jarmaj pisze:
Co prawda ja akurat nie lubię takiej charakterystyki pracy silnika jak w dieslach (zdecydowanie preferuję silniki "szlifierkowe"),
No i mamy wątki audiofilskie
Jarmaj . Mierzyłeś, ile sekund zajmuje wiśni osiągnięcie 100km/h ?
michal pisze:
Kupno nowego diesla na trzy lata opłaca się gdy robisz powyżej 30kkm rocznie.
Rzecz jest dość płynna; jeszcze nie tak dawno ceny Pb i ON były zbliżone. Dzisiaj to ponad 50gr.
Przeważnie diesel ma ponad 2.0l pojemności, więc wskakuje na inny poziom akcyzy, co daje 15% ceny w górę i stosownie VAT większy. Może, jeżeli wejdzie pod. ekol. , to sie te proporcje troche splycą, choć trąbią o zwiększeniu akcyzy na ON o około 50gr/l
Arno pisze:
michal - to porownaj 335i i 335d.
Wystarczy 330d. 0,1s rożnicy nie robi...
Kruszyn w innym wątku poruszył temat kosztów serwisu. Tutaj dopiero zaczyna się jazda. Marki typu BMW, MB, AUDI, LEXUS zapewne do budżetowych nie należą...
Sądzę, że w porownaniu z Subaru, Hondą, Toyotą trzeba zostawić więcej.