jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Powiedzmy że przekładnia to relatywnie mały problem bo z New Age'a pasuje prawie bolt-on (doprzeróbki przewody i krzyżak). Problem jest taki ze trzeba rozntowwać całe auto i poskłądać od nowa przerabiajć po drodze rózne rzeczy - a ewidentnie kolega nie zna Subaru tak żeby to zrobić dobrze.
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
no ale z tego tak wynika ze kazdy taki samochód musi byc zajechany na amen skoro takie koszty ma pochłonąc,czyli nie ma co sie za to brac??a gdzie mozna poszukac w miare zadbanego jak tych samochodów naprawde nie ma///
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
no niestety nie znam ale kolumna od europejsckiego gt z tych samych lat np 96 98 nie pasuje tak>>>
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Kolumna pasuje (takiej musisz użyć), przekładnia też pasuje, ale ma inne przełożenie - więcej trzeba kręcić żeby skręcić. Inna sprawa ze nei ma już praktycznie sprawnych przekładni od GT.
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Nie każdy musi być zajechany - ale ten, powiedzmy sobie szczerze, na nówkę niebitkę z salonu to raczej nie wygląda :)
Po prostu, GC8 to dość stare samochody i nawet w relatywnie zadbanych zawsze coś do naprawy się znajdzie. A co dopiero w podzwonnym.
Po prostu, GC8 to dość stare samochody i nawet w relatywnie zadbanych zawsze coś do naprawy się znajdzie. A co dopiero w podzwonnym.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
a tak jeszcze nawiasem to na co trzeba zwracac uwage przy zakupie??chodzi mi tu o motor jakie moge sam stwierdzic objawy czy jest dobrze czy nie??/bo jesli pojade cos kupic to napewno sam i chciał bym cos wiedziec co mozna samemu sprawdzic by nie wpasc w mine...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Samochód w wieku 15 już dawno przekroczył wiek do jakiego został zaprojektowany. To zabytek techniki. Może być w świetnym stanie, ale to wymaga:
a. poświęcenia poprzedniego właściciela przy utrzymywaniu auta, co kosztuje, więc zapewne za grosze go nie sprzeda
b. włożenia w odbudowanie do akceptowalnego stanu technicznego jego kilkukrotnej wartości.
c. nie ma c, koniec możliwości na tym

a. poświęcenia poprzedniego właściciela przy utrzymywaniu auta, co kosztuje, więc zapewne za grosze go nie sprzeda
b. włożenia w odbudowanie do akceptowalnego stanu technicznego jego kilkukrotnej wartości.
c. nie ma c, koniec możliwości na tym

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Możesz jedynie sprawdzić czy silnik jest sprawny na daną chwilę w sumie w miarę.
Nie będziesz miał pewności, że np. za 3 miesiące nie padnie panewka - to mój ulubiony przykład :)
Ten silnik ma kilkanaście lat. Wiesz coś więcej o nim? Czy były jakieś remonty? Modyfikacje, cokolwiek?
Nie będziesz miał pewności, że np. za 3 miesiące nie padnie panewka - to mój ulubiony przykład :)
Ten silnik ma kilkanaście lat. Wiesz coś więcej o nim? Czy były jakieś remonty? Modyfikacje, cokolwiek?
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
no zdaje sobie sprawe z tego ze to za dobrze nie wygląda ale mysle ze szło by cos jeszcze z tego zrobic:)a czy te mory naprawde wszystkie tak szybko siadają??/tak łatwo je zajechac??jak sprawdzic gołym okiem ze w miare jest oki??
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
boju21, a może lepiej kup zwykłe (jak dla kogo
) GT ze sprawnym motorem i napędem, a z blacharką to zrobienia - pisałeś, że się na tym znasz, a pewnie coś się znajdzie. Ale jeżeli nie masz zbyt wielkiego budżetu to może kup sobie jakiegoś wolnossącego sedana? To nie będzie to samo niestety ale i koszty mniejsze, a i tegorocznej zimy nawet byś nie zauważył, że nie masz GTka. 


Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Chcesz mieć fajnego antyka i nie żyć z dnia na dzień z mnóstwem kobiet lekkich obyczajów na ustach?
Poszukaj zadbanego GT - w sensie karoserii itp. (a i tak znajdziesz na pewno coś do poprawy jak poszukasz, nawet jeśli nie bity)
Może być np. za to z uszkodzonym silnikiem albo skrzynią biegów - i zainwestuj wtedy w napędy i silnik od new age i parę innych rzeczy.
Też wydasz dużo - ale z większym sensem. Oczywiście zakładając i tak w obu przypadkach, że masz budżet na poziomie pewnie spokojnie przynajmiej 50tys. złotych tak na początek?
Ew. kup sobie po prostu nowsze Subaru.
Poszukaj zadbanego GT - w sensie karoserii itp. (a i tak znajdziesz na pewno coś do poprawy jak poszukasz, nawet jeśli nie bity)
Może być np. za to z uszkodzonym silnikiem albo skrzynią biegów - i zainwestuj wtedy w napędy i silnik od new age i parę innych rzeczy.
Też wydasz dużo - ale z większym sensem. Oczywiście zakładając i tak w obu przypadkach, że masz budżet na poziomie pewnie spokojnie przynajmiej 50tys. złotych tak na początek?
Ew. kup sobie po prostu nowsze Subaru.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
no ale czy po dzwieku silnika czy cos mozna rozpoznac takie autko to wiem ze bomba zegarowa ale przeciez duzo ludzi je ma i lataja;pa czesci do motoru od sti ciako znalezc ?>?? w sensie czesci eksploatacyjne typu paski rolki tp
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
citan, No nie przesadzaj Ślimaczku, z tyn nie zauważeniem zimy 

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Z częściami nie ma żadnego problemu - możesz zresztą zawsze zapytać np. Azraela.
Panewki rozpoznasz pewnie od razu. Piston slap i tym podobne odgłosy początku końca silnika też - chociaż akurat z piston slap można długo jeździć jeszcze - w przeciwieństwie do padniętych panewek.
Ale to i tak nie oznacza, że za parę miesięcy nie bedziesz miał wydatku na głowie - albo wymiana silnika, albo naprawa silnika.
Panewki rozpoznasz pewnie od razu. Piston slap i tym podobne odgłosy początku końca silnika też - chociaż akurat z piston slap można długo jeździć jeszcze - w przeciwieństwie do padniętych panewek.
Ale to i tak nie oznacza, że za parę miesięcy nie bedziesz miał wydatku na głowie - albo wymiana silnika, albo naprawa silnika.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
kurde musi byc własnie turbo :)nic innego nie wchodzi w gre a własnie ze nie ma rozbitego europejczyka naprawde szukam juz od dobrych paru miesiec i nic wiec juz sam nie wiem co robic .kurde a to naprawde moje cudo które chce miec i koniecznie stara buda bo ten model ma cos w sobie koledzy...
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Łomatko - cud musiał się jakowyś stać i na allegro/otomoto nie ma podzwonnych Imprez :)
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
wy sie obracacie w tym kregu od dawna nie macie jakis namiarów na jakis takie cudo???
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
To, że stoją z opisem "bezwypadkowy" - to jeszcze o niczym nie świadczy :)
Poza tym i tak wolałbym chyba zresztą kupić samochod z nieuszkodzoną karoserią, a padniętym silnikiem.
Poza tym i tak wolałbym chyba zresztą kupić samochod z nieuszkodzoną karoserią, a padniętym silnikiem.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
ale nie ma takich ani takich nie wiem gdzie sie podziały;pznam tylu handlarzy co bywaja za granicami polski 3 razy w tygodniu kazdemu juz mówiłem i nawet za granica na nic trafic nie mogą
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Pali Ci się z tym samochodem? Musisz go kupić w tym tygodniu? :)
Jacek "AMI" Rudowski
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
pali moze i sie pali heheh bo juz taki jestem ale bez przesady o tydzien nie chodzi ale naprawde szukam juz od kilku miesiecy i nic...co zadzwonie to albo sprzedany albo cos nie tak a siedze na allegro 3 razy dziennie
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
No nie ma, wszędzie pisze przecież - bezwypadkowa, pierwszy właściciel, przebieg xxx (wychodzi poniżej 10kkm/rok), nic nie stuka, nic nie puka itp, hmmmmm..... tylko czemu w karoserię jest wkomponowany rozkład jazdy autobusów z przystanku w Dortmundzie....AMI pisze:Łomatko - cud musiał się jakowyś stać i na allegro/otomoto nie ma podzwonnych Imprez :)


Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską
Uzbrój się w cierpliwość i szukaj odpowiedniej okazji.
Kupowanie na silę rozbitego "anglika", do tego nie pierwszej młodości to pewnie niemal gwarancja kłopotów.
Bo może się okazać, że w efekcie nie masz ani zdrowej budy, ani kierownicy po właściwej stronie, ani sprawnego silnika i/lub skrzyni biegów.
A do tego także pieniędzy na doprowadzenie tego wszystkiego do ładu.
Nie to, żebym miał Ci w portfel zaglądać - ale zastanów się dobrze nad swoim budżetem zanim podejmiesz jakąkolwiek decyzję.
Może lepiej jednak kupić mniej lub bardziej zdrowego GT w okolicach powiedzmy 25tys. złotych i potem knuć dalej?
Kupowanie na silę rozbitego "anglika", do tego nie pierwszej młodości to pewnie niemal gwarancja kłopotów.
Bo może się okazać, że w efekcie nie masz ani zdrowej budy, ani kierownicy po właściwej stronie, ani sprawnego silnika i/lub skrzyni biegów.
A do tego także pieniędzy na doprowadzenie tego wszystkiego do ładu.
Nie to, żebym miał Ci w portfel zaglądać - ale zastanów się dobrze nad swoim budżetem zanim podejmiesz jakąkolwiek decyzję.
Może lepiej jednak kupić mniej lub bardziej zdrowego GT w okolicach powiedzmy 25tys. złotych i potem knuć dalej?
Jacek "AMI" Rudowski