Chloru pisze:
Wituś ten 1 metr, czyli tylko 100 cm to moze być akurat pół maski

To co D Zwei ?
I widzisz!
W Imprezie jest ten metr, nie ważne czy z przodu czy z tyłu, a w Clio Szprot ni.
Chloru pisze:
To co D Zwei ?
Jest porządne! Jest z Tajwanu, a nie jakieś niemieckie nie wiadomo co!
rrosiak pisze:FUX do Witka pisze:
Twoim priorytetem jest lans, impreza i szukanie miejsca, gdzie mozna poimprezować i pędzel zamoczyć bez szczególnie dokuczliwych konsekwencji na przyszlość
No to niezłe świadectwo
Witkowi wystawiłeś

Obawiam się, że nie mnie, a kobiecie, która jest od niego starsza i która uparła się na kupno eSTiaja.
Ja Imprezy, ani czegoś równie szybkiego mieć zbyt szybko nie będę i bardzo dobrze.
gregski pisze: skupil bym sie na wytknieciu glosno subaru tych naprawde slabych punktow, moze to kiedys przyniesie efekt w postaci dopracowania tych istotnych parametrow.
Myślałem, że moje powszechnie znane stanowisko, że prawdziwe Subaru skończyło się w 2007 roku, a porządne w 2005 jest wystarczająco głośnym wytykaniem błędów.
gregski pisze: zenujacy jest fakt, ze sportowe stricte auto jak Impreza WRX kosztujaca 153 750 pln,
Pamiętaj, że ja głównie odnoszę się do czasów kiedy WRX kosztował między 120, a 130 tysięcy plnów.
gregski pisze:co do 20kkm rocznie STIjem po polskich drogach sluzbowo
gregski pisze:
i jade 700 km po polskich drogach.
Jak się przejeżdża służbowo 700 na spotkania to to nie jest 15-20kkm

To raz, dwa. Służbowo, a STi to nie bardzo. Pisałem o grupie docelowej, do której Ty się nie zaliczasz, więc po co od razu się unosisz? Nie każdy ma pracę związaną z autem i dużymi odległościami. Chciałem tylko, abyś bezpodstawnie nie wyżywał się na Imprezach, natomiast na Lanosach sti i wrx jak najbardziej możesz.
gregski pisze: o tym czy niemiecka technik ogolnie jest uber czy nie raczej nie chce z Toba dyskutowac, bez urazy.
Bo byś przegrał, gdyż typ XXI miażdży wszystko.
