Poważnie? dla chwili satysfakcji raz na rok?
Ile jeździsz rocznie?
porady nt techniki jazdy 4x4....
Re: porady nt techniki jazdy 4x4....
Nie ,to oczywiście uogólnienie.
Wybór był bardzo przemyślany,a poszukiwania odpowiedniego egzemplarza trwały ponad rok.
Teraz jednak , już w praktyce , wychodzi że się subarowskie AWD sprawdza,i to bardzo.
W innym temacie było o tym również,nie tylko w kontekście zimowym,
AWD i Subaru, wybrałem głównie ze względów bezpieczeństwa.
Wybór był bardzo przemyślany,a poszukiwania odpowiedniego egzemplarza trwały ponad rok.
Teraz jednak , już w praktyce , wychodzi że się subarowskie AWD sprawdza,i to bardzo.
W innym temacie było o tym również,nie tylko w kontekście zimowym,
AWD i Subaru, wybrałem głównie ze względów bezpieczeństwa.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: porady nt techniki jazdy 4x4....
altanin pisze: Mógłbym powiedzieć że temat do zamknięcia.
altanin, no ale co byś chciał zamykać? Ledwie liznąłeś jak zachowuje się subaru na śliskim.... teraz czas na szkołę podstawową, gimnazjum, liceum, studia i doktorat. Wszystko po to, żeby się dowiedzieć, że ciągle coś jest do poprawki...
Re: porady nt techniki jazdy 4x4....
+1
Ale pewnie chodziło o kontekst wielosezonowych w Subaru.. Ja i tak wstrzymałbym się na wszelki wypadek na miejscu altanina do wiosny 


"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: porady nt techniki jazdy 4x4....
Do zamknięcia tylko moje skromne w tym temacie spostrzeżenia.
Nic więcej.
Trochę jednak liznąłem.
Od 5 lat jeżdżę quadem z stałym napędem 4x4. Gdzie oś tylna nie ma mechanizmu różnicowego,a przód wyśmienicie wyciąga odjeżdżający tył.
To jest dopiero extrem.
Quadem można bokiem na pełnym gazie drogą szerokości 2 metrów,z przerzutami lewo-prawo w dowolnym momencie.
Czyli coś takiego o czym jest ten temat.
Rzecz która pozostanie w sferze marzeń większości cywilnych użytkowników Subarynek.
Problemem w przypadku Subaru to ograniczona przestrzeń i ewentualne koszty nauki.

Nic więcej.
Trochę jednak liznąłem.
Od 5 lat jeżdżę quadem z stałym napędem 4x4. Gdzie oś tylna nie ma mechanizmu różnicowego,a przód wyśmienicie wyciąga odjeżdżający tył.
To jest dopiero extrem.
Quadem można bokiem na pełnym gazie drogą szerokości 2 metrów,z przerzutami lewo-prawo w dowolnym momencie.
Czyli coś takiego o czym jest ten temat.
Rzecz która pozostanie w sferze marzeń większości cywilnych użytkowników Subarynek.

Problemem w przypadku Subaru to ograniczona przestrzeń i ewentualne koszty nauki.

- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: porady nt techniki jazdy 4x4....
Dobrze żeś zauważył... Koszty nauki hehe. Ale ogólnie jak juz dojdziesz do poziomu kiedy "zawsze" będziesz wiedział czy auto będzie pod czy nad sterowne możesz mówić że czerpiesz prawdziwa radość z sawd. U mnie na początku bywało tak ze zakręt gaz i w las... Albo ten sam zakręt gaz i obrót. Trza jednak to opanować, trochę wyższa szkoła latania niż fwd. Pozdro all
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow