piotruś pisze: ↑6 gru 2022, o 23:15
ale wszystko pioruńsko drogie i chyba lepiej byłoby brać Abarth 695 z Acrapovic póki są w sprzedaży
Nie wiem... Powiem tak, nie wiem jak jest z Biposto, ale inne Abarthy mają zawieszenie, które się nie nadaje. Jest twarde i przez to na naszych drogach nie daje rady i w jeździe i w wytrzymałości, a opcjonalne koni jest jeszcze gorsze i powinni je wycofać. To można zmienić i wiem jak, ale to wymaga zmiany części i kilku patentów.
Nie wiem jak brzmi wydech Acrapovica, wiem że opcjonalny Abartha z czterema końcówkami brzmi tragicznie w środku, choć na zewnątrz wydaje się fajnie. Ja mam cały porobiony przez rodzimego magika.
Cóż, moje auto stało się... za szybkie. Po drobnych poprawkach tak się rozhulało i komputer nie ogarniał, cofał zapłony tak, że już bardziej się nie dało i potrzebna była ingerencja mechaniczna, a później wyszły rzeczy. Przed tuningiem, seryjne auto z seryjnymi bocznymi intercoolerami nie wyrabia temperaturowo i tak przejeździł 50 tysięcy km. Później drugie tyle po poprawkach. Więc część rzeczy jest pewnie pokłosiem tych pierwszych 50 tysięcy, a, część ostatniego pół roku kiedy auto zaczęło być za mocne. W każdym razie teraz są kute tłoki

I żeby nie było, są tańsze od seryjnych, a jakieś musiałem kupić

No i przy okazji wychodzi 10 lat, 100 tysięcy i wykorzystywanie auta do czegoś innego niż lansu. No, ale teraz mam nadzieje, że wytrzyma dużo łatwiej drugie tyle, a za 10 lat to i tak zaczną strzelać do kierowców i wszystkich będą wozić zbiorowo niczym trzecia rzesza.