FUX pisze:No i C jako buda zejściowa. Końcówka produkcji.
Pod siedzenie kierowcy czy pasażera przedniego fotela, osoba siedząca z tyłu, stopę wsunie.
W skarpetkach.
Takie uroki niektórych aut.
Tak czy siak, gratki na nowe wozidło.
To jaki w końcu motor wziąłeś i jaki konfig?
Fenkju.
Z coupé to jest trochę inaczej. Nowa buda jest w limuzynie, coupé zwykle w mercu 1-2 lat później, chociaż dostałem info od dealera, że Merc w ogóle zrezygnuje z Ccoupe na rzecz Ecoupe. Taka polityka, dlatego tak mi zależy na tym konkretnym modelu.
Z miejscem z tylu nie jest wcale tak źle, to jest w końcu cklasa, on jest nawet dłuższy od mojej 3 limo.
Ale tak po prawdzie to mało mnie to obchodzi, oboje dzieci dorosłe jeżdżą swoimi autami, żona odziedziczy beemke a synio imprezę

coś za coś, piękna buda(jak dla mnie) coupé w zamian za niedogodności wsiadania z tyłu.
C300coupe 4MATIC
Z ciekawszych dodatków
- adaptacyjny zawias
-bourmaster serround
-szklany otwierany dach-namiastka cabrio
-pakiet night-przyciemniane szyby, czarne lusterka, i inne czarne dodatki
-stylistyka zewn.pakiet AMG
Oczywiście podparcie lędźwi regulowane.
Jakieś tam jeszcze inne rzeczy