Impreza-auto na zimę?
Impreza-auto na zimę?
Witam,
Jestem tu nowy (przywitałem się w odpowiednim miejscu).
Sprowadziła mnie chęć zdobycia wiedzy o Subaru, a w szczególności o Imrezce (tak z 1996-1998), której dla siebie poszukuję.
Co możecie mi poradzić w poszukiwaniach? Na co zwracać uwagę? Jaki silnik brać pod uwagę?
Czy w Trójmieście są jakieś nieautoryzowane warsztaty, które ogarniają Subaru?
Pozdrawiam
PS. nie chciałbym wydać więcej niż 8 tys. na autko...
Jestem tu nowy (przywitałem się w odpowiednim miejscu).
Sprowadziła mnie chęć zdobycia wiedzy o Subaru, a w szczególności o Imrezce (tak z 1996-1998), której dla siebie poszukuję.
Co możecie mi poradzić w poszukiwaniach? Na co zwracać uwagę? Jaki silnik brać pod uwagę?
Czy w Trójmieście są jakieś nieautoryzowane warsztaty, które ogarniają Subaru?
Pozdrawiam
PS. nie chciałbym wydać więcej niż 8 tys. na autko...
-
Roberto555
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: był WRX 04 EU
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza-auto na zimę?
Nic niżej 2.0 bym nie szukał, chociaż nie wiem jak ten temat wygląda w Twoim budżecie.
Na zimę impreza to chyba najlepsze auto jakie może być :)
W Gdyni z serwisów nieautoryzowanych działa choćby Technologic, sporo imprez z Trójmiasta się tam serwisuje.
A poza tym to chyba tylko ASO, jeśli chodzi o typowe czynności serwisowe, nie powiązane z tuningiem.
Na zimę impreza to chyba najlepsze auto jakie może być :)
W Gdyni z serwisów nieautoryzowanych działa choćby Technologic, sporo imprez z Trójmiasta się tam serwisuje.
A poza tym to chyba tylko ASO, jeśli chodzi o typowe czynności serwisowe, nie powiązane z tuningiem.
2004 WRX EU Spec - total seria.
Re: Impreza-auto na zimę?
pewnie na tę zimę nie znajdę sensownego auta....trochę za późno się za to zabrałem...cyqan pisze:Szukać 2.0 125KM
Re: Impreza-auto na zimę?
Z tego co pisałeś to szukasz auta ok 97 r. Tak więc nie szukaj silnika 2.0 125KM bo w tych rocznikach takiego auta nie znajdziesz. Pogrzeb w ofertach i szukaj Imprezki na którą Cie stać z silnikiem 2.0 115KM. Od biedy może też być silnik 1.8. Ale ten znowu występuje raczej w starszych rocznikach. 

- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
125KM jest znacznie fajniejszy od 115KM, szczególnie po zeszłorocznych testach i podmianach wkładek mięsnych w Srebrzanie Żemola i porównaniu tego do Strzały Kijka
115 - nie jedzie
125 - jedzie (zimą)
oba nie jadą na suchym nawet jeśli właścicielowi się tak wydaje, to z zewnątrz wygląda to jak "lament ch... nad przepaścią".
Spalanie przy upalaniu wg. Kijka 20l/100km, czyli zwykłemu śmiertelnikwi przy upalaniu spali 16-18. Więc ew. wszelkie nadzieje, że będzie taniej od GT, czy JDM można przekreślić na starcie.
Doskładałbym do co najmniej do 125-konnego w tym budżecie - wiele nie brakuje.



115 - nie jedzie
125 - jedzie (zimą)
oba nie jadą na suchym nawet jeśli właścicielowi się tak wydaje, to z zewnątrz wygląda to jak "lament ch... nad przepaścią".
Spalanie przy upalaniu wg. Kijka 20l/100km, czyli zwykłemu śmiertelnikwi przy upalaniu spali 16-18. Więc ew. wszelkie nadzieje, że będzie taniej od GT, czy JDM można przekreślić na starcie.
Doskładałbym do co najmniej do 125-konnego w tym budżecie - wiele nie brakuje.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, o 17:40 przez cyqan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
Czy ja wiem....cyqan pisze:oba nie jadą na suchym nawet jeśli właścicielowi się tak wydaje, to z zewnątrz wygląda to jak "lament ch... nad przepaścią".
Jak goniliśmy z Niuńkiem kiedyś za Artim na Chlejadach, to lekko nie było.

Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, o 17:02 przez jarmaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Impreza-auto na zimę?
cyqan, Prosta sprawa, że lepiej mieć 125KM (Sam tyle mam), a najlepiej to mieć GT. Ale kolega w wątku powitania napisał, że szuka Imprezy z miej więcej 97r. Domyślam się, że na tle pozwalają jego fundusze. No więc jeżeli Impra z ok 97 to tylko 115KM. 125KM zaczyna się od rocznika 99.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
No to niech chociaż szuka kombi bo ma reduktor 

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
jarmaj, ale ja pamiętam, że WRX'a goniliście z 4 osobami na pokładzie i doganialiście do momentu aż Arti postanowił wyrzucić balast w postaci właściciela samochodu za nietrafne dyktowanie i zbyt częste oddawanie moczu 

Re: Impreza-auto na zimę?
Fakt Reduktor super sprawa no i zawsze można coś większego wpakować do kufra.Chloru pisze:No to niech chociaż szuka kombi bo ma reduktor

Ale z 2 strony sedan jest trochę lżejszy i ma odrobinę lepszy sprint do 100. Można gdybać co lepsze.

(Oczywiście, że wanna


Re: Impreza-auto na zimę?
ważne to trafić na dobry egzemplarz...mieszczący się w budżecie :)Klema pisze:Fakt Reduktor super sprawa no i zawsze można coś większego wpakować do kufra.Chloru pisze:No to niech chociaż szuka kombi bo ma reduktor![]()
Ale z 2 strony sedan jest trochę lżejszy i ma odrobinę lepszy sprint do 100. Można gdybać co lepsze.![]()
(Oczywiście, że wanna![]()
)
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
Nie, wtedy był to wolny ssak.cyqan pisze:jarmaj, ale ja pamiętam, że WRX'a goniliście
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: Impreza-auto na zimę?
Lepiej dołożyć ze 2 tysiące i można upolować zdrową wolnossącą 99-00 (125KM)
Moją kupiłem w lutym 2011 za 9500 zł i śmiga jak ta lala.
Może była tańsza bo zagazowana
Jeżeli już kupować to przed zakupem obejrzeć wizualnie czy nie różnią się mocno odcieniami poszczególne ćzęści karoserii, a potem do jakiegoś warsztatu subarowego na przegląd
Moją kupiłem w lutym 2011 za 9500 zł i śmiga jak ta lala.
Może była tańsza bo zagazowana

Jeżeli już kupować to przed zakupem obejrzeć wizualnie czy nie różnią się mocno odcieniami poszczególne ćzęści karoserii, a potem do jakiegoś warsztatu subarowego na przegląd
Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Re: Impreza-auto na zimę?
Jako, że od czerwca jestem w posiadaniu imprezki 99' z wolnossącym tyle że A/T mogę powiedzieć tylko tyle że lepiej dołożyć 2-3klocki i cieszyć się lepszym i pewniejszym egzemplarzem. Szukaj, może na forum ktoś ma na sprzedaż ;). Ważne jest by był dostęp do jakiś papierów z zakupu części / ew przeglądów / zdjęć z przeszłości, czyli kupno od handlorza to moim zdaniem kiepski pomysł, bo oni jak zawsze gwarantują wymianę wszystkich płynów (oglądałem u handlorza 99' i mnie zapewniał, poprosiłem by sprecyzował to powiedział że olej w silniku oraz płyn hamulcowy...tylni most bezobsługowy ^^).
Ja ustrzeliłem egzemplarz z lekką blacharską przeszłością (lekki gong na przód - tak przyjechał z holandii, rysa prawa poprzedni właściciel wjeżdżając do garażu zahaczył o jakieś szpejo). Kosztował mnie 8K, do tej pory wrzuciłem jakieś 3,5k (najdroższa wymiana parownika klimy + odgrzybianie i nabicie + dorabianie przewodów - zjedzone przez gryzonie 500zł, nadkola tył L+P 1000zł). Przyjemność z jazdy zajebista, mimo 270kkm przebiegu silnik chodzi ładnie (podtlenek LPG), automat wbija biegi poprawnie.
Przez ten czas nastukałem 10kkm, LPG - ok 11,5L (9,5minimum, 15max), benzynki ok 10l.
Jak masz pytania to śmiało - chętnie odpowiem :)
Ja ustrzeliłem egzemplarz z lekką blacharską przeszłością (lekki gong na przód - tak przyjechał z holandii, rysa prawa poprzedni właściciel wjeżdżając do garażu zahaczył o jakieś szpejo). Kosztował mnie 8K, do tej pory wrzuciłem jakieś 3,5k (najdroższa wymiana parownika klimy + odgrzybianie i nabicie + dorabianie przewodów - zjedzone przez gryzonie 500zł, nadkola tył L+P 1000zł). Przyjemność z jazdy zajebista, mimo 270kkm przebiegu silnik chodzi ładnie (podtlenek LPG), automat wbija biegi poprawnie.
Przez ten czas nastukałem 10kkm, LPG - ok 11,5L (9,5minimum, 15max), benzynki ok 10l.
Jak masz pytania to śmiało - chętnie odpowiem :)