Wystarczy jedno dość mocne hamowanie z prędkości ok. 140 km/h (korek na autostradzie) i tarcze biją.gregski pisze: So What!, do czego nie daja rady w dupowozie?
200KM + ale nie Subaru
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
So What!, bo jeździć to trzeba umić. 

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: 200KM + ale nie Subaru
So, ale ja pisalem o skutecznosci hamowania, nie o jakosci tarczy, konstrukcji tarczy, konstrukcji i geometrii ukladu, czulosci tarczy na nierownomierne dokrecenie kola i tysiacu innych paramaterach majacych wplyw na finalna jakosc ukladu hamulcowego w danym modelu.
nie widzialem narzekan i akcji serwisowych dot. wymiany i napraw ukladu hamakowego w B8 (co nie znaczy, ze nie ma ;))
a wspomniana sytuacja to codziennosc niemieckich autostrad.. wiec mozliwe, ze audi troche lepiej odzwierciedla w wew. testach hamakow wspomniane warunki niz japoniec u ktorego nie ma dop. predkosci na autostradzie 250 kmh..
tak sobie gdybam by uzasadnic przed soba wybor szmelcwagena (jako dupowozu, nie auta sportowego przecie)
pojezdzimy zobaczymy
nie widzialem narzekan i akcji serwisowych dot. wymiany i napraw ukladu hamakowego w B8 (co nie znaczy, ze nie ma ;))
a wspomniana sytuacja to codziennosc niemieckich autostrad.. wiec mozliwe, ze audi troche lepiej odzwierciedla w wew. testach hamakow wspomniane warunki niz japoniec u ktorego nie ma dop. predkosci na autostradzie 250 kmh..
tak sobie gdybam by uzasadnic przed soba wybor szmelcwagena (jako dupowozu, nie auta sportowego przecie)

pojezdzimy zobaczymy

Re: 200KM + ale nie Subaru
gregski pisze: Esi, jezdziles juz jakims dresowozem BMW ?
jeszcz enie, ale siedziałem dzisiaj w Mito i Giulietttcie, ...................jazda się nie udała bo akurat nie było speca od Alfy ale gdybym poczekał 15 minut to natychmiastowa realizacja

tak serio to estetyka......byłem w alfach zakochany, dzisiejsze uwazne ogledziny, macanki i wąchania rozczarowały, nie chce mi sie pisac o szczegółach ale jestem mocno rozczarowany pamiętając 156 np, własciwie tylko wersja ze skórką dawała przyjemne odczucie ( poza obszyciem kierwonicy która jest ze skóry plasikowej), jak wsiadłem do legasia to poczułem się jak w samochodzie zaprojektowanym do jazdy a nie do wyglądania, to tylko wizualna ocena ale bardzo na minus
pamiętam jak wsiadlem do Forestera , jeszcze przed jazda to chciało sie ruszać mimo plasiku z deseek klozetowych , siateczek z bazarów itd..........tu niby fascynujące kształty ale....takie kurde to wszystko "przeprojektowane",
przyokazji wsiadłem w Lancie ( Crystler 300 czy jak mu tam ) i tu w środku to była poezja na 20 calowych kółkach

edit: troche nie po polsku napiałem ale trudno

- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Wnętrze nowych Alf zdecydowanie lepiej wygląda na zdjęciach i w ochachach dziennikarskich, niż w rzeczywistości - tu pełna zgoda. Ale za to fotele (przynajmniej te, w których już trochę czasu spędzilem, także w trasie pow. 500 kilometrow longiem) bardzo wygodne.
Prawie, jak w Octavii
Zaczyna mnie natomiast męczyć czerwone podświetlenie - w nocy Skodowsko/Yarkowa biel, bursztyn Avensisa lub BMW, nawet fiolecik VWagenów bardziej mi pasuje.
Octavia RS ostatniej generacji ma podświetlenie na zielono. Bajka, człowiek się czuje prawie jak w Jagu
Prawie, jak w Octavii


Zaczyna mnie natomiast męczyć czerwone podświetlenie - w nocy Skodowsko/Yarkowa biel, bursztyn Avensisa lub BMW, nawet fiolecik VWagenów bardziej mi pasuje.
Octavia RS ostatniej generacji ma podświetlenie na zielono. Bajka, człowiek się czuje prawie jak w Jagu

Re: 200KM + ale nie Subaru
WiS pisze: Wnętrze nowych Alf
... to niestety fiat w czystej postaci...

ja nie jestem targetem fiata, no chyba, ze mial bym na codzien merca cklassy, a aldy bym uzywal jako oderwania od ladu i porzadku ;)
Esi, to chyba jestes gotowy na BMW serii 1 lub 3.
No i przejedz sie tez cklasse i audi ..
co do mietka c klasy: wsiasc nie wystarczy. trzeba sie przejechac, najlepiej w nocy, w deszczu..
w dzien zwykle brzydkie wnetrze, w nocy saje sie przyjemna spokojna oaza na dlugie trasy.. nic nie meczy, nie przeszkadza, wszystko jest intuicyjne, czytelne, na swoim miejscu.. no moze do polozenia przelacznia kierunkowskazu trzeba sie przyzwyczaic...
BMW od razu mowi: jestem klasa premium i jezdze jak szatan. jest twardo i pewnie.. a audi to takie lelumpolelum po srodku.. ale maja ambicje skopac tylki poprzednikom i caly koncern, skody seaty na to ciezko pracuja

Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, o 15:11 przez gregski, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 200KM + ale nie Subaru
WiS pisze: Ale za to fotele
to jeden z powodów dla którego nie czekałem tych "15 minut" anii w mito ani w giuliettcie nie ustawiłem wygodnej pozycji, brak regulacji siedziska góra dół, cały fotel tylko można opuszczać lub podnscić, wsiadanie do tej wiekszej przez zaskakująco wąski otworek
tapicerka w wersji nonskóra gorszy niz w Źle Małego, serio
Re: 200KM + ale nie Subaru
esilon pisze: to jeden z powodów dla którego nie czekałem tych "15 minut" anii w mito ani w giuliettcie nie ustawiłem wygodnej pozycji, brak regulacji siedziska góra dół, cały fotel tylko można opuszczać lub podnscić, wsiadanie do tej wiekszej przez zaskakująco wąski otworek
tu nie mozna miec pretensji do WiSa bo porownuje z yarisem

- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Też tak uważam.gregski pisze: Esi, to chyba jestes gotowy na BMW serii 1 lub 3.
Zwłaszcza, że za jakieś trzy lata ta beemka byłaby do odkupienia pewnie akurat za takie pieniądze, jakie lubię płacić za auta

W Suzuki mam gorsze niż w Yarkugregski pisze: porownuje z yarisem

PS. Możliwe, że jestem mniej wyrafinowany niż Esi, albo MiTo Quadrifoglio ma inne fotele i regulację, niż to w czym siedzial Ernest - bo ja z ustawieniem się wygodnie nie mam kłopotu.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, o 15:20 przez WiS, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 200KM + ale nie Subaru
kup teraz legasia to będziesz miał na piśmie pierwszeństwo do beemkiWiS pisze: Zwłaszcza, że za jakieś trzy lata ta beemka byłaby do odkupienia pewnie akurat za takie pieniądze, jakie lubię płacić za auta

Arno mnie wiózł, i AL po mokrym i sliskim, siedziałem z tyłu, jechało jak po szynach ,jak nie mietekgregski pisze: co do mietka c klasy: wsiasc nie wystarczy. trzeba sie przejechac, najlepiej w nocy, w deszczu..

tego nawet nie brałem pod uwage ze względu na cenę dzisiaj i 3 lata, alfa zawsze królowała w spadkach wartości i wcale nie łatwo było znaleźc kupca, o tym tez myslę szukając wózkaWiS pisze: MiTo Quadrifoglio

Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, o 15:24 przez esilon, łącznie zmieniany 1 raz.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Kup fajną beemke, pogadamy o Legasiuesilon pisze: kup teraz legasia to będziesz miał na piśmie pierwszeństwo do beemki

PS. podświetlenie legac ma na biało, tak...?

Re: 200KM + ale nie Subaru
WiS pisze: Kup fajną beemke, pogadamy o Legasiu
to sie nie da, najpierw sprzedaje legasia potem kupuje następny, ewentualnie jednoczesność

biało i guziczki czerwono, miodzio noca wygląda, ładniej niz w audiWiS pisze: PS. podświetlenie legac ma na biało, tak...?

Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, o 15:28 przez esilon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
WiS pisze: podświetlenie na zielono. Bajka, człowiek się czuje prawie jak w Jagu![]()
Idę rozjechać jakiegoś kota i przerobić na nowy znaczek do Cytryny

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: 200KM + ale nie Subaru
Wiadomo, premium to premium...gregski pisze:zupelnie inny zawias, konstrukcja robiona pod silniki wzdluzne czyli pomyslana pod quattro od razu dzieki czemu caly naped wraz ze skrzynia siedzi za nie przed przednia osia oraz na codzien sporo zalet dupowozu klasy premium vs. vw golf...Лукашэнка pisze:Nie wiem, co masz na myśli, że sporo dzieli.
Tyle, że Esilon wybierając S3 będzie miał to samo premium, które masz Ty. Ba nawet szczyptę więcej, bo z literką "S"

Co gdzie siedzi, jak jest skonstruowane, itd.. to możemy oczywiście podyskutowac, bo to ciekawe tematy...
ale i tak założę się, że miałbyś problem, żeby swoim A4 dogonić Esilona w S3, obojętnie czy na prostej autostradzie, czy na krętej górskiej drodze, czy w lecie czy w zimie...

No i jeszcze jesli chodzi o skuteczność hamulców, to z ciekawością zrobiłbym kiedyś porównanie "premium vs popular".
Gdybyśmy spotkali się kiedyś u ALa, to moglibyśmy zrobić kilka (żeby ocenić na zimnych i rozgrzanych)
równoległych wyhamowań A4 vs S-Max. Wg. carinf.com moje auto jest o 118 kg cięższe (1774kg vs 1656kg)
Mam jednak subiektywne wrażenie, że fordzinka dysponuje całkiem niezłym hamulecem...
a chętnie przekonałbym się jak to wygląda faktycznie, kiedy się zmierzy.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Maruda i złośnikesilon pisze: najpierw sprzedaje legasia potem kupuje następny, ewentualnie jednoczesność



Hmmmm, to patriotycznie. Ale ja jakoś wolę jeden kolor przed oczamiesilon pisze: biało i guziczki czerwono, miodzio

Najlepiej lwa na tylnych łapach, zostanie w rodzinieChloru pisze: Idę rozjechać jakiegoś kota

W Polsce na drogach publicznych szybsze jest nie to auto, ktore ma więcej koni, lepszy zawias i hamulunek, ale to, w którym siedzi poseł, biskup, albo przynajmniej kierowca z zerowym kontem punktowym.Лукашэнка pisze: i tak założę się, że miałbyś problem, żeby swoim A4 dogonić Esilona w S3, obojętnie czy na prostej autostradzie, czy na krętej górskiej drodze,
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
ze dwa lata mam, mogę się ścigać :pWiS pisze: albo przynajmniej kierowca z zerowym kontem punktowym.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
esilon, jak ma być nie-subaru to brałbym jednak BMW 3, albo Audi A4 z jakąś w miarę mocną benzyną.

FUX pisze: Za szybko jeździsz...![]()
NajwyraźniejChloru pisze:
So What!, bo jeździć to trzeba umić.![]()

Re: 200KM + ale nie Subaru
So Whatowa! propozycja tez dobra, pytanie, czy mu sie legas nie znudzil wlasnie?
luk, popozycja ciekawa, choc pewnie rozne opony bede mialy wplyw na porownanie..
luk, popozycja ciekawa, choc pewnie rozne opony bede mialy wplyw na porownanie..
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Zdecydowanie się nie znudził.gregski pisze: pytanie, czy mu sie legas nie znudzil wlasnie?
Re: 200KM + ale nie Subaru
własnie się znudził juz troche ale pierwsze porównania z ewentualnym następca dla mnie daja do myslenia, czyli że legacy to naprawde bardzo porządnie zrobiony samochód, zmiana dla samej zmiany i na gorsze to bez sensu, chyba że przejściówka jakaś ..............a potem sti.............(ale o przejściówce to juz żona musi zdecydować (ta sama której kupiłem legacy:) ) czy będzie chciała później tym jeżdzić )
beemke 3 coupe dzisiaj widziałem na ulicy i faktycznie drze sie z daleka : jaka jestem zajebista, to jednak minus, odi za to neutralne
beemke 3 coupe dzisiaj widziałem na ulicy i faktycznie drze sie z daleka : jaka jestem zajebista, to jednak minus, odi za to neutralne
Re: 200KM + ale nie Subaru
no na pewno będą miały...gregski pisze:luk, popozycja ciekawa, choc pewnie rozne opony bede mialy wplyw na porownanie..
wszystkie czynniki się jakoś razem składają na wynik.
Dlatego tak często dyskutuję z różnymi uproszczonymi opiniami.

Re: 200KM + ale nie Subaru
To chyba najgorszy wariant.esilon pisze:chyba że przejściówka
Skoro będziesz leasingował, to lepiej weź o rok dłuższy plan leasing i porządniejsze auto będziesz miał za taką sama ratę miesięczną.
Po co Ci przejściówka, przez którą na pewno stracisz dobry humor, a może też stracisz finansowo.

Re: 200KM + ale nie Subaru
esilon pisze: beemke 3 coupe
to wez kombi.. imho najladniejsze kumbi w klasie, w dodatku wlasnie wchodzi brzydki nastepca..
zreszta to samo w jedynce..