jarmaj,jarmaj pisze:Ale ja tu o możliwościach jezdnych pisałem. Dla nich mógłbym zrezygnować z tych dźwiękowych
ja nie potrafiłbym wykorzystać możliwości jezdnych żadnego z tych samochodów...
pewnie dlatego przywiązuję większą uwagę do dźwięku.

jarmaj,jarmaj pisze:Ale ja tu o możliwościach jezdnych pisałem. Dla nich mógłbym zrezygnować z tych dźwiękowych
jeździć ,jeździć w różnych warunkach i torachЛукашэнка pisze: ja nie potrafiłbym wykorzystać możliwości jezdnych żadnego z tych samochodów...
Tak, FUX, trzeba zapłacić za Xenony, tak samo jak w Mercu i Audi. Podobnie zresztą jak za parę innych gratów, tylko że te inne graty są niepotrzebne.FUX pisze:Arno, coś mnie konfigurator nie odpala.
jak znam bawarę, to nawet za xenony musisz zapłacić extra w tym modelu.
A co, w koło Ciebie jedynie szutry i to tak dziurawe?FUX pisze:Muszę pojechać min. 200 km aby karnąć się fajnym samochodem za 400 kpln.
Zakładam, że przestrzegam przepisy. No i dupowóz raczej to nie jest.
To już wolę rendża.
FUX, ale my rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach. JA o tym, że ty podajesz z sufitu sumy za dodatki, a ty, że tobie takie auto niepotrzebne.FUX pisze:Rewelka.
Muszę pojechać min. 200 km aby karnąć się fajnym samochodem za 400 kpln.
Zakładam, że przestrzegam przepisy. No i dupowóz raczej to nie jest.
To już wolę rendża.
Błota.jarmaj pisze:A co, w koło Ciebie jedynie szutry i to tak dziurawe?FUX pisze:Muszę pojechać min. 200 km aby karnąć się fajnym samochodem za 400 kpln.
Zakładam, że przestrzegam przepisy. No i dupowóz raczej to nie jest.
To już wolę rendża.
Autostrada to najnudniejsze miejsce na świecie na jazdę samochodem (chociaż praktyczne).FUX pisze:jarmaj, autobany do roboty nie mam, jak Ty...
jarmaj, większość obywateli nie ma umiejętności i odwagi, żeby jechać aktywnie na takich drogach. A aktywność autostradowa dostępna jest dla większości. Jak to się mawiało dawniej - mistrzowie prostejjarmaj pisze:Autostrada to najnudniejsze miejsce na świecie na jazdę samochodem (chociaż praktyczne).FUX pisze:jarmaj, autobany do roboty nie mam, jak Ty...
Radość z szybkiego auta zaczyna się na lokalnych, krętych drogach.
Dokładnie , choć na pewno warto spróbować te 300 poleciećjarmaj pisze: Autostrada to najnudniejsze miejsce na świecie na jazdę samochodem (chociaż praktyczne).
Dla wprawnego kierowcy ( Mój kolega , potrafi z tego samochodu wyciągnąć wiele ) to taka jazda to bajkajarmaj pisze: Radość z szybkiego auta zaczyna się na lokalnych, krętych drogach.
gregski pisze: owoc666, opowiedz wiecej bo szwagier wlasnie to chce kupic, tyle, ze w benzynie..
czemu dyszel?
Arno pisze: Chloru, praktyczne, rodzinne auto dla faceta z żoną i dwójką dzieci. Sam bym się zastanawiał.
Ale modele jako punkt odniesienia przyjąłeś...owoc666 pisze: X3, X5, MLem.
Co nie tak z tymi modelami? I jakie SUVy są lepsze? Poza Cayenne.FUX pisze:Ale modele jako punkt odniesienia przyjąłeś...owoc666 pisze: X3, X5, MLem.![]()
X1, 3, 5, 6 jeździłem i nigdy bym nie kupił.
ML i GL miał Kolega. Królowie serwisu.
Równolegle użytkował od wielu lat największą Toyotę LC.
Mercedesy poszły do ludu; LC jeździ dalej.
Ale fakt jest jeden. Jeżeli ktoś nie ma pracy dalej od asfaltu to terenófka niepotrzebna.
Do dominacji, Owocku, do dominacjiowoc666 pisze: I naprawdę nie potrafię zrozumieć po co są te samochody.
Arno pisze: Chloru, praktyczne, rodzinne auto dla faceta z żoną i dwójką dzieci. Sam bym się zastanawiał.
FUX pisze: O LR czy RR nie piszę bo i tak powiesz, że jestem stronniczy. Użyte materiały, cisza, jakość wykonania to inna liga...
Skąd to wziąłeś?FUX pisze: E 60/61 to ostatnia fajna bawara wg użytkowników nowych serii 5 i 7.
owoc666,owoc666 pisze: Porównywanie Mustanga do M3 wg mnie świadczy o totalnej ignoracji motoryzacyjnej, to dwa zupełnie inne światy - M3 to samochód, który nie dość, że wygląda to ma świetny środek, rewelacyjnie się prowadzi i jeździ. Przy Mustangu, który tylko brzmi i w środku wygląda jakby był zrobiony z przetopionych worków na śmieci. No, ale niektórzy potrafią kupić nowe STI za 250k pln, to na pewno i klienci na Mustanga się znajdą :)
owoc666 pisze: Ja z racji tego, że się zestarzałem - kupiłem 320xd AT kombi .
Na szczęście Lancer zostaje i przekształci się w to, czym powinien być od początku :)
Лукашэнка pisze:
W tym konkretnym momencie, w tym wątku, chodziło jednak o dwa samochody, których jeszcze nie znamy (nie mogliśmy w praktyce ich porównać), czyli o nowe M3 oraz nowego (MY 2015) Mustanga EU-Spec.
Który z nich będzie lepiej jeździł, zwyczajnie nie wiemy.
Podpowiem, że szósta generacja Mustanga to nie tylko zmieniony desing (m.in dużo lepsze materiały we wnętrzu kabiny, co jest dla Ciebie ważne), ale na przykład zupełnie inna konstrukcja zawieszenia, w stosunku do porzedniej generacji. Do tego wersja EU bedzie dodatkowo pod tym względem dopieszczona w stosunku do US-Spec.
Ty oczywiście możesz twierdzić co innego.
Jednak do póki nie zostanie to sprawdzone w praktyce, pozostanie to tylko przypuszczeniem. Wprawdzie przypuszczeniem wybitnego eksperta, ale niestety niczym więcej.
Лукашэнка pisze: Podobnie, ktoś może po prostu woleć Mustanga (nie każdy czyni z jakości tworzyw sztucznych, z których wykonana jest konsola jedno z podstawowych kryteriów oceny samochodu), lub po prostu może uważać, że Mustang ma wyższy współczynnik przyjemność/cena niż M3.
gregski pisze: tylko ten czterocylindrowy diesel paskudnie klekocze.. fuj... R6 jest zupelnie ok...