Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Akurat u nas to on kosztuje ponad cztery setki :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
bo nas stać. Jesteśmy, k...a zielonym punktem na czerwonym bezkresu oceanu.ky pisze: kurat u nas to on kosztuje ponad cztery setki :)
Albo na odwrót, nie pamiętam co tam Rudy jarał.

ostatnio przegadałem szczegółowo temat gt-r z Jarmajem w trzech słowach do ojca prowadzącego

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
remek, Ty lepiej powiedz, czy wbijasz na chlejadki.... Jest już jakaś decyzja na 100%?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Ale to jest ciekawostka. Jeśli przygarniesz sztukę z UK-ja, doliczysz doń 18% akcyzy, doliczysz doń 22% VAT, który to VAT już zapłaciłeś w UK, to wciąż jest poniżej 400k. A u nas 415k. Cuda :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
decyzja jest taka, że dupa.eMTi pisze: remek, Ty lepiej powiedz, czy wbijasz na chlejadki.... Jest już jakaś decyzja na 100%?

- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
nie no, u biedaków chcesz kupować? pasztet.ky pisze: Ale to jest ciekawostka. Jeśli przygarniesz sztukę z UK-ja, doliczysz doń 18% akcyzy, doliczysz doń 22% VAT, który to VAT już zapłaciłeś w UK, to wciąż jest poniżej 400k. A u nas 415k. Cuda :)
Ja bym poszedł kawiorem i strzelił z 50% vatu. Niech mają.

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Nie juz odpuscilem tego gt-rka bo wystarcza mi jaja z gwarancja legaska. mysle ze poszukam prosiaka bo 199kk cos sie fajnego znajdzie a sti jest za miska
bo EVO X TO NAJWIEKSZA PADAKA 
Aha jade na przeglad legaska, reczny nie gasnie, i cos chrupie w przednich kolach przy skreconej kierownicy masakra jakas.


Aha jade na przeglad legaska, reczny nie gasnie, i cos chrupie w przednich kolach przy skreconej kierownicy masakra jakas.
ŚWIEŻAK LEGACY DISEL MY09 - SREBNA LALKA WRX 04- RED MISIEK 08 I ZOO FAMILY DO TEGO MOJSPORT-PRESTIGE the north face salewa grizzly mammut black diamond alpinus campus milo itp itd duze rabaty dla czlonków rodziny Subaru 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Dałeś ognia na skręconych kolach...cerbera pisze: i cos chrupie w przednich kolach przy skreconej kierownicy masakra jakas.
Dolce far niente 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
No cos tyFUX pisze:Dałeś ognia na skręconych kolach...cerbera pisze: i cos chrupie w przednich kolach przy skreconej kierownicy masakra jakas.


ŚWIEŻAK LEGACY DISEL MY09 - SREBNA LALKA WRX 04- RED MISIEK 08 I ZOO FAMILY DO TEGO MOJSPORT-PRESTIGE the north face salewa grizzly mammut black diamond alpinus campus milo itp itd duze rabaty dla czlonków rodziny Subaru 

- beny
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: łódzkie
- Auto: OBK MY10 2,0D + OBK MY15 2,0D
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
To sie i ja przywitam,
OBK 2,0 D MY2010, od lutego br. 38kkm i jak do tej pory nic się nie dzieje poza jedną dolewką oleju.
Też kurde drżę, czy mi się sprzęgło nie posypie.
Właśnie znajomemu (Forester 2,0D) 300km od domu padło sprzęgło po 60kkm
Pozdro
Ben
OBK 2,0 D MY2010, od lutego br. 38kkm i jak do tej pory nic się nie dzieje poza jedną dolewką oleju.

Też kurde drżę, czy mi się sprzęgło nie posypie.
Właśnie znajomemu (Forester 2,0D) 300km od domu padło sprzęgło po 60kkm

Pozdro
Ben
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
witamy!
jak nie ruszasz z 3krpm i nie trzymasz nogi na sprzęgle w trakcie jazdy, to będzie git
A w ogóle, to tym silnikiem najlepiej ruszać z samego sprzęgła, a dopiero po zasprzęgleniu dodać gaz..
jak nie ruszasz z 3krpm i nie trzymasz nogi na sprzęgle w trakcie jazdy, to będzie git

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 102 razy
- Polubione posty: 168 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Na nowym sofcie czy strarym ?OBK 2,0 D MY2010, od lutego br. 38kkm
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Kolego luzik mamy zawsze pozew zbiorowybeny pisze:To sie i ja przywitam,
OBK 2,0 D MY2010, od lutego br. 38kkm i jak do tej pory nic się nie dzieje poza jedną dolewką oleju.![]()
Też kurde drżę, czy mi się sprzęgło nie posypie.
Właśnie znajomemu (Forester 2,0D) 300km od domu padło sprzęgło po 60kkm![]()
Pozdro
Ben


ŚWIEŻAK LEGACY DISEL MY09 - SREBNA LALKA WRX 04- RED MISIEK 08 I ZOO FAMILY DO TEGO MOJSPORT-PRESTIGE the north face salewa grizzly mammut black diamond alpinus campus milo itp itd duze rabaty dla czlonków rodziny Subaru 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
sprzęgło jest za delikatne, jak na tak duży moment tak nisko położony, to fakt. Ale da się tym bezawaryjnie jeździć... Myślałem, że te teksty SIPu o nauce ruszania itp to niezła ściema, niestety ostatnio się przekonałem, co się dzieje na szkoleniu SJS dla dieseli, jakie ludzie tam odprawiają cyrki i zarzekając się, że już milion kilometrów zrobili, więc nikt ich nie będzie uczył, jak mają ruszać...
Ręce mi opadły... A problemu poza Polską nie ma, a fury brane są z magazynu europejskiego, często też są wymiany między salonami wewnątrz UE.

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 102 razy
- Polubione posty: 168 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Jak się nie przekracza 1,5 k obrotów ,a w nowym sofcie nawet do 2k to nie powinno być problemów ze sprzęgłem i wcale nie trzeba ruszać bez gazu
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
no właśnie.. a było sporo takich, co to już milion kilometrów zrobili, a którzy ruszali z "ciut" większych obrotów i nie dziwota, że im sprzęgła siadały...danikl pisze: Jak się nie przekracza 1,5 k obrotów ,a w nowym sofcie nawet do 2

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Panowie sympatycy pis-u
sip-u 


ŚWIEŻAK LEGACY DISEL MY09 - SREBNA LALKA WRX 04- RED MISIEK 08 I ZOO FAMILY DO TEGO MOJSPORT-PRESTIGE the north face salewa grizzly mammut black diamond alpinus campus milo itp itd duze rabaty dla czlonków rodziny Subaru 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Witam wszystkich
Sam jestem właścicielem OBK-a klekota MY'09 od stycznia br. do tej pory rozjechane 42 tys. km . Parę razy sprzęgło zaśmierdziało i co z tego. Pewnie da się ten samochód używać tak żeby wszystkie części wytrzymały 100 lat i milion kilometrów bez wymiany tylko gdzie przyjemność. Boicie się o sprzęgła za 6 tys. to ja się pytam jak chcecie jeździć GTR-em? Ekonomicznie? To jest niezależne forum Subaru czy sprzedawców kalesonów ? Dla mnie najważniejszym pytaniem przed zakupem było czy klekot to wciąż subaru, i zarówno jazda testowa jak i późniejsza eksploatacja potwierdziła ,że tak - IMO. Pochwale się, że po 30 tys. zdarłem cztery seryjne geolandary do imentu- zrobiły się asymetryczne i to jest fun. To mój pierwszy diesel od 20 lat, a przymierzałem się do wielu ze względu na pie . . . ą ekonomię. Właśnie to motor przekonał mnie najbardziej i to nie tylko zużyciem ON ale kulturą pracy, elastycznością (niewiele jest diesli, które tak ciągną od samego dołu do ponad 4 tys. ). A co do kosztów to obecnie na paliwo wydaję dokładnie połowę tego co w poprzednich subarakach co przy rocznych przebiegach rzędu 50 tys.jest kwota niebagatelną. Wracając do sprzęgła jeżdzić nie marudzić i nie ruszać bez gazu bo wstyd przyniesiecie i marce i innym subarytom i pozdrawiać się jak należy na trasie.
Pozdrawiam
P.S.
Żeby nie gadali, że "macho" jakiś albo cóś to jak mi sprzęgło padnie na gwarancji to labidził będę co najmniej jak inni i pozew straszny i lament zbiorowy (albo odwrotnie) i szyby w ASO powybijam i jeszcze nie wiem co.
Sam jestem właścicielem OBK-a klekota MY'09 od stycznia br. do tej pory rozjechane 42 tys. km . Parę razy sprzęgło zaśmierdziało i co z tego. Pewnie da się ten samochód używać tak żeby wszystkie części wytrzymały 100 lat i milion kilometrów bez wymiany tylko gdzie przyjemność. Boicie się o sprzęgła za 6 tys. to ja się pytam jak chcecie jeździć GTR-em? Ekonomicznie? To jest niezależne forum Subaru czy sprzedawców kalesonów ? Dla mnie najważniejszym pytaniem przed zakupem było czy klekot to wciąż subaru, i zarówno jazda testowa jak i późniejsza eksploatacja potwierdziła ,że tak - IMO. Pochwale się, że po 30 tys. zdarłem cztery seryjne geolandary do imentu- zrobiły się asymetryczne i to jest fun. To mój pierwszy diesel od 20 lat, a przymierzałem się do wielu ze względu na pie . . . ą ekonomię. Właśnie to motor przekonał mnie najbardziej i to nie tylko zużyciem ON ale kulturą pracy, elastycznością (niewiele jest diesli, które tak ciągną od samego dołu do ponad 4 tys. ). A co do kosztów to obecnie na paliwo wydaję dokładnie połowę tego co w poprzednich subarakach co przy rocznych przebiegach rzędu 50 tys.jest kwota niebagatelną. Wracając do sprzęgła jeżdzić nie marudzić i nie ruszać bez gazu bo wstyd przyniesiecie i marce i innym subarytom i pozdrawiać się jak należy na trasie.
Pozdrawiam
P.S.
Żeby nie gadali, że "macho" jakiś albo cóś to jak mi sprzęgło padnie na gwarancji to labidził będę co najmniej jak inni i pozew straszny i lament zbiorowy (albo odwrotnie) i szyby w ASO powybijam i jeszcze nie wiem co.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Dobre porównanie. GTR i outback klekotbabu pisze: Boicie się o sprzęgła za 6 tys. to ja się pytam jak chcecie jeździć GTR-em? Ekonomicznie? To jest niezależne forum Subaru czy sprzedawców kalesonów ?

babu pisze: To mój pierwszy diesel od 20 lat, a przymierzałem się do wielu ze względu na pie . . . ą ekonomię.
No nie zachowuj się jak sprzedawca kalesonów, trzeba było sprzedać ich więcej, ale nadal jeździć z gestem

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Czyli eMTi, zatrudniłeś się w Krakowie?eMTi pisze:witamy!
jak nie ruszasz z 3krpm i nie trzymasz nogi na sprzęgle w trakcie jazdy, to będzie gitA w ogóle, to tym silnikiem najlepiej ruszać z samego sprzęgła, a dopiero po zasprzęgleniu dodać gaz..
Nie bardzo rozumiem, jezdze teraz dieslem, startuje mniej wiecej tak samo jak kazdym innym autem i jakos mi nie smierdzi.
Cos tu sie jakies chrzany pojawiaja.
ALbo auto jest kierowco odporne przy normalnej jezdzie albo niech wymieniaja czesci.
No i pytanie diodatkowe, skad wiadomo, ze sprzegla padaja tylko w Polsce?
http://www.subaruoutback.org/forums/103 ... ght-2.html
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Arno, a Ty w manualu masz żmiję?
Dolce far niente 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Właśnie o to chodzi, że jeżdżę "z gestem" tyle , ze taniej (i na pewno z większym gestem niż w OBK 2,5)
Chyba kogoś te kalesony "dotkły". I O TO CHODZI.
Fido- GTR-a i OBK-a D nie porównuję (czytaj tekst ze zrozumieniem).
Wiem, że to to rodzinne kombi , ale też daje radę i jak się go pokręci to i odwarknie tak boxeroklekotowato jakoś
(piątka tylko powyżej 140 km/h)
Chyba kogoś te kalesony "dotkły". I O TO CHODZI.
Fido- GTR-a i OBK-a D nie porównuję (czytaj tekst ze zrozumieniem).
Wiem, że to to rodzinne kombi , ale też daje radę i jak się go pokręci to i odwarknie tak boxeroklekotowato jakoś
(piątka tylko powyżej 140 km/h)
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
widzę, że kampania SIPowska - "Subaru auto dla wybranych" odnosi sukces,
teraz masa kapeluszy, którym udało się nie zepsuć sprzęgła, myśli że są bogami 4 kółek

teraz masa kapeluszy, którym udało się nie zepsuć sprzęgła, myśli że są bogami 4 kółek

- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 102 razy
- Polubione posty: 168 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Tak przyznaję się zostałem zindoktrynowany (sztacham się codziennie ropą a moje dzieci na dobranoc słuchają klekota Subaru).Tak mam kolekcję kapeluszy na każda pogodę i czuję się bogiem 4 kółek (w zasadzie 5 bo jeszcze zapas)j33mbo pisze:widzę, że kampania SIPowska - "Subaru auto dla wybranych" odnosi sukces,
teraz masa kapeluszy, którym udało się nie zepsuć sprzęgła, myśli że są bogami 4 kółek

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Tylko patrzeć jak danikl, zacznie Miecia Fogga i Santor wrzucać do naszych ulubionych kawałków 

Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy...