Stare forki ze stałymi boczkami tylnej kanapy miały tak. Bardzo wygodne. Wszystkie auta z osobnymi fotelami z tyłu też mają możliwość regulacjiSo What! pisze:Mitsu Colt na przykład.Grzegorz pisze:
Po podróży żona powiedziała, że następne auto ma mieć regulowaną tylną kanapę tak żeby ci z tyłu mogli wygodniej spać; teraz mi powiedzcie jakie auto ma takie coś ?
Nietypowe zachowania seksualne
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Re: Nietypowe zachowania seksualne
wczoraj posmigalem nowym M3 cabrio kulegi. przycisk M w kolku na kierownicy, POWER przy joisticku skrzyni, otwieranie i zamykanie dachu z pilota, tluszcz dookolny i ... system start/stop :))))))))
ale generalnie pocisk przemily.
za to GTI stoi na parkingu, kluczyki leza, ja jezdze rowerem...
starzeje sie..
ale generalnie pocisk przemily.
za to GTI stoi na parkingu, kluczyki leza, ja jezdze rowerem...
starzeje sie..
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Albo w ślady Fuxa i ....kamienicaesilon pisze:czyli jednak mercedesgregski pisze: starzeje sie..

Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy...
- Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
- Polubił: 20 razy
- Polubione posty: 15 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Konto usunięte pisze:Stare forki ze stałymi boczkami tylnej kanapy miały tak. Bardzo wygodne. Wszystkie auta z osobnymi fotelami z tyłu też mają możliwość regulacjiSo What! pisze:Mitsu Colt na przykład.Grzegorz pisze:
Po podróży żona powiedziała, że następne auto ma mieć regulowaną tylną kanapę tak żeby ci z tyłu mogli wygodniej spać; teraz mi powiedzcie jakie auto ma takie coś ?
Znaczy, że Mazda RX8 też tak ma, bo ona ma osobne fotele z tyłu?

- Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
- Polubił: 20 razy
- Polubione posty: 15 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
WitAce pisze: Potwierdzam - RX8 tez ma cofane fotele z tylu
To znaleźliśmy auto dla Grzegorza.

Re: Nietypowe zachowania seksualne
A oto mili Państwo obiecany opis testu Audi A4 2.0 tdi 120ps.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=GIMSgkuf ... re=related
Poruszawszy się ostatnio po teutońskich bezkresach zdarzyło mi się " zaliczyć " ( bez głupich skojarzeń mi tu
) dość spory kawałek drogi obecnym modelem Audi A4 tdi 2.0 CR o mocy 120ps w wersji sedan .
Kolor oczywiście wspaniały, wyrazisty , niespotykany w ogóle w Niemczech czyli SREBRNY
Trzeba powiedzieć ,że auto to w tym kolorze nie robi kompletnie wrażenia , stojące obok modele o ciemniejszej karoserii czyli grafit , czarny , czy nawet pełna jasność czyli biały, zdecydowanie lepiej wyglądają
Można powiedzieć ,że kolorem się nie jeździ ale...
No ale o gustach się nie dyskutuje , klient Nasz Pan , chce srebrny, nie ma problemu
Była to wersja o średnim wyposażeniu , czyli klima dwu strefowa , pełna elektryka, radio bez navi , siedzenia bez skóry o dość podłym welurku .
Od razu zaznaczam ,iż jest to auto nie dla Osób o sporych gabarytach czyli wysocy i postawni koledzy z Naszego forum niech dadzą sobie spokój z tym autem, to nie dla nich
. Komfort siedzeń mogę powiedzieć mocno średni , wręcz na dłuższe trasy nie wygodne . Czy siedzenia na 90 stopni jako kierowca ustawione czy na pół leżąco jako pasażer
kości bolą ( może to kwestia wieku , nie wiem
)
Zaplecze czyli kanapa tylna przy przesuniętych siedzeniach trochę w tył to chmmm dla małych dzieci , brak miejsca na nogi , siedzisko jak dla mnie za krótkie i jak wspomniałem wcześniej welur nie przyjemny
. Osoby o słusznym wzroście to zdecydowanie na przednie kanapy zapraszam
Deska auta wygląda ( trzeba powiedzieć ) bardzo ładnie , z daleka przez szybę
. Natomiast w bliższym kontakcie nie powala ot kokpit jak kokpit , w miarę podręcznie . Wielki wyświetlacz po prawej stronie, to radio+parę funkcji serwisowych , trzeba powiedzieć ,że jest tylko fajny z wyglądu , to zwykłe radio i tyle ( wersja z navi jest nie lepsza , opis będzie przy A6 Allroad ) . Plusem jest natomiast spasowanie plastików i same materiały z którego jest wykonana cała deska .
Zaznaczam ,iż poruszałem się autem nie nowym lecz z przebiegiem 102 tys km , czyli ktoś je już katował .
Przejdźmy do wrażeń z jazdy , co pewnie wielu zainteresuje
.
Pamiętajmy ,że jest to klasyczny 6 biegowy ( bez obrazy ) dupowóz z aspiracjami .
Czyli sportowe ciągotki znikają wraz z trzaskiem zamykanych drzwi
No i jest
pierwszy pomruk silnika , przepraszam jaki pomruk to po prostu zwykły klekot diesla na gnojówkę
Oczywiście jak to w dieselkach pierwsze biegi krótkie i hałaśliwe . Przyśpieszenie mierne , a pierwsze obcowanie ze skrzynią biegów powoduje u osoby mające małe doświadczenie z różnymi samochodami
palpitacje serca
Wiadomo ,iż ja wspaniały i doświadczony kierowca jeżdżący wieloma samochodami jestem wolny od tej przypadłości
Skrzynia biegów chodzi dość dziwnie , ma się wrażenie ,że biegi nie wchodzą do końca ( nie jest to wrażenie tylko tego egzemplarza , jeździliśmy paroma i to samo wrażenie ) .
Silnik jak na warunki autostradowe bardzo fajny aksamitnie przyśpiesza
, przy dobrych wiatrach dochodzi do 200 . Jego wielki plus to oszczędność przy prędkościach do 140-150 .
Jazda po Polsce to już inna bajka , jak dla mnie to słabe przyśpieszenie od 90 w górę , czyli przy wyprzedzaniu należy się zastanowić kiedy nosa wysunąć za innego auta .
Zawieszenie dopiero przetestowałem w Polsce ( no bo gdzież by indziej ) i tu muszę powiedzieć ,że słabe . Brak takiego kompromisu między komfortem a choć odrobiną twardości . Oczywiście powiecie
to auto nie dla osoby ze sportową żyłką . Jednakże nie fajnie się jedzie gdy auto się buja i jakoś tak dziwnie przenosi nasze wspaniałe dziurawe drogi ( auto było świeżo po serwisie i posiadało raport DEKRY o jakichkolwiek uszkodzeniach
wszystko OK ) .
Podsumowując , jak dla mnie, żadna rewelacja.
Słabe siedzenia , kiepskie wygłuszenie przy wyższych prędkościach ( może o tym nie wspomniałem ) , środek ładny i nic po za tym , silnik
oszczędny
Uważam ,że jak za auto, za 85 tyś zł to dużo minusów . Może auto o mocniejszym silniku i innym zawieszeniu sprawowało by się lepiej na drodze
Pozdrawiam Wasz Niedzielny Kierowca
ps, opis A6 allroad very sooooooooooooooooooooon
Link: http://www.youtube.com/watch?v=GIMSgkuf ... re=related
Poruszawszy się ostatnio po teutońskich bezkresach zdarzyło mi się " zaliczyć " ( bez głupich skojarzeń mi tu

Kolor oczywiście wspaniały, wyrazisty , niespotykany w ogóle w Niemczech czyli SREBRNY


No ale o gustach się nie dyskutuje , klient Nasz Pan , chce srebrny, nie ma problemu

Była to wersja o średnim wyposażeniu , czyli klima dwu strefowa , pełna elektryka, radio bez navi , siedzenia bez skóry o dość podłym welurku .
Od razu zaznaczam ,iż jest to auto nie dla Osób o sporych gabarytach czyli wysocy i postawni koledzy z Naszego forum niech dadzą sobie spokój z tym autem, to nie dla nich



Zaplecze czyli kanapa tylna przy przesuniętych siedzeniach trochę w tył to chmmm dla małych dzieci , brak miejsca na nogi , siedzisko jak dla mnie za krótkie i jak wspomniałem wcześniej welur nie przyjemny


Deska auta wygląda ( trzeba powiedzieć ) bardzo ładnie , z daleka przez szybę

Zaznaczam ,iż poruszałem się autem nie nowym lecz z przebiegiem 102 tys km , czyli ktoś je już katował .
Przejdźmy do wrażeń z jazdy , co pewnie wielu zainteresuje

Pamiętajmy ,że jest to klasyczny 6 biegowy ( bez obrazy ) dupowóz z aspiracjami .
Czyli sportowe ciągotki znikają wraz z trzaskiem zamykanych drzwi



Oczywiście jak to w dieselkach pierwsze biegi krótkie i hałaśliwe . Przyśpieszenie mierne , a pierwsze obcowanie ze skrzynią biegów powoduje u osoby mające małe doświadczenie z różnymi samochodami


Wiadomo ,iż ja wspaniały i doświadczony kierowca jeżdżący wieloma samochodami jestem wolny od tej przypadłości

Skrzynia biegów chodzi dość dziwnie , ma się wrażenie ,że biegi nie wchodzą do końca ( nie jest to wrażenie tylko tego egzemplarza , jeździliśmy paroma i to samo wrażenie ) .
Silnik jak na warunki autostradowe bardzo fajny aksamitnie przyśpiesza

Jazda po Polsce to już inna bajka , jak dla mnie to słabe przyśpieszenie od 90 w górę , czyli przy wyprzedzaniu należy się zastanowić kiedy nosa wysunąć za innego auta .
Zawieszenie dopiero przetestowałem w Polsce ( no bo gdzież by indziej ) i tu muszę powiedzieć ,że słabe . Brak takiego kompromisu między komfortem a choć odrobiną twardości . Oczywiście powiecie


Podsumowując , jak dla mnie, żadna rewelacja.
Słabe siedzenia , kiepskie wygłuszenie przy wyższych prędkościach ( może o tym nie wspomniałem ) , środek ładny i nic po za tym , silnik


Uważam ,że jak za auto, za 85 tyś zł to dużo minusów . Może auto o mocniejszym silniku i innym zawieszeniu sprawowało by się lepiej na drodze

Pozdrawiam Wasz Niedzielny Kierowca

ps, opis A6 allroad very sooooooooooooooooooooon

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
To w międzyczasie, dla kontrastu, krótka impresja z przejazdżki Alfą MiTo w topowej wersji Quadrifoglio Verde, multi air, morituri te salutant i coś tam jeszcze.
W kazdym razie drzwi bez ramek, kolor beż z zewnątrz, wszystko czarne wewnatrz i gdzieniegdzie zielona, czterolistna koniczynka jako znak szlachectwa (Włosi nie przewidzieli sprzedaży w regionie w którym rządzi PSL, zapewne
).
No i 170 koni, 7.5 sek. do setki, masa elektroniki, informatyki i elektryki.
Siedzi się fajnie, nisko, widac tylko całkiem stylową deskę rozdzielczą i nieco nieba. Kiedyś (ze dwa lata temu?) oglądałem pierwsze MiTo w wersji 155 koni - było chyba znacznie bardziej toporne w środku. Teraz jest elegancko i sportowo, albo firma się poprawiła, albo to znak topowej wersji. Kiera bardzo przyjemnie wyprofilowana, fotele też.
Jazda? Z każdych obrotów i na każdym biegu (dla jaj spróbowałem na wolnych obrotach na 6. pod lekką górkę, z 4 osobami na pokładzie; poszedł, ale lekko poszrapywał - po redukcji na 5, wciąż bez gazu, przestał szarpać i lekko przyspieszył
). Przy uzywaniu biegów i obrotów normalnie, tzn. z wykorzystaniem czerwonego pola - bardzo miło, szybko i do tego z rasowym warczeniem. Wyprzedzić na polskiej drodze wojewódzkiej da się wszystko. Ale... po kwitach oczekiwałem, że będzie jakoś szybciej. W zakresie do 120 jakiejś superrewelacji nie odczułem. Owszem, potem, pewnie gdzies tak do 180-200, auto dalej przyspiesza równie lekko, a to już nie każdy dupowóz umie.
Na długich łukach stabilnie i pewnie. Na ciasnych też, na wyjściu bardzo zgrabnie pomaga elektryczny przegrzewacz hamulców - auto sprawnie przyspiesza nawet jeszcze na skręconych kołach.
Jakby co, hamulce sprawiają wrażenie skutecznych (bardzo mocno nie sprawdzałem, w końcu właściciel siedzial za mną
)
Jazda na wprost - dość cicha i komfortowa, jak autem większym o kaliber.
Jazda po polnych drogach - trochę musieliśmy - upierdliwa. Za dużo nisko wiszących firanek.
Wnioski:
Iiiiiii... sympatyczny maluch, ale nie kupujemy
W kazdym razie drzwi bez ramek, kolor beż z zewnątrz, wszystko czarne wewnatrz i gdzieniegdzie zielona, czterolistna koniczynka jako znak szlachectwa (Włosi nie przewidzieli sprzedaży w regionie w którym rządzi PSL, zapewne

No i 170 koni, 7.5 sek. do setki, masa elektroniki, informatyki i elektryki.
Siedzi się fajnie, nisko, widac tylko całkiem stylową deskę rozdzielczą i nieco nieba. Kiedyś (ze dwa lata temu?) oglądałem pierwsze MiTo w wersji 155 koni - było chyba znacznie bardziej toporne w środku. Teraz jest elegancko i sportowo, albo firma się poprawiła, albo to znak topowej wersji. Kiera bardzo przyjemnie wyprofilowana, fotele też.
Jazda? Z każdych obrotów i na każdym biegu (dla jaj spróbowałem na wolnych obrotach na 6. pod lekką górkę, z 4 osobami na pokładzie; poszedł, ale lekko poszrapywał - po redukcji na 5, wciąż bez gazu, przestał szarpać i lekko przyspieszył

Na długich łukach stabilnie i pewnie. Na ciasnych też, na wyjściu bardzo zgrabnie pomaga elektryczny przegrzewacz hamulców - auto sprawnie przyspiesza nawet jeszcze na skręconych kołach.
Jakby co, hamulce sprawiają wrażenie skutecznych (bardzo mocno nie sprawdzałem, w końcu właściciel siedzial za mną

Jazda na wprost - dość cicha i komfortowa, jak autem większym o kaliber.
Jazda po polnych drogach - trochę musieliśmy - upierdliwa. Za dużo nisko wiszących firanek.
Wnioski:
Iiiiiii... sympatyczny maluch, ale nie kupujemy

Re: Nietypowe zachowania seksualne
widziałem wczoraj ten bolid, w kolorze czarnym... Bardzo ładnie się prezentował w ruchuWRC fan pisze:
A z średnich kombiaków, to strasznie jestem ciekaw tego auta :
IMO najładniejsze średnie kombi na rynku (nie sądziłem, że napiszę kiedyś takie słowa o Hyundaiu)

"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Może jednak nie przesadzajmyBarthol pisze: bolid

Ad rem: zewnętrzna stylizacja nowych Hyundaiów mnie nie wzrusza, ale środek to jakiś dramat i porażka. No, chyba, że ktoś lubi estetykę kabin statków kosmicznych ze starych seriali animowanych dla dzieci...
Re: Nietypowe zachowania seksualne
no niestety.. rozsadne a4 zaczyna sie nie od 85, a od 200kpln.Piter 35 pisze: Może auto o mocniejszym silniku i innym zawieszeniu sprawowało by się lepiej na drodze
ja sie mieszcze w a4 z upgrade'owanymi siedzeniami, choc zdaje sobie sprawe z tego, ze to tylko a4.
jak je porownasz do poprzedniej a4 to przeskok jest ogromny.
Re: Nietypowe zachowania seksualne
WI=Is w tym MiTo miales ten silnik co u mojej zony w Giulietcie.Bardzo przyjemne urzadzonko. Natomiast Mito jest generalnie twarde i daje w plecki na dziurach. Poza tym jak napisales - bardzo mile. Autem corki chetnie jezdze, ale mi niechetnie pozwala.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Arno, tak przy okazji - miałem wrażenie, że w aucie którym jeździłem pstryczek od zmieniania trybów jazdy był zepsuty. Tzn. coś tam niby zmieniał, ale w gruncie rzeczy niewiele. Cuś mocno trąci marketingiem...
W Twoich domowych Alfach jak jest...?
W Twoich domowych Alfach jak jest...?
Re: Nietypowe zachowania seksualne
We Włoszech w tym roku widziałem wielokrotnie AR spider....
Przepiękna....

Przepiękna....





Dolce far niente 

Re: Nietypowe zachowania seksualne
WiS, w Alfe żony tryb DYNAMIC i Normal to dwa różne auta. Wielka różnica, i Zofii z kolei (120km) nie ma żadnej poza ustawieniem kierownicy i możliwe że zawieszenia. W mito QF powinno dawać ten sam efekt co u małżonki słodkiej. Może coś się zepsuło?
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Nietypowe zachowania seksualne
Poczekaj na 4C.FUX pisze:We Włoszech w tym roku widziałem wielokrotnie AR spider....
Przepiękna....![]()
![]()
![]()
![]()
Dopiero będzie zabawka.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Nietypowe zachowania seksualne
co do wspominanaych przez kolegów kolorów brudu - to udało mi się u niemaszków na stronie VW znaleźć passata w trzech odcieniach żółtego. I to jest kolor. Kiedyś był kolor Yellow Bahama ( duże Fiaty w tych były) i się mawiało Yellow Bahama, kolor dla chama.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Nietypowe zachowania seksualne

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Nietypowe zachowania seksualne
Kia Sportage też ma. Wiem, że SUV, ale chciałam ją za coś pochwalićGrzegorz pisze:Po podróży żona powiedziała, że następne auto ma mieć regulowaną tylną kanapę tak żeby ci z tyłu mogli wygodniej spać; teraz mi powiedzcie jakie auto ma takie coś ?

Nietypowe zachowania seksualne
Nowy forester, outback, legacy...Grzegorz pisze:
Po podróży żona powiedziała, że następne auto ma mieć regulowaną tylną kanapę tak żeby ci z tyłu mogli wygodniej spać; teraz mi powiedzcie jakie auto ma takie coś ?
Genialny bo prosty patent
Nietypowe zachowania seksualne
Nie mowisz przypadkiem o tzw budyniu czyli kolorze taxi?Arno pisze:co do wspominanaych przez kolegów kolorów brudu - to udało mi się u niemaszków na stronie VW znaleźć passata w trzech odcieniach żółtego. I to jest kolor. Kiedyś był kolor Yellow Bahama ( duże Fiaty w tych były) i się mawiało Yellow Bahama, kolor dla chama.