Azrael pisze:
Pojeździłem wczoraj bocznymi drogami z zakrętami naszą firmową Octavią - porażka to zawieszenie w Skodzie :( Cały misterny plan do d....
No zaraz, to Ty w końcu chcesz auto do upalania po wiejskich zakrętach - czy dupowóz do komfortowego, bezstresowego i niedrogiego przemieszczenia Cię z Warszawy do Katowic, ewentualnie przez Madryt, Amsterdam i Suwałki, bez bólu pleców i z masażem uszu Mozartem?
IMHO do tego drugiego celu Octavia (ale ta aktualna, nie starsze wersje!) jest jednym z najlepszych aut w swojej klasie, także zawieszeniowo.
Natomiast jeśli coś ma być do obu zadań na raz - to sorry, nie za te pieniądze
Azrael pisze:
Słabawy w porównaniu do innych marek o zblizonej pojemności,
Które diesle o zbliżonej pojemności uważasz za bardziej dynamiczne?
I powtórzę swoje pytanie, które chyba umknęło w ogólnej paplaninie - co tutejsi eksperci techniczni na temat koncepcji
babu, że głównym winnym problemów z ruszaniem subaru dieslem jest jego lekki korbowód?