Aby w Kubicowym watku nie śmiecić, niech ktoś kumaty się wypowie, co dzieje się z pompą paliwa w benzynach w przypadku dzwonu?
Czy jest jakiś warunek, który w chwili np. zadziałania poduszek, wyłącza pompę.
Ten forek ostatnio zjarany na autostradzie, kolejny przypadek + kilka innych w ostatnich dniach we mgle.
Wniosek jest taki, że pompa paliwa podaje dalej i podsyca płomień.
W bawarce są systemy pirotechniczne przy akumulatorze, które zrywają obwód elektryczny.
Dzwon, pożar, dlaczego?
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
FUX, Pytasz co się dzieje w przypadku dzwonu z pompą paliwa, czy co się dzieje z pompą paliwa w przypadku dzwonu? 

Marcin
-_-
-_-
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
Dzwon z pompą paliwa może być bardzo niebezpiecznyTERZO pisze:FUX, Pytasz co się dzieje w przypadku dzwonu z pompą paliwa, czy co się dzieje z pompą paliwa w przypadku dzwonu?

Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
To jakiś gadżet.FUX pisze:W bawarce są systemy pirotechniczne przy akumulatorze, które zrywają obwód elektryczny.
Gdyby to było skuteczne, to montowaliby to w każdym samochodzie...
a już na pewno w innych markach premium, jak Jaguar albo LandRover, a nie tylko w dresowozach

http://www.fakt.pl/Spalili-sie-w-BMW-St ... 279,1.html
http://www.fakt.pl/x,artykuly,170172,1.html
http://gietrzwald.wm.pl/102433,Bmw-zder ... z2DGiw5Bgs
itd...
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
FUX pisze: W bawarce są systemy pirotechniczne przy akumulatorze, które zrywają obwód elektryczny.
Hmm, taa.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 51418.html
Tu ewidentnie zaczęło płonąć od akumulatora. Może jednak coś innego rozpoczęło pożar, nie elektryka.
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
Pracująca pompa paliwa po wypadku to najmniejszy problem. Generalnie rzecz ujmując najczęściej zapalenie jest wynikiem kontaktu płynów ustrojowych typu olej i paliwo (wystarczy to co wyleci z przewodu nawet bez dalszej przacy pompki) z rozgrznymi elementami wydechu itp. lub zwarcia w elektryce. Uszkodzenia są na tyle nieregularne i nieprzewidywalne, że żaden system tutaj nie uchroni przed niekontrolowanym samozapłonem auta
. ?No chyba że założymy system który w razie wypadku będzie powodował kontrolowany samozapłon, co skutecznie uniemożliwi wystapienie niekontrolowanego samozapłonu 


był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
Ale dzwonu nie było...Konto usunięte pisze:FUX pisze: W bawarce są systemy pirotechniczne przy akumulatorze, które zrywają obwód elektryczny.
Hmm, taa.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 51418.html
Tu ewidentnie zaczęło płonąć od akumulatora. Może jednak coś innego rozpoczęło pożar, nie elektryka.
Bawary maja aku w bagażniku.
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
Większość samochodów europejskich ma wstrząsowy wyłącznik zasilania pompy, Subaru go nie ma, ale ma on też wady i może być niebezpieczny. Ja kiedyś straciłem w jednym Fordzie napęd po tym jak przejechałem przez duży uskok, gdyby to się zdarzyło przy wyprzedzaniu nie byłoby miło.
Pożar w rajdówce to inna sprawa - tam jest wiele rzeczy, które mają wiele setek stopni i nie da się z tym za wiele zrobić.
Pożar w rajdówce to inna sprawa - tam jest wiele rzeczy, które mają wiele setek stopni i nie da się z tym za wiele zrobić.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Dzwon, pożar, dlaczego?
Azrael, to nie był uskok tylko się asfalt skończył 

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae