O, i jeszcze "ręczny" na przyciskluksp pisze: w srodku a'la nowy Accord/ Avensis a z zewnatrz ramki widze panowie - ramki na szybach- profanacja![]()

O, i jeszcze "ręczny" na przyciskluksp pisze: w srodku a'la nowy Accord/ Avensis a z zewnatrz ramki widze panowie - ramki na szybach- profanacja![]()
Biały też mi się nawet podoba, z tyłu, z boku, a nawet z przoduesilon pisze:ten nowy czarny sedanik zaskakująco dobrze wyglada z tyłu![]()
http://moto.pl/MotoPL/51,88389,6984960.html?i=27
Ciekawe, czy mieliby również taką minę po przejechaniu się nowym forkiem?Doxa pisze:I ciągle mam ubaw, jak moi znajomi, właściciele nowych Passatów, Audi, Fordów itp. po przejażdżce moim starym forkiem wysiadają z niego z taką miną :![]()
Nie potrafię Ci odpowiedzieć, nie jechałam nowym.gootek pisze: Ciekawe, czy mieliby również taką minę po przejechaniu się nowym forkiem?
![]()
A czy oprócz silników i układu przeniesienia napędu można w tych samochodach znaleźć jeszcze inne cechy wspólne?Doxa pisze:Rzeczywiście różnice są aż tak diametralne?
No wiesz kryzys mamy , trzeba oszczędzaćinquiz pisze: folia ledwo z siedzeń ściągnięta a tłumik już zaczyna rdza brać
STI CVT? :PAutoblog pisze:REPORT: Subaru considering using more CVTs
by Chris Shunk on Sep 8th 2009 at 6:58PM
The 2010 Legacy will be the most fuel efficient Subaru in the Japanese automaker's US lineup, but only when it's powered by the 2.5i boxer engine mated to a CVT transmission. According to the EPA, that powertrain returns 31 mpg on the highway, a full four mpg better than the six-speed manual. With fuel economy standards set to climb over the next decade, Subaru is going to need more mpg success stories, and more CVTs could be a big part of the equation.
Japan's Nikkei Sangyo business daily reports that Subaru will flood its product lineup with CVTs over the next two years, starting with the popular Forester and Impreza models. The CVT, which is made at Subaru's engine plant in Oizumi, will eventually be offered on all models.
While the CVT is new for larger Subarus, the company has been using the transmissions in JDM city cars since 1987. Last week, Subaru began using a CVT in its Japan market Exiga MPV, which will soon be extended to the Australian market.
gootek pisze: Ciekawe, czy mieliby również taką minę po przejechaniu się nowym forkiem?
Trochę trzeszczące wnętrze to nie powinien być aż taki problem...Konto usunięte pisze:Narzeka zwłaszcza na trzeszczenie wnętrza. Może dlatego tak słychać te trzaski, bo ponoć nowy model jest lepiej wyciszony?
No Skoda jest teraz na topieFUX pisze: Z marką, to już nie za bardzo; ja już zerkam gdzie indziej i niczego z FHI nie kupię...
FUX pisze: Z marką, to już nie za bardzo; ja już zerkam gdzie indziej i niczego z FHI nie kupię...
TAk to prawda maja coś w sobiemichal pisze: coraz bardziej staję się fanem motoryzacji spod znaku hakenkrojca
Z FHI podoba mi się obecnie bieżący legaś spec b, diesel jest sensowny ale niech jeszcze trochę ludzia porobi za betatesterów za swoje i wsio.... Impreza diesel mogłaby być fajna gdyby nie paskarski prajstag.Piter 35 pisze:TAk to prawda maja coś w sobiemichal pisze: coraz bardziej staję się fanem motoryzacji spod znaku hakenkrojcaa cholera wojne przegrali
![]()
No cóż zostaje tylko dobry Bug lub Drop![]()