porady nt techniki jazdy 4x4....

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
j33mbo
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 27 gru 2014, o 20:47

Poważnie? dla chwili satysfakcji raz na rok?
Ile jeździsz rocznie?



altanin
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: małopolska
Auto: Outback 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 27 gru 2014, o 21:27

Nie ,to oczywiście uogólnienie.
Wybór był bardzo przemyślany,a poszukiwania odpowiedniego egzemplarza trwały ponad rok.
Teraz jednak , już w praktyce , wychodzi że się subarowskie AWD sprawdza,i to bardzo.
W innym temacie było o tym również,nie tylko w kontekście zimowym,
AWD i Subaru, wybrałem głównie ze względów bezpieczeństwa.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 14 razy
Polubione posty: 19 razy

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 27 gru 2014, o 21:49

altanin pisze: Mógłbym powiedzieć że temat do zamknięcia.

altanin, no ale co byś chciał zamykać? Ledwie liznąłeś jak zachowuje się subaru na śliskim.... teraz czas na szkołę podstawową, gimnazjum, liceum, studia i doktorat. Wszystko po to, żeby się dowiedzieć, że ciągle coś jest do poprawki...

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 27 gru 2014, o 22:01

+1 :-) Ale pewnie chodziło o kontekst wielosezonowych w Subaru.. Ja i tak wstrzymałbym się na wszelki wypadek na miejscu altanina do wiosny ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

altanin
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: małopolska
Auto: Outback 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 27 gru 2014, o 22:09

Do zamknięcia tylko moje skromne w tym temacie spostrzeżenia. :giggle:
Nic więcej.
Trochę jednak liznąłem.
Od 5 lat jeżdżę quadem z stałym napędem 4x4. Gdzie oś tylna nie ma mechanizmu różnicowego,a przód wyśmienicie wyciąga odjeżdżający tył.
To jest dopiero extrem.
Quadem można bokiem na pełnym gazie drogą szerokości 2 metrów,z przerzutami lewo-prawo w dowolnym momencie.
Czyli coś takiego o czym jest ten temat.
Rzecz która pozostanie w sferze marzeń większości cywilnych użytkowników Subarynek. :giggle:

Problemem w przypadku Subaru to ograniczona przestrzeń i ewentualne koszty nauki. :-)

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: porady nt techniki jazdy 4x4....

Post 2 sty 2015, o 00:06

Dobrze żeś zauważył... Koszty nauki hehe. Ale ogólnie jak juz dojdziesz do poziomu kiedy "zawsze" będziesz wiedział czy auto będzie pod czy nad sterowne możesz mówić że czerpiesz prawdziwa radość z sawd. U mnie na początku bywało tak ze zakręt gaz i w las... Albo ten sam zakręt gaz i obrót. Trza jednak to opanować, trochę wyższa szkoła latania niż fwd. Pozdro all
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

ODPOWIEDZ