hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
Szamot, skoda dostaje odrzuty ;)


-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
1.8TSi i 2.0 zresztą też - znosi bardzo duże moce bez problemu. Problem zużycia oleju wynika tylko i wyłacznie z zastosowania bardzo cienkich (1,2mm) pierscieni olejowych. Jest firma króa przerabia tłoki pod pierscienie 2mm co rozwiazuje problem raz na zawsze.szamot pisze:
lukass napisał(a):
generalnie to pancerny motor
był kiedyś taki... 1.8 T - to se newrati
Silnik któy skąłdalismy 2 tygodnie temu miał przebeig 150tyś i brał litr na 400km. Głądzie cylindra nie ruszone - widać było siatkę po honowaniu jakby był dopiero odebrany blok od szlifierza.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 485 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
No to jest fajna fura. Ale jest jakaś drętwa gadka z salonem, w Lublinie w ogóle go nie sprzedają. Coś mówią, że mogą sprzedać to co mają a na zamówienie to jakiś abstrakcyjny czas.Miałem kiedyś dwa fordy i kontakty z serwisem wspominam najgorzej z mi znanych. Poza tym niestety wnętrze fokusa jest dla mnie koszmarną tandetąszamot pisze:stach22, a focusik RS ?

Siedziałem dziś w Golfiku GTI i...to wnętrze też mi zupełnie nie leży




Muszę jeszcze zobaczyć A 250 sport 4MATIC, jest atrakcyjny cenowo, choć nie ma takiego kopyta jak AMG, ale zdaje się, że jak dla mnie to aż nadto

Lukas, dzięki za rady "z doświadczenia".


- piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 320 razy
- Polubione posty: 202 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
lukass pisze: Głądzie cylindra nie ruszone - widać było siatkę po honowaniu jakby był dopiero odebrany blok od szlifierza.
Niesamowite

-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
Absolutnie żadnego widocznego/mierzalnego zużycia gładzi cylindra. Tłoki tez zostają te same (sa nie zużyte). Jedyny problem to za cienkie pierscienie olejowe. Stare tłoki się przerabia na pierścienie 2mm (olejowy i środkowy). Górny pierścien zostaje tej samej grubosći. To załatwia temat brania oleju raz na zawsze (no dobra na jakieś 400-500tyś
)

był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
lukass pisze: i brał litr na 400km
Ja nie wiem, co to jest zużycie oleju. Już tak od 5-6 samochodów...