
Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
wiem, że to profi sprzęt, tylko ta, której używałem była już mooooooocno wysłużona
Oprócz tego, że rotacyjna jest trudniejsza w użyciu i wymaga większej wiedzy, to czy są swirlsy i im podobne, których nie da się usunąć orbitalną, a tylko rotacyjną? A jeśli taki, to czemu?

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
eMTi, wiesz to jest dość subiektywne. Rotacja ma większą moc, wyższe obroty, lepiej tnie, no i przy wysokich obrotach się lepiej pracuje (oscylacja ma przez swoje ruchy spore drgania i męczą przy długiej pracy, a korekta to kilkanaście godzin ostrej tyrki przy lakierze), no ale trzeba uważać przy rotacji.
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Witam Was!
Chciałem przedstawić Wam pełną fotorelację z prac na Audi A4 Allroad który przeszedł pakiet Protectant Shine powiększony o zdjęcie felg. Samochód posiadał lakier w bardzo dobrym stanie. Kompletnie oczyściliśmy i zabezpieczyliśmy lakier oraz felgi. Koła zostały zdjęte z auta, oczyszczone i zabezpieczone dedykowanym woskiem. Sam lakier po dogłębnym oczyszczeniu i przygotowaniu specjalnym cleanerem został zabezpieczony woskiem Swissvax Shield. Dzięki czemu zyskał wspaniały lustrzany wygląd oraz ochronę. Dzięki temu będzie się zdecydowanie mniej brudził, banalnie łatwo mył i zawsze wyglądał świeżo i elegancko. Pełna fotorelacja: http://shinefactory.pl/projekt-audi-a4-allroad.html
Po ogólnym umyciu auta, felgi zostały zdjęte w celu dokładnego oczyszczenia. Ułatwi to także dostęp do nadkoli które zostaną oczyszczone i zabezpieczone.

Po ogólnym oczyszczeniu usunęliśmy sporo metalicznych naleciałości. Prawdopodobnie z tarcz hamulcowych.

Po pełnym oczyszczeniu i zabezpieczeniu woskiem wyglądają diametralnie inaczej i na pewno lepiej niż nowe.


Felgi zabezpieczone woskiem nabrały blasku i ochrony, nadkola materiałowe zabezpieczone specjalnym środkiem będą chłonąc zdecydowanie mniej brudu, na opony zaaplikowany długotrwały dressing.

Efekt końcowy woskowania. Lakier w celu maksymalizacji wyglądu i wytrzymałości wosku został przygotowany dedykowanym cleanerem Swissvax Cleaner Fluid. Dzięki samemu woskowaniu woskiem Swissvax Shield, lakier zyskał wspaniały lustrzany wygląd oraz ochronę. Dzięki temu będzie się zdecydowanie mniej brudził, banalnie łatwo mył i zawsze wyglądał świeżo i elegancko. Na efekt końcowy na pewno wpłynęła dbałość o każdy detal auta.




Chciałem przedstawić Wam pełną fotorelację z prac na Audi A4 Allroad który przeszedł pakiet Protectant Shine powiększony o zdjęcie felg. Samochód posiadał lakier w bardzo dobrym stanie. Kompletnie oczyściliśmy i zabezpieczyliśmy lakier oraz felgi. Koła zostały zdjęte z auta, oczyszczone i zabezpieczone dedykowanym woskiem. Sam lakier po dogłębnym oczyszczeniu i przygotowaniu specjalnym cleanerem został zabezpieczony woskiem Swissvax Shield. Dzięki czemu zyskał wspaniały lustrzany wygląd oraz ochronę. Dzięki temu będzie się zdecydowanie mniej brudził, banalnie łatwo mył i zawsze wyglądał świeżo i elegancko. Pełna fotorelacja: http://shinefactory.pl/projekt-audi-a4-allroad.html
Po ogólnym umyciu auta, felgi zostały zdjęte w celu dokładnego oczyszczenia. Ułatwi to także dostęp do nadkoli które zostaną oczyszczone i zabezpieczone.

Po ogólnym oczyszczeniu usunęliśmy sporo metalicznych naleciałości. Prawdopodobnie z tarcz hamulcowych.

Po pełnym oczyszczeniu i zabezpieczeniu woskiem wyglądają diametralnie inaczej i na pewno lepiej niż nowe.


Felgi zabezpieczone woskiem nabrały blasku i ochrony, nadkola materiałowe zabezpieczone specjalnym środkiem będą chłonąc zdecydowanie mniej brudu, na opony zaaplikowany długotrwały dressing.

Efekt końcowy woskowania. Lakier w celu maksymalizacji wyglądu i wytrzymałości wosku został przygotowany dedykowanym cleanerem Swissvax Cleaner Fluid. Dzięki samemu woskowaniu woskiem Swissvax Shield, lakier zyskał wspaniały lustrzany wygląd oraz ochronę. Dzięki temu będzie się zdecydowanie mniej brudził, banalnie łatwo mył i zawsze wyglądał świeżo i elegancko. Na efekt końcowy na pewno wpłynęła dbałość o każdy detal auta.




http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Coś tu głucho troche ostatnio. Na rozruszanie wrzuce fotki z prac nad rysą którą mieliśmy przyjemność ostatnio usuwać. Była dość sporych rozmiarów i bardzo głęboka, ale daliśmy rade, element wygląda o wiele lepiej.
Przed:




Po:



Już niedługo postaram wrzucić się kilka fotek z nowych projektów, każdego na swój sposób wyjątkowego.
A przy okazji wasze auta przygotowane na zimę?
Przed:




Po:



Już niedługo postaram wrzucić się kilka fotek z nowych projektów, każdego na swój sposób wyjątkowego.
A przy okazji wasze auta przygotowane na zimę?
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Shine Factory, jaką grubość ma lakier na masce po usunięciu rys?
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
So What!, wiesz rysa nie była cała o tej samej głębokości, lakier tak samo nie jest równy, ciężko ocenić ile dokładnie zeszło tak ogólnie. W większości spadło o około 3-4-5 mikronów, w najgłębszym miejscu z około 107 spadło do 99. Także moim zdaniem bardzo akceptowalnie.
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Jak najbardziej. W każdym razie dużo lepsze od lakierowania elementu.Shine Factory pisze: W większości spadło o około 3-4-5 mikronów, w najgłębszym miejscu z około 107 spadło do 99. Także moim zdaniem bardzo akceptowalnie.
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
So What!, no pewnie że tak, jedynie można dostrzec "rowek" w najgorszym miejscu, ale pod odpowiednim kontem i światłem. A lakieru itak jeszcze sporo zostało. Właściciel był bardzo sceptycznie nastawiony bo od wszystkich słyszał że tylko lakierowanie i niema innej opcji, a jednak jest :)
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Shine Factory, a zdradzisz nam ile kosztowało to zlikwidowanie rysy?
Dostrzegam zalety nielakierowanej pokrywy przy odsprzedaży, zysk czasowy itd, ale jestem ciekaw jak to się kosztowo kształtowało dla właściciela.
Dostrzegam zalety nielakierowanej pokrywy przy odsprzedaży, zysk czasowy itd, ale jestem ciekaw jak to się kosztowo kształtowało dla właściciela.
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Konto usunięte, zazwyczaj wykonujemy je przy pakietach, czyli korekcie lakieru całego auta. Jednak czasem usuwamy same rysy (najczęściej na prawie salonowych autach), jest to koszt około 300zł w zależność od wielkości. To moim zdaniem niedużo w porównaniu do malowania całego elementu oraz późniejszego tłumaczenia się czemu element był malowany.
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- MOKI
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
- Auto: Peugeot 607 jak na razie...
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
To ja jestem głupi.... nie wiem jak Wy to robicie :P
Ze by grubość lakieru zmalała tam mało...
Prosił bym o jakieś wskazówki.:)
Bo moim zdaniem papierek 2000 i 3000 na wodzie i bardzo delikatnie działamy...
Jest jakaś inna metoda??
Bo jeżeli papier ścierny to nie wiem czy możliwe jest że grubość spadnie o kilka mikronów.
Z góry przepraszam jeżeli się mylę.
No i Bardzo Proszę o podpowiedź tutaj lub na PRIV:)
Ze by grubość lakieru zmalała tam mało...
Prosił bym o jakieś wskazówki.:)
Bo moim zdaniem papierek 2000 i 3000 na wodzie i bardzo delikatnie działamy...
Jest jakaś inna metoda??
Bo jeżeli papier ścierny to nie wiem czy możliwe jest że grubość spadnie o kilka mikronów.
Z góry przepraszam jeżeli się mylę.
No i Bardzo Proszę o podpowiedź tutaj lub na PRIV:)
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
MOKI, też mi się wydaje, że na głębokie rysy to tylko papier wodny, a potem polerka.. Swoją drogą, jeśli doszła do podkładu, to nawet i to chyba nie pomoże..
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- MOKI
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
- Auto: Peugeot 607 jak na razie...
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Dokładnie tak...
Dlatego też czekam na jakieś wskazówki..
Dlatego też czekam na jakieś wskazówki..
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Uff Panowie. Niema na to prostej i jednoznacznej odpowiedzi krok po kroku.. Zależy od twardości lakieru, głębokości rysy, obszaru na którym pracujemy, grubości lakieru. Każdy lakier jak i rysa są inne. To nic szczególnego, tak jak piszecie rożnego rodzaju papiery zwykłe i wodne, pasty polerskie gruboziarniste (ale też z różnych firm różnie działają na różnych lakierach), pady małe i duże, karbowane, płaskie i najważniejsze miernik dokładny co do mikrona itp itd. Prócz zaplecza najważniejsze to żeby robić to z głową, najpierw dostosować "sprzęt" do lakieru auta i rysy no i praca cały czas z miernikiem (tak tylko można zdjąć min. lakieru), no i uważanie na maxa czy się za mocno nie przebija przez lakier.. a to jest banalne nawet padem a co dopiero papierem. Także wszystko niby łatwe, jednak żeby uzyskać satysfakcjonujący efekt trzeba nad tym posiedzieć z głową :)
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Chciałem Was zaprosić do obejrzenia relacji z prac nad BMW X3 na którym przeprowadziliśmy pakiet NewShine. Po oczyszczeniu felg, nadkoli, silnika i dokładnie całego lakieru, auto zostało zabezpieczone woskiem Swissvax. Zajęliśmy się także oczyszczeniem i zabezpieczeniem wnętrza auta. Zapraszamy do pełnej fotorelacji na naszej stronie, http://shinefactory.pl/projekt-bmw-x3m.html . Pozdrawiam!
















http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Chciałem Was zaprosić do obejrzenia pełnej fotorelacji z korekty Seata Leona, nad którym jakiś czas temu pracowaliśmy. http://shinefactory.pl/projekt-seatleon.html
Przedstawię Wam od razu kilka zdjęć.
Po ogólnym umyciu auta, lakier został dogłębnie oczyszczony glinką lakierniczą.

Lakier przed korektą, sporo zarysować i mocne zmatowienie.

Tutaj widać przebieg pracy. Po lewej stronie stan lakieru przed pracą po prawej po pracy, usunęliśmy zarysowania i niedoskonałości dzięki czemu lakier jest żywy i klarowny.


Zajęliśmy się także kloszami tylnych lamp. W trakcie pracy widać z lewej strony porysowaną część przed pracą, z prawej po pracy przejrzysta część.

Po korekcie lakier został przygotowany pod wosk cleanerem Zymol HD, następnie zabezpieczony woskiem Zymol Glasur. Dzięki temu lakier nabrał lustrzanego wyglądu oraz pięknej głębi koloru.




Przedstawię Wam od razu kilka zdjęć.
Po ogólnym umyciu auta, lakier został dogłębnie oczyszczony glinką lakierniczą.

Lakier przed korektą, sporo zarysować i mocne zmatowienie.

Tutaj widać przebieg pracy. Po lewej stronie stan lakieru przed pracą po prawej po pracy, usunęliśmy zarysowania i niedoskonałości dzięki czemu lakier jest żywy i klarowny.


Zajęliśmy się także kloszami tylnych lamp. W trakcie pracy widać z lewej strony porysowaną część przed pracą, z prawej po pracy przejrzysta część.

Po korekcie lakier został przygotowany pod wosk cleanerem Zymol HD, następnie zabezpieczony woskiem Zymol Glasur. Dzięki temu lakier nabrał lustrzanego wyglądu oraz pięknej głębi koloru.




http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Czy robienie takiej korekty przed zimą ma sens? Czy lepiej poczekać do wiosny? Zimą wiadomo - śnieg, lód, szczotka, itp.
Czy klosze przednich lamp też się poleruje?
Czy klosze przednich lamp też się poleruje?
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Godlik, Zima w żadnym stopniu nie szkodzi korekcie którą przeprowadzamy a dzięki niej właśnie uzyskuje się te nadzwyczajne efekty wizualne. warto zabezpieczyć właśnie auto na zimę. Lakier będzie chroniony przed szkodliwością soli i chemicznych środków którymi posypywane są drogi. Do tego lakier brudzi się o niebo mniej, a i mycie staje się banalnie proste.
Lód, śnieg nie szkodzi, szczotka owszem ale wystarczy ją używać z głową i nie szurać po lakierze :) Efekt przy niewielkiej uwadze utrzyma się sporo czasu (W latach).
Lód, śnieg nie szkodzi, szczotka owszem ale wystarczy ją używać z głową i nie szurać po lakierze :) Efekt przy niewielkiej uwadze utrzyma się sporo czasu (W latach).
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Co do zimy, to racja.. Natomiast samo zmiatanie śniegu zwykłą szczotką ręczno wg mnie już spowoduje powstanie swirlsów i im podobnych...
Swirlsy, choć bardzo delikatne pojawiają się zazwyczaj dosyć szybko 

no tu trochę przesadziłeś, biorąc pod uwagę lakiery wodorozcieńczalne..Shine Factory pisze: Efekt przy niewielkiej uwadze utrzyma się sporo czasu (W latach).


"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
eMTi, noo ja wiem wiem że swily sie pojawiają powoli. Ale lakier itak nie wraca do poprzedniej formy. Właściciele później już uważają na mycie itp. Stosują woski przez co lakier nie płowieje, widze auta po sporym kawałku czasu i wyglądają bardzo fajnie cały czas. Stąd te moje wnioski :)
Co do zmiotki to przecież jak nie dotknie lakieru to go nie porysuje ;) Wystarczy zgarniać grubą wierzchnią warstwę.
Co do zmiotki to przecież jak nie dotknie lakieru to go nie porysuje ;) Wystarczy zgarniać grubą wierzchnią warstwę.
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
A czym suszyć auto po myciu? Irchą, mikrofibrą?
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
Shine Factory pisze: Dodatkowo przeprowadziliśmy korektę całego lakieru oraz zabezpieczyliśmy całego woskiem. Zobaczcie sami fotorelację z tej walki i zwycięstwa nad okrutną rysą.
Całą fotorelacje możecie zobaczyć tutaj - http://shinefactory.pl/projekt-audi-a3.html
a na granatowym tez zniknie okropna rysa ? ile czasu taki zabieg ?
i pytanie za 2 punkty, czy realizujecie "naprawy" w ramach ubezpieczenia AC ?

jak mysle o lakierowanu prawie całego samochodu to płakac mi się chce
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
So What!, zależy od preferencji.. Sama mikrofibra to nie za bardzo, bo średnio to zbiera wodę. Chyba, że specjalny mikrofibrowy ręcznik, który ma zupełnie inną strukturę, niż szmatki mikrofibrowe. Generalnie jak lakier jest już w dobrym stanie, to powinno się po myciu spłukiwać go delikatnym strumieniem wody, stosując tzw. technikę płaszcza wodnego
Im mniej wody, tym lepiej, a na samochodzie pozostaje delikatna warstwa ochronna, samej wody powinno też zostać niedużo. Ważne jest, żeby nie robić tego w Słońcu i należy uważać, czy nie wyciera się samochodu, który zdążył już się zakurzyć
U mnie w lecie wystarczyło raptem z 10 min i na jeszcze mokrym samochodzie był już delikatny pył...


no tylko wtedy nie jest to prawdziwe odśnieżenie.. Policja się dowali jak i ludzie jadący z tyłu, bo nawet z takiej cienkiej warstwy potrafi się zrobić prawdziwa burza śnieżna..Shine Factory pisze: Co do zmiotki to przecież jak nie dotknie lakieru to go nie porysuje ;) Wystarczy zgarniać grubą wierzchnią warstwę.
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Shine Factory
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa ul. Towarowa 30
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
So What!, http://shineshop.pl/product.php?id_product=65 i nic więcej Ci nie potrzeba, ewentualnie jak chcesz na spokojnie to 2. Są mega, kogo nie zapytasz to nie powie na te ręczniki złego słowa.
esilon, po zdjęciach jest nam ciężko powiedzieć bo chodzi głównie o głębokość, musiał bym ją zobaczyć. Aleee z wielką chęcią bym z nią powalczył bo wydaje mi się że coś może z tego być. Na pewno spróbuj ją usunąć przed malowanie. Tylko u kogoś kto ma pojęcie.
JEśli byśmy się zajmowali tylko rysą, to tej wielkości.. powiedzmy dzień roboczy. Ale to też zależy od głębokości. Wolimy jednak polerować do tego całe auto.
eMTi, spróbuj, da się zostawić centymetrową warstwę śniegu która już w sumie bez różnicy. Aha i polecam szczotkę VIKAN on zminimalizuje uszkodzenia jeśli lakier się załapie. Kosztuje niewiele :)
esilon, po zdjęciach jest nam ciężko powiedzieć bo chodzi głównie o głębokość, musiał bym ją zobaczyć. Aleee z wielką chęcią bym z nią powalczył bo wydaje mi się że coś może z tego być. Na pewno spróbuj ją usunąć przed malowanie. Tylko u kogoś kto ma pojęcie.
JEśli byśmy się zajmowali tylko rysą, to tej wielkości.. powiedzmy dzień roboczy. Ale to też zależy od głębokości. Wolimy jednak polerować do tego całe auto.
eMTi, spróbuj, da się zostawić centymetrową warstwę śniegu która już w sumie bez różnicy. Aha i polecam szczotkę VIKAN on zminimalizuje uszkodzenia jeśli lakier się załapie. Kosztuje niewiele :)
http://www.shinefactory.pl profesjonalna kosmetyka aut, auto detailing Warszawa
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
http://www.ShineShop.pl - kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji aut
Re: Shine Factory - studio detailingu (nasze prace i dyskusja)
muszę spróbować tego ręcznika.. używam meguiars'a, który kosztuje sporawo i wg mnie jego działanie pozostawia wiele do życzenia... Cena zupełnie nieadekwatna... Wciąga dużo wody, ale zostawia też lekki film wodny.. Ten tego nie ma?
a co do szczoty, to takie cuś?
a co do szczoty, to takie cuś?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna