zbędny, podobnie jak kamera( nie wiem jak ta 360 bo mam zwykła), najlepsze sa lusterka i bezboleśnie skrętna szyja :)
w beemce czujniki był swietnie wysterowane, glównie dżwiekowo, w mietku dzwiek jest dopiero tuz tuż przy przeszkodzie, gdyby sie tylko akustycznym sygnalizowaniem sugerować to zawsze byłoby za późno
toyota rozwiazala to egelancko, wielostopniowa regulacja piszczenia wlacznie z wyciszeniem, wizualizacja na dwoch ekranach, swietna kamera cofania z bardzo duzym katem widzenia.
denerwowalo mnie jedynie opuszczanie tylnej rolety przy wrzucaniu wstecznego, ale kupilem kabelek za kilka euroskow i juz sie nie opuszcza. czujniki przod i tyl oraz kamerka tyl.
Jak dobrze mieć własny warsztat samochodowy - dzisiaj mój nowy (stary) nabyty dziadowóz przeszedł całodniowe "odszczurzanie" po innych mechanikach. I musze stwierdzić ze jak na dziadowskie auto dla ludu kupione za waciki to nawet fajnie brzmi
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
gregski pisze:lukass, no napisz wreszcie co to za zakup i co dlubales. widze, ze masz ochote..
Sharan VR6 4motion idea zmainy była taka że suma DMC dość duzego auta które ma być wołęm roboczym i zebym nim sie nei musiał przejmować ( i wrazie co mógł zepchnac do rowu i zapomniec o nim) + DMC platformy ktrórą mam do rajdówki była równa lub mniejsza od magicznego 3500, co by Viatolla nie pąłcić i prawka E nie potrzebować. Vito tego warunku nie spełniało i sie go pozbyłem choć z żalem. A ze wół roboczy okazało sie ze całkiem fajny przez przypadek się trafił to trudno
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
to jak ty sie miescisz w 1000 kg z laweta i rajdofka? taka lekka rajdoweczka jest?
cylindry cylindrami, tam naped na 4 duzo wazy.. chcialem kiedys dolozyc do mojego busa, wyszlo na to, ze polowe ladownosci bym sobie odebral. bez sensu w aucie podrozniczym.
gregski pisze:
chcialem kiedys dolozyc do mojego busa, wyszlo na to, ze polowe ladownosci bym sobie odebral. bez sensu w aucie podrozniczym.
He, he...
Kat. C trzeba byłoby mieć i becalenować za autobany inaczej.
To jest przypadłowść w zasadzie wszystkich kamperów.
I ten skowyt uciśnionych aby zmienić DMC bez korekty fiskalizacji na drogach.
Nie ma. Trza płacic lub wag unikać.
A jak będzie dzwon i i tak dupa.
Fux, fora Ci sie pomieszaly ja mam DMC 2890kg wiec jeszcze daleko do kat. C...
Cali ma wlasna kolo 2450kg, te dodatkowe kg to 200kg+ ktorych mi szkoda marnowac na slabe syncro.
Ponad 20 cm przeswitu robi w tym aucie robote skutecznie, a jak mi na plazach Römo brakuje trakcji to zjezdzam na przedniej osi do 0,5 bara i jade jak zly
gregski pisze:to jak ty sie miescisz w 1000 kg z laweta i rajdofka? taka lekka rajdoweczka jest?
cylindry cylindrami, tam naped na 4 duzo wazy.. chcialem kiedys dolozyc do mojego busa, wyszlo na to, ze polowe ladownosci bym sobie odebral. bez sensu w aucie podrozniczym.
lekka 1 osiowa - moja wazy 260kg. R5 proto 800kg. Raczej nie do wylapania na wadze
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
gregski pisze:a ja niezmiennie nie zmieniam i mam w nosie przekladki i caly cyrk z tym zwiazany.
jesienia zalozylem w lexsie moje ulubione Goodyear Vector 4 Seasons, tym razem G2 225/45 R17
a propos, koles tym nissanem tez smiga na tych oponkach..
W weekend przydziadowałem, dziadowozem na szybkie narty do Bałtowa - i jestem w szoku - ponad 2 tonowy kloc z prawie 3litrowym silnikiem i haldexem spalił mi około 12l/100 podtlenku lpg
I nic sie nei zepsuło nawet
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD