na asymetryczne, a może jeszcze coś.
Na forum jest parę osób , które zawodowo zajmują się takimi przeróbkami, więc pewnie ktoś się zaraz wypowie dokładniej.
Jak ktos zna ich imie na tym forum, to prosze podac mi zebym sie znimi zkontaktowal, albo podac im ten temat. :)
Dziekuje.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
OK... teras sie dowiedzialem ze przednie kierunkowskazy nie mogom byc zulte... moje som biale ale zaswiecajom sie zulte. Nie wiem jakie dokladne to jest.
W pszodzie tak wyglondajom swiatla:

W tyle tak wyglondajom:

W pszodzie tak wyglondajom swiatla:
W tyle tak wyglondajom:
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Przednie i tylne kierunkowskazy w UE muszą być żółte. Jak masz przeźroczyste klosze, to jest łatwo, bo tylko wymieniasz żarówki na żółte.
BTW: Teraz jest długi weekend w Polsce (trwający tydzień
) więc wiele osób wyjechało i nie licz na szybką odpowiedź.
BTW: Teraz jest długi weekend w Polsce (trwający tydzień

Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Jeszcze ras... jak bylem na subaru.pl, zobaczylem zdjencia i mam takie same lampy, tylko w przodzie Europejskie nie majom tego zultego wkladu na przednich lampach.
Chuba powinno byc dobrze.
Chuba powinno byc dobrze.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Chyba tak, ale poczekajmy na tych, którzy to robią na co dzień.
Powodzenia!
Powodzenia!
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Teoretycznie zgodnie z prawem trzeba wymienić komplet lamp (także tylne!). Jakie są faktycznie lampy kompletnie nie ma znaczenia ważne że muszą mieć nabite odpowiednie unijne oznaczenia o źrodłe światła i certyfikacji.
W praktyce jedyne czego policja się zwykle czepia to żółte pozycje z przodu - ale masa aut tak jeździ z powodzeniem.
Amerykańska wersja nie ma też światła przeciwmgłowego tylnego które jest w Europie obowiązkowe.
Ja sądzę że jedyne sensowne rozwiązanie to nie przerabiać nic bo próba przerabiania zaprowadzi nas tylko do dużych kosztów, a auto i tak nie będzie zgodne z przepisami. W swoich lampach masz HIDy a tych na Europę nie przerobisz w sensowny sposób, trzeba by auto przerobić na zwykle lampy z zarówkami od wersji wolnossącej. (HIDy wymagają w Europie spryskiwaczy, samopooziomowania i oczywiście odpowiednich oznaczeń).
Moim zdaniem nie ma możliwości żeby współczesne auto w wersji USA zrobić w 100% legalnym w EU i nie zapłącić absurdalnej kwoty za to.
W praktyce jedyne czego policja się zwykle czepia to żółte pozycje z przodu - ale masa aut tak jeździ z powodzeniem.
Amerykańska wersja nie ma też światła przeciwmgłowego tylnego które jest w Europie obowiązkowe.
Ja sądzę że jedyne sensowne rozwiązanie to nie przerabiać nic bo próba przerabiania zaprowadzi nas tylko do dużych kosztów, a auto i tak nie będzie zgodne z przepisami. W swoich lampach masz HIDy a tych na Europę nie przerobisz w sensowny sposób, trzeba by auto przerobić na zwykle lampy z zarówkami od wersji wolnossącej. (HIDy wymagają w Europie spryskiwaczy, samopooziomowania i oczywiście odpowiednich oznaczeń).
Moim zdaniem nie ma możliwości żeby współczesne auto w wersji USA zrobić w 100% legalnym w EU i nie zapłącić absurdalnej kwoty za to.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Azrael- dziekuje za odpowiedz.
Amerykańska wersja nie ma też światła przeciwmgłowego tylnego które jest w Europie obowiązkowe. Ja takiego czegos nigdy nawet nie slyszalem ze auta mojom jakie przeciwko mglom swital w tyle. Morzesz pokazac mi egzemplarz?
To poradzasz zebym przyjechal z autem taki jaki jest i purzniej sie martwic o przerabianie jak jusz bede w Polsce?
Dziekuje.
Amerykańska wersja nie ma też światła przeciwmgłowego tylnego które jest w Europie obowiązkowe. Ja takiego czegos nigdy nawet nie slyszalem ze auta mojom jakie przeciwko mglom swital w tyle. Morzesz pokazac mi egzemplarz?
To poradzasz zebym przyjechal z autem taki jaki jest i purzniej sie martwic o przerabianie jak jusz bede w Polsce?
Dziekuje.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Azrael pisze: Amerykańska wersja nie ma też światła przeciwmgłowego tylnego które jest w Europie obowiązkowe.
A jest chociaż okablowanie, czy trzeba druta do p.m. jeszcze ciągnąć ?
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
scrmnwrx pisze: Ja takiego czegos nigdy nawet nie slyszalem ze auta mojom jakie przeciwko mglom swital w tyle. Morzesz pokazac mi egzemplarz?
http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive ... _fog_lamps
scrmnwrx pisze: To poradzasz zebym przyjechal z autem taki jaki jest i purzniej sie martwic o przerabianie jak jusz bede w Polsce?
Tak, dokładnie.
leon pisze: A jest chociaż okablowanie, czy trzeba druta do p.m. jeszcze ciągnąć ?
W nowszych raczej nie ma.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Azrael- dzieki. To jednak bede kogos szukal w Lodzi jak jusz przyjade.
Czy morze mi sie policja czepac mnie przez miesionce czasu jak bede jezdzil z rejstracja i tablicam i z USA zanim wszystko zmienie? Mogom dac mandat, tak?
Czy morze mi sie policja czepac mnie przez miesionce czasu jak bede jezdzil z rejstracja i tablicam i z USA zanim wszystko zmienie? Mogom dac mandat, tak?
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Sądzę że nie,ale nie mam doświadczenia z autem z USA. W Europie obowiązują odpowiednie konwencje i nie ma z tym problemu.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Co do US-speców, to mam już kilka przeglądów technicznych za sobą (2.5i z 2007r.).
Lampy tylne wymieniłem, na "europejskie" - jedna pękła i parowała od środka. Osobiście wolałbym całkowitego zakazu używania świateł przeciwmgłowych w PL (ostatnie auto na przeciwmgłowych mijałem wczoraj
).
Przednich lamp nie ruszałem, bo o żółte obrysówki nikt się nigdy nie czepiał, a co do lamp symetryczne vs asymetryczne - na ostatnim przeglądzie przyjrzałem się, jak to wyglądało wg wzorca do testów. Linia światła zgrała się idealnie z wzorcem. Wciąż nie mam magicznych literek na kloszach świateł, ale przynajmniej nikogo nie oślepiam. scrmnwrx u nas niestety z ustawieniami świateł jest tragicznie ponad połowa aut (z moich obserwacji) ma źle ustawione światła. No ale mają europejskie lampy.
Lampy tylne wymieniłem, na "europejskie" - jedna pękła i parowała od środka. Osobiście wolałbym całkowitego zakazu używania świateł przeciwmgłowych w PL (ostatnie auto na przeciwmgłowych mijałem wczoraj

Przednich lamp nie ruszałem, bo o żółte obrysówki nikt się nigdy nie czepiał, a co do lamp symetryczne vs asymetryczne - na ostatnim przeglądzie przyjrzałem się, jak to wyglądało wg wzorca do testów. Linia światła zgrała się idealnie z wzorcem. Wciąż nie mam magicznych literek na kloszach świateł, ale przynajmniej nikogo nie oślepiam. scrmnwrx u nas niestety z ustawieniami świateł jest tragicznie ponad połowa aut (z moich obserwacji) ma źle ustawione światła. No ale mają europejskie lampy.

Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Dziekuje za odpowiedz. Chyba nic nie bede robil, masz racje. Jakos sprubuje ustawic sam swiatla albo ktos to morze mi pomorze jak jusz przyjade do Polski.citan pisze:Co do US-speców, to mam już kilka przeglądów technicznych za sobą (2.5i z 2007r.).
Lampy tylne wymieniłem, na "europejskie" - jedna pękła i parowała od środka. Osobiście wolałbym całkowitego zakazu używania świateł przeciwmgłowych w PL (ostatnie auto na przeciwmgłowych mijałem wczoraj).
Przednich lamp nie ruszałem, bo o żółte obrysówki nikt się nigdy nie czepiał, a co do lamp symetryczne vs asymetryczne - na ostatnim przeglądzie przyjrzałem się, jak to wyglądało wg wzorca do testów. Linia światła zgrała się idealnie z wzorcem. Wciąż nie mam magicznych literek na kloszach świateł, ale przynajmniej nikogo nie oślepiam. scrmnwrx u nas niestety z ustawieniami świateł jest tragicznie ponad połowa aut (z moich obserwacji) ma źle ustawione światła. No ale mają europejskie lampy.
Slyszalem ze jak jest auto zachamowane, jak sie ma noge na chamulcu i kierunkowskaz jest wlonczony, to miendzy miganiamim swiatlo chamulcowe musi by zaswiecone... znaczy ze musza byc dwie zaruwki... ja mam tylko jedna.
Tesz za uwarzylem ze niekturych swiatl swieca lampy gdzie chca. Mam na dzieje ze nie bede mial zadnego problemu.
Używam Google Translate przez większość mojego komunikacji na tym forum. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku błędów gramatycznych.
Re: Co musze zrobic zeby moje Subaru przeszlo inspekcje?
Ja mam oddzielnie kierunkowskaz (pomarańczowa żarówka) i światła stop, więc nie było problemu - lampy miałem jak w EU, tylko zamiast lewego przeciwmgielnego miałem drugie światło stop.scrmnwrx pisze: Slyszalem ze jak jest auto zachamowane, jak sie ma noge na chamulcu i kierunkowskaz jest wlonczony, to miendzy miganiamim swiatlo chamulcowe musi by zaswiecone... znaczy ze musza byc dwie zaruwki... ja mam tylko jedna.
EU:
US:

Za kierunkowskazy zintegrowane ze światłami stop ktoś może się przyczepić.