
albo takiego

kwestia tego co szukasz i chcesz

no to nie mów ,że nie można komara kupić tylko ,że ci się odwidziałomaf1 pisze: Łeee, Yamaha szybsza, mocniejsza.
jak sobie pomyślę jaki majątek lata temu u wuja na szrocie pociąłem na złom to aż chce się teraz płakaćrrosiak pisze: Burat, za ten egzemplarz właściciel kilka lat temu dał ponad 60tys., w zeszłym roku miał kupca za 80tys., więc jakieś zainteresowanie jest![]()
burat pisze: ja choruję ostanio na Fiata 125p Pick up
burat pisze:maf1, proszzzz http://allegro.pl/komar-sztywniak-spraw ... 76848.html
no to nie mów ,że nie można komara kupić tylko ,że ci się odwidziałomaf1 pisze: Łeee, Yamaha szybsza, mocniejsza.
a o to, że jakiś palancina opowiada dzieciom neo, że spokojnie kupią furę za 1.5kZł. W 99% przypadków jest to kompletny złom zagrażający ich bezpieczeństwu, a ten się podnieca 63 letnim Golfem II.leon pisze: Ale OCB ?
przyjdzie korekta na rynku i ceny wrócą do normalnego poziomu bo obecnie to raczej spekulacja, moda itdinquiz pisze:jak sobie pomyślę jaki majątek lata temu u wuja na szrocie pociąłem na złom to aż chce się teraz płakaćrrosiak pisze: Burat, za ten egzemplarz właściciel kilka lat temu dał ponad 60tys., w zeszłym roku miał kupca za 80tys., więc jakieś zainteresowanie jest![]()
Ogólnie zgodna, z drugiej strony jest tak, że pomimo masowej produkcji samochodów tych z pierwszych lat produkcji oraz oryginalnych części zostało naprawdę niewiele. Odwrotnie niż do amerykańców gdzie do wielu modeli są tony oryginalnych części.Barthol pisze: Generalnie płacić 60-80k za "kanta" (albo inne masowe auto z bloku wschodniego) to jakaś chora akcja... Zrozumiałbym jeszcze taką kwotę, gdyby do kupienia był ORYGINALNY i IDEALNY Acropolis, Monte Carlo albo chociaż "Bartoś"
To może lepiej ze Sti-jaBarthol pisze: a jak Ci mocy braknie to rozważ/zrób SWAP'a na silnik z Hondy S2000: wysokoobrotowe NA i fabryczne 200 koni