chyba nie. Problem poruszany także na forach zagramanicznychesilon pisze: a może partia z wadą materiałową ?
Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Tylko tam nikt nie gada bzdur, tylko wymienia sprzęgła bez szemraniaminimus pisze: Problem poruszany także na forach zagramanicznych
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 313 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Czyli jednak w cywilizowanym świecie nie jest to takie oczywisteminimus pisze:zależy gdzie. W Rumunii ponoć niechętnie
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 108 razy
- Polubione posty: 169 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
A tak parafrazując inny wątek z tego forum to dotarłem do do danych ,że w Mongolii 60% sprzedanych subaraków z dieslem ma spalone sprzęgła
jak ktoś nie wierzy to zapraszam do uniwersyteckich bibliotek
jak ktoś nie wierzy to zapraszam do uniwersyteckich bibliotek
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
rutek111 pisze: Ponadto zajrzyjcie pod samochód - czy jest w Polsce jakikolwiek niezardzewiały wydech w Foresterach III. W ASO powiedzieli mi, ze to przez transport morski (hahahah) Jakoś w Maździe 6 po 3 latach mogę przy wydechu się golić.
Potem powiedzieli mi, że pod koniec gwarancji wymalują mi wydech i będzie jak nowy (ciekawe co zrobią od wewnętrznej strony, w Niemczech wymieniają wydech na nowy, a SIP maluje farbą do kaloryferów.
mój był już raz wymieniony (15kkm), a potem kolejny raz malowany(30kkm), zobaczymy za jakiś czas
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
o Subarowskim sprzęgle w motodzienniku:
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8051180, ... paliw.html od 01:17
i rekcja (polecam materiał
):
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8062002, ... .html?bo=1
od 01:04
oczywiście na forum SIP w wiadomym temacie jest dyskusja...
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8051180, ... paliw.html od 01:17
i rekcja (polecam materiał
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8062002, ... .html?bo=1
od 01:04
oczywiście na forum SIP w wiadomym temacie jest dyskusja...
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Ciesze się, ze tego OBK do końca VI nie bylo... 
Dolce far niente 
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 86 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Barthol pisze:http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8062002, ... .html?bo=1
od 01:04
To sobie "Dyrekcja" w stopę na dokładkę strzeliła publicznie jadąc po dziennikarzu od idiotów
A wgrywanie softu pogarszającego charakterystykę silnika.... to już nawet nie śmieszne....
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
słuchał ktoś tokfm dzisiaj?
Muszę powiedzieć, że z pewną satysfakcją sobie patrzę z boczku jak sie SIPem wreszcie media zajęły.
Muszę powiedzieć, że z pewną satysfakcją sobie patrzę z boczku jak sie SIPem wreszcie media zajęły.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
a tu reakcje na materiał:
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... &start=550
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... &start=550
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Jak zwykle dobrzy są tylko tacy dziennikarze, którzy o nas piszą hymny pochwalne. Krytyczni są zawsze nieprofesjonalni
Ot, życie
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
"Tylko aplauz i zaakceptowanie".Konto usunięte pisze:Jak zwykle dobrzy są tylko tacy dziennikarze, którzy o nas piszą hymny pochwalne. Krytyczni są zawsze nieprofesjonalniOt, życie
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Halo halo, ten materiał na mote.pl na pewno nie był obiektywny.leon pisze:"Tylko aplauz i zaakceptowanie".Konto usunięte pisze:Jak zwykle dobrzy są tylko tacy dziennikarze, którzy o nas piszą hymny pochwalne. Krytyczni są zawsze nieprofesjonalniOt, życie
Znalazły się w nim informacje o problemach wydumanych (sprzęgło śmierdzi podczas jazdy w korku)
jak i brak było informacji o reakcji SIP.
Aby nie było że robię jakąś agitacje, mam Outbacka D i problem z ruszaniem w 'cięższych' warunkach drogowych.
Na co dzień auto jest tip top.
Pozdrawiam.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
No wiesz, materiał ukazał się zdaje się po nazwaniu dziennikarza inteligentnym inaczej. Więc sobie chłopak poużywał na SIP-ie. Patrząc na komentarze pod materiałem, na moto.pl, ma wielkie grono zwolenników. To oczywiste, że materiał był nie do końca obiektywny. Ale dyrekcji SIP też się przyda lekcja pokorygkryza pisze: Halo halo, ten materiał na mote.pl na pewno nie był obiektywny.
gkryza pisze: Znalazły się w nim informacje o problemach wydumanych (sprzęgło śmierdzi podczas jazdy w korku)
jak i brak było informacji o reakcji SIP.
Nie śledzę problemu zbyt uważnie, ale w korku sprzęgła używa się dość intensywnie, łatwo mi sobie wyobrazić, że w korku śmierdzi również.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Ale kiedy była reakcja sipu? Tuż przed programem? Czy po? Bo tak w ogóle to reakcja chyba właśnie była na skutek zainteresowania się sprawą mediami. Wcześniej chyba był jeszcze program w tvn turbo. A to wszystko po wmawianiu klientom przez wiele miesięcy, że nie umieją jeździć.gkryza pisze: jak i brak było informacji o reakcji SIP.
I jak dla mnie to program był wystarczająco obiektywny.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
mam parę pyatań do zorientownych:
Jak mozna sprawdzić stn sprzęgla? i gdzie.
może moje dycha juz końcówką sił??
I czy np gdybym pojechał do berlina to czy w miejscowym ASO w przypadku gdyby okazało się, żę dni sprzęgła są już policzone to wymienią mi na gwarancji na nowe. i czy można za dopłatą pozas softem zamontowac jakię sprzegło bradziej wytrzymałe?
PS ASO pl odpuszczam bo problem sprzęgła leży przecież po stronie użytkowników.
A może warto założyć nowy temat i policzyć ile sprzęgieł padło w PL. Ja znam 1 przypadek po 45 tys w legacy OTB 2008r - podobno SIP srzedał juz ok 3 tys ezg z Dieslem
Jak mozna sprawdzić stn sprzęgla? i gdzie.
może moje dycha juz końcówką sił??
I czy np gdybym pojechał do berlina to czy w miejscowym ASO w przypadku gdyby okazało się, żę dni sprzęgła są już policzone to wymienią mi na gwarancji na nowe. i czy można za dopłatą pozas softem zamontowac jakię sprzegło bradziej wytrzymałe?
PS ASO pl odpuszczam bo problem sprzęgła leży przecież po stronie użytkowników.
A może warto założyć nowy temat i policzyć ile sprzęgieł padło w PL. Ja znam 1 przypadek po 45 tys w legacy OTB 2008r - podobno SIP srzedał juz ok 3 tys ezg z Dieslem
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Na moto.pl były dwa materiały, nazwanie dziennikarza mało inteligentnym odbyło się po pierwszym, drugi był na to reakcją :)Konto usunięte pisze:No wiesz, materiał ukazał się zdaje się po nazwaniu dziennikarza inteligentnym inaczej. Więc sobie chłopak poużywał na SIP-ie. Patrząc na komentarze pod materiałem, na moto.pl, ma wielkie grono zwolenników. To oczywiste, że materiał był nie do końca obiektywny. Ale dyrekcji SIP też się przyda lekcja pokorygkryza pisze: Halo halo, ten materiał na mote.pl na pewno nie był obiektywny.![]()
A co do braku pokory SIP to pełna zgoda, w TVN Turbo Pan Rogalski wypadł fatalnie.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ze sprzęgło zaśmierdzi jak się je przetrzyma powyżej 2 tys obrotów.Konto usunięte pisze:gkryza pisze:gkryza pisze: Znalazły się w nim informacje o problemach wydumanych (sprzęgło śmierdzi podczas jazdy w korku)
jak i brak było informacji o reakcji SIP.
Nie śledzę problemu zbyt uważnie, ale w korku sprzęgła używa się dość intensywnie, łatwo mi sobie wyobrazić, że w korku śmierdzi również.
Ciężko mi sobie wyobrazić że ktoś tak może jeździć w korach, ale jeśli tak to faktycznie, będzie mu śmierdzieć.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Reakcja była po programie w TVN turbo, przed obydwoma programami na moto.pl.minimus pisze:Ale kiedy była reakcja sipu? Tuż przed programem? Czy po? Bo tak w ogóle to reakcja chyba właśnie była na skutek zainteresowania się sprawą mediami. Wcześniej chyba był jeszcze program w tvn turbo. A to wszystko po wmawianiu klientom przez wiele miesięcy, że nie umieją jeździć.gkryza pisze: jak i brak było informacji o reakcji SIP.
I jak dla mnie to program był wystarczająco obiektywny.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 86 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
I po 2 latach awanturowania się wkur.... klientów, którzy niejednokrotnie mając na koncie setki tyś przejechanych w życiu km dowiadywali się od SIP'u, że teraz nie potrafią jeździć i w chwilę niszczą sprzęgło. I byli kasowani na parę k zł. Gdzie w dodatku za granicą ASO bez gadania wymieniało sprzęgło na gwarancji.gkryza pisze:Reakcja była po programie w TVN turbo, przed obydwoma programami na moto.pl.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
i z całej tej debaty wynika że dobrze zrobiłem kupując benzynę z AT
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
tadeklodz pisze:i z całej tej debaty wynika że dobrze zrobiłem kupując benzynę z AT
diesla u konkurencji...i z całej tej debaty wynika że dobrze zrobiłem kupując
Dolce far niente 
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Również jestem z Krk, z identycznym problemem ... i chętnie przyłączę się do "walki"
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
a dlaczego moj diesel z reczna skrzynia nie wali w korku?Konto usunięte pisze:gkryza pisze:
Nie śledzę problemu zbyt uważnie, ale w korku sprzęgła używa się dość intensywnie, łatwo mi sobie wyobrazić, że w korku śmierdzi również.
no sie pytam? Dlaczego?
Dlaczego nie dostalem spec instrukcji jak jezdzic samochodem?
NO SIE PYTAM DLACZEGO! czuje sie zaniedbany jako klient mojego serwisu sprzedaznego
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 313 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Dealer stwierdził najwyraźniej podczas jazdy próbnej, że jesteś kompatybilny z autem, które zamierzasz kupić. W konsekwencji sprzedano Ci auto, uznając przy okazji, że dodatkowe szkolenia/instrukcje nie są potrzebne. Oczywistą konsekwencją stwierdzenia przez dealera braku kompatybilności byłaby odmowa sprzedaży ropniaka z ręczną skrzynią i, ewntualnie, ofreta sprzedaży czegoś innego. Doprawdy trudno to inaczej rozsądnie wytłumaczyćArno pisze: a dlaczego moj diesel z reczna skrzynia nie wali w korku?
no sie pytam? Dlaczego?
Dlaczego nie dostalem spec instrukcji jak jezdzic samochodem?
NO SIE PYTAM DLACZEGO! czuje sie zaniedbany jako klient mojego serwisu sprzedaznego