Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Chloru, ale nie ma RE070 w rozmiarze WRXa. Przynajmniej w tym nominalnym.
czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Szkoda, że tylko w pisaniu postów.mały 5150 pisze:EDIT: Vibek szybszy

czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
no wlaśnie, czyli jednak mocne cięcie po tarce a nie srele morele o starości opon 

Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Wydaje mi się, że na to się składa wiele czynników. Tarka jedno. Struktura opony drugie. CIśnienie w oponach trzecie. Dzisiaj było ciepło, jeżdźenia dużo i opony były mocno rozgrzane.gpruszko pisze:no wlaśnie, czyli jednak mocne cięcie po tarce a nie srele morele o starości opon
Ja jeździłem na swoich SZ80 i nic im nie jest, ale może mniej ciąłem.
czarne jest piękne...
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
vibowit pisze: Chloru, ale nie ma RE070 w rozmiarze WRXa. Przynajmniej w tym nominalnym.
vibek Toyo, Advan, Hankook ?


"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
A właśnie, bo nie zauważyłem Ty wstrętnyjarmaj pisze: "Understeer is a crime" (C) Colin McRae
![]()



Chloru, te TOYO co dymią w kolorach

Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru 

Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
gpruszko, mnie się wydaje, że to było głównym powodem. W W-wie, przed startem nadmuchałem 2,3 jak się rozgrzały to tam musiało być grubovibowit pisze: Wydaje mi się, że na to się składa wiele czynników. Tarka jedno. Struktura opony drugie. CIśnienie w oponach trzecie. Dzisiaj było ciepło, jeżdźenia dużo i opony były mocno rozgrzane.


Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru 

- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
mały 5150 pisze: Chloru, te TOYO co dymią w kolorach![]()
A zdążysz podczas takiej szaleńczej jazdy umalować pazur i wybrać torebkę tak, żeby nie strzelić faux-pas ?

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
mały 5150 pisze:gpruszko, mnie się wydaje, że to było głównym powodem. W W-wie, przed startem nadmuchałem 2,3 jak się rozgrzały to tam musiało być grubovibowit pisze: Wydaje mi się, że na to się składa wiele czynników. Tarka jedno. Struktura opony drugie. CIśnienie w oponach trzecie. Dzisiaj było ciepło, jeżdźenia dużo i opony były mocno rozgrzane.bo jak pojechaliśmy dotankować i na pewno się już ostudziły było 2,7. Na torze musiało być ze 3,0
to takie cywilne opony ile powinny mieć na ciepło?
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Jak jeździsz po równym asfalcie to pewnie te 3.0 jeszcze zniosągpruszko pisze: to takie cywilne opony ile powinny mieć na ciepło?




Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru 

Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
mały 5150, ja chce na swoich wybrać sie na superoes, czyli ten sam tor i dlatego tak sie dopytuje
a nie chciałbym ich zabić, bo też nówki sztuki

a nie chciałbym ich zabić, bo też nówki sztuki
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Będziesz miał większą mobilizację, żeby nie ciąć przez tarkę.gpruszko pisze:mały 5150, ja chce na swoich wybrać sie na superoes, czyli ten sam tor i dlatego tak sie dopytuje![]()
a nie chciałbym ich zabić, bo też nówki sztuki

Na tym torze, to chyba nie pomaga.
czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Czemu takie wysokie ciśnienia? Tak sie gną opony czy co?
Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0
a jednym autem nawet na 1.6
Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0

- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Szok normalnie. Może spróbuj reklamować. Nie powinno się tak dziać przy normalnej jeździemały 5150 pisze: Nie wiem jak to się stało ale udało mi się zrobić miazgę z lewej przedniej oponyi tak na całym obwodzie ulotnił się bieżnik
![]()

Nie miałeś konkurencji znaczy sięvibowit pisze: Pochwalę się, że w klasie historycznej nie miałem sobie równych.![]()

Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Dokładnie tak.So What! pisze:Nie miałeś konkurencji znaczy sięvibowit pisze:Pochwalę się, że w klasie historycznej nie miałem sobie równych.![]()

czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
I tak też polecał Piotrek z SJSu.Azrael pisze:Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0a jednym autem nawet na 1.6
czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
No to teraz dopiero mówisz!Azrael pisze: Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0![]()


Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru 

- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
czyli po rozgrzaniu ile?Azrael pisze: Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0a jednym autem nawet na 1.6

Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Azrael pisze: Ja żyję w świecie w którym jeździmy na 1.8-2.0 a jednym autem nawet na 1.6
tak mało przykładowo na kielce ??
przód 2, tył 1.8 ?
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
Ja tam mam te całoroczne badziewia (Potenza 92a), ale na mniej niż 2.3 (przód) to bym się na drogę nie wybrał (o drodze piszę, nie o torze). Wyraźnie lepiej w zakrętach trzymają powyżej 2.3 i mniej popiskują. Ale teraz - jak Was poczytałem - nie wiem, czy dobrze robię.
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
wszystko prawda... Piotrek polecał niższe ciśnienia na tor, żeby po dogrzaniu osiągały wartości nominalne.. Na drogi trzeba pompować normalnie... To trochę jak z rozgrzewaniem klockówcitan pisze:Ja tam mam te całoroczne badziewia (Potenza 92a), ale na mniej niż 2.3 (przód) to bym się na drogę nie wybrał (o drodze piszę, nie o torze). Wyraźnie lepiej w zakrętach trzymają powyżej 2.3 i mniej popiskują. Ale teraz - jak Was poczytałem - nie wiem, czy dobrze robię.

Przy okazji pozdrawiam vibka, małego i niuńka i dzięki za wspólne szaleństwa... Było miło i kameralnie... 100% forumowo.. Nawet esi wpadł z wizytą....
mały, byłeś już w sprawie reklamacji?
I z kim w końcu wracała Ewa?

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
A dla kogo ten wywiad?eMTi pisze:I z kim w końcu wracała Ewa?

czarne jest piękne...
Re: Szkoła Jazdy Subaru - oświadczenie
a bez kozery powiesz? 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna