Re: Przebiegnie tędy jasna, długa, prosta, szeroka jak morze...
: 2 lut 2009, o 21:04
Tak pięknie to adam.str przedstawił że nie wytrzymałem i simering mi puścił ![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
nie adam.str tylko w google wyplułoGump pisze:Tak pięknie to adam.str przedstawił że nie wytrzymałem i simering mi puścił
Ministerstwo podkreśla, że dzięki odcinkowi A1 Łódź - Częstochowa zapewniony będzie dojazd dwupasmówką - z wykorzystaniem "gierkówki" przez Siewierz - do południowej granicy kraju. Ale nie wspomina, że odsuwa się perspektywa wyeliminowania z centrum Częstochowy przynajmniej części ruchu tranzytowego. Tiry aż do 2014 roku będą jeździły alejami: Wojska Polskiego, Jana Pawła II czy ul. Okulickiego.
Jeśli minister infrastruktury kolejny miesiąc nie jest w stanie podpisać umowy z wykonawcą autostrady do Warszawy, która ma być najbardziej ruchliwym odcinkiem w Polsce, niech się w końcu poda do dymisji. Ile jeszcze lat mamy wracać do naszego miasta przez korek w Jankach i Raszynie?
FUX pisze:Ja to p...
Następnego kupię sobie OBK i pojadę offroadem...
gootek pisze: Ja kiedyś właśnie dlatego kupiłem OBK, żeby omijać korki i odcinki w przebudowie...
jednak czasami wymyślałem takie objazdy, że nawet OBK bałem się tam wjeżdżać...
dlatego po OBK kupiłem Pajero
No, jeździ już w półtorej godziny. Tj. jakieś piętnaście minut krócej niż jakieś sześć lat temu...gootek pisze: Ale za to trwają prace remontowe w sieci kolejowej.
Podobno po kolejnych inwestycjach pociąg relacji Łódź-Warszawa ma jechać tak szybko, że czas przejazdu będzie trwał tyle co przed II wojną światową![]()
Niestety z głównej gazeta.plowoc666 pisze: ROOOOOOOOOOOOOOOTFL, powiedz, że masz to z joemonster.org !
jak dobrze pamiętam to malowali tam ekrany i stąd to zostało.barbie pisze: Co kilka km błyskające ostrzegacze ze znakiem informującym o zwężeniu z prawej (z 2 pasów w 1), a potem 80, 60, 40. Dojeżdżam a tam nic - jedyne co można powiedzieć to że przy samym brzeżku pobocza stoją słupki (zazwyczaj tuż obok barierek).
Nie ma żadnych ekranów w tych miejscach. W najlepszym wypadku trafiają się barierki energochłonne, ale i to nie zawsze.inquiz pisze:jak dobrze pamiętam to malowali tam ekrany i stąd to zostało.barbie pisze: Co kilka km błyskające ostrzegacze ze znakiem informującym o zwężeniu z prawej (z 2 pasów w 1), a potem 80, 60, 40. Dojeżdżam a tam nic - jedyne co można powiedzieć to że przy samym brzeżku pobocza stoją słupki (zazwyczaj tuż obok barierek).
barbie pisze: Natomiast na takich drogach jak E77 wyprzedzanie w konfiguracji wyprzedzany + wyprzedzający + auto z naprzeciwka (razem 3 na szerokości) jest po prostu koniecznością. Inaczej trasa Warszawa-Gdańsk może zająć z 10h spokojnie. Tam jest za duży ruch żeby czekać na prześwit z drugiej strony, bo można utknąć za maluchem na 3 kwadranse.