porada forester
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
porada forester
Witam wszystkich jestem tu nowy, przymierzam sie do kupna forestera rok prod. 2004-2007 i mam takie pytania: jaki silnik najlepiej wybrac, od razu napisze ze nie interesuje mnie najslabsza jednostka dwu litrowa, mysle raczej o 2.0xt albo 2.5, i jak silniki subaru znosza lpg, z gory dzieki za odp, pozdrawiam
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: porada forester
wprawdzie powyższe jest - dla mnie - pełne sprzeczności, ale co tam.lordshaman pisze:od razu napisze ze nie interesuje mnie najslabsza jednostka dwu litrowa, mysle raczej o 2.0xt albo 2.5, i jak silniki subaru znosza lpg

tu jest wszystko o LPG i Subaru:
http://forum-subaru.pl/bb3/viewforum.ph ... =d&start=0
-
lordshaman
- 0 gwiazdek
- Auto: mercedes W124 300 CE
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: porada forester
E no, bez przesady. jako już niejedno turbo zagazował i mają się dobrzeKonto usunięte pisze: Damaz raczej wszystko kuma. W skrócie, turbo się nie lubi z gazem.
- piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 320 razy
- Polubione posty: 202 razy
Re: porada forester
lordshaman, tak jak Godlik, napisał "... jako już niejedno turbo zagazował i mają się dobrze...".
(Jako, to uznany na obu forach spec od zagazowywania
). Aleeeeee ... silnik niezagazowany ZAWSZE będzie się miał lepiej
Szybciej wypalają się gniazda zaworowe, zawory "cofają" się - trzeba je częściej regulować, pękają głowice ... Po prostu te silniki nie
zostały zaprojektowane do pracy na gazie. Dyrektor Subaru Import Polska, pisał kiedyś o przeprowadzonych przez SIP próbach, które potwierdzały
te objawy. Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Może lepiej zagazuj coś innego ...
PZDR
(Jako, to uznany na obu forach spec od zagazowywania


Szybciej wypalają się gniazda zaworowe, zawory "cofają" się - trzeba je częściej regulować, pękają głowice ... Po prostu te silniki nie
zostały zaprojektowane do pracy na gazie. Dyrektor Subaru Import Polska, pisał kiedyś o przeprowadzonych przez SIP próbach, które potwierdzały
te objawy. Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Może lepiej zagazuj coś innego ...
PZDR

Re: porada forester
piotruś pisze: Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji...
Tylko powód jest inny. Nie ogarnęli nowej normy Euro-sreuro.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: porada forester
Powód jest taki ,że jest ciśnienie na gnojówkępiotruś pisze: Podobno również cała sieć dealerska w Niemczech wycofuje się z tych instalacji..

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa