To był krok w dobrą stronę jeśli nie chciał siedzieć przed kominkiem lub śmigać "kulawą" eNką... A tak jest ogień na tłoki i rywalizacja. :)WRC fan pisze:Fajnie - pokazał, że pozorny krok w tył może się okazać dużym skokiem w przód.Barthol pisze: Kolejnym zaskoczeniem na plus to postawa Bębenka w C2![]()
Rajdy 2010
Re: Rajdy 2010
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Rajdy 2010
No to może ja się podzielę wrażeniami z oesów Elmotowych.
Postawa Kajtka była niesamowita , na prawdę widać było różnice w jego jeździe,a w jeździe innych. Była o wiele płynniejsza. Co do reszty to było dość wesoło na drugim oesie byłem w miejscu gdzie chłopaki spory kawałek lecieli na "odcięciu" po czym był prawy do lewego przez szczyt i z góry dalej ogień ,wszystko szło fajnie do czasu przejazdu Lesia którego skodziana ,nie wiedzieć czemu, nagle tył postanowił zmienić tor jazdy
reakcja była bardziej odruchowa niż jakiś zamierzona obrona ale wrażenie zostało duuuuuże. Zresztą Lesiu nie był by sobą gdy by nie miał jakiejś ciekawej przygody i tak też było i tym razem ,na tym samym oesie po hopie na mostku w Glinnie nagle kierownica została mu w rękach
i złapał ponoć w ręce samą nabę czy stojan bo leciał prosto na murek
tak ,że kolega ma szczęście do jakichś nietypowych awarii ,a ponoć ta akcja z kierą już ostatnio miała miejsce na jakichś testach.
Virnik betą szedł naprawdę grubo i do tego mega widowiskowo , gdzie się dało Beta szła bokiem na maksa ,321 KM robiło swoje ,a co do"taniości" tej opcji to zdana są podzielone , bo samo auto kosztowało (z dobrze poinformowanego źródła
) 50 k PLN a w przeróbki ponoć jeszcze 70 k. tak , że nie jest to wersja tania.
Była jeszcze jedna beta e30 Klementowicza i Ascona ,która była słabsza od tych dwóch ale ,że tak powiem nie ustępowała pola w kwestii widowiskowości.
Bęben na prawdę ładnie się pokazał ,a co więcej pierwszy raz (poza Lubiakiem) ktoś z czuba wsiada w wolniejszą ośkę i się tego nie "brzydzi"
W R2 też ładnie pojechał bodajże kolega Markowski z Kłodzka ,który tamten sezon jeździł w PPZmot Pugiem 306 ,a teraz wsiadł do C2R2 i walczył bardzo dzielnie o trzecią lokatę w klasie zostawiając w tyle o wiele bardziej utytułowanych zawodników.
Gwiazdą był też Novikow w Oplu Calibrze który dzielnie walczył na oesach obuty w opony Dębica dość mocno zjechane
,że o Wartburgu 353 nie wspomnę (w pełni sportowy laczek
) ,który jechał o wiele lepiej niż swego czasu niejaki pan Plucha i jego Tavria ,a na pewno większy aplauz zbierał
Puchar był super dzisiaj ,miałem okazję porozmawiać sobie dłużej z panem o nazwisku Szeszko
który w generalce pucharu był na 14-tym miejscu zostawiając za sobą wiele naprawdę mocnych Hond i innych Clio podróżując samemu tylno napędową Corollą. Tak że pogoda sprzyjała RWD bo było sucho i asfalcik dobrze trzymał.
Pozdrowionka dla wszystkich forumowiczów spotkanych na oesach , którzy tu nie za często się udzielają ale mam nadzieję ,że namówiłem ich do większej aktywności
Postawa Kajtka była niesamowita , na prawdę widać było różnice w jego jeździe,a w jeździe innych. Była o wiele płynniejsza. Co do reszty to było dość wesoło na drugim oesie byłem w miejscu gdzie chłopaki spory kawałek lecieli na "odcięciu" po czym był prawy do lewego przez szczyt i z góry dalej ogień ,wszystko szło fajnie do czasu przejazdu Lesia którego skodziana ,nie wiedzieć czemu, nagle tył postanowił zmienić tor jazdy



Virnik betą szedł naprawdę grubo i do tego mega widowiskowo , gdzie się dało Beta szła bokiem na maksa ,321 KM robiło swoje ,a co do"taniości" tej opcji to zdana są podzielone , bo samo auto kosztowało (z dobrze poinformowanego źródła

Była jeszcze jedna beta e30 Klementowicza i Ascona ,która była słabsza od tych dwóch ale ,że tak powiem nie ustępowała pola w kwestii widowiskowości.
Bęben na prawdę ładnie się pokazał ,a co więcej pierwszy raz (poza Lubiakiem) ktoś z czuba wsiada w wolniejszą ośkę i się tego nie "brzydzi"

Gwiazdą był też Novikow w Oplu Calibrze który dzielnie walczył na oesach obuty w opony Dębica dość mocno zjechane


,że o Wartburgu 353 nie wspomnę (w pełni sportowy laczek


Puchar był super dzisiaj ,miałem okazję porozmawiać sobie dłużej z panem o nazwisku Szeszko

Pozdrowionka dla wszystkich forumowiczów spotkanych na oesach , którzy tu nie za często się udzielają ale mam nadzieję ,że namówiłem ich do większej aktywności

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
burat pisze: Virnik betą szedł naprawdę grubo i do tego mega widowiskowo , gdzie się dało Beta szła bokiem na maksa ,321 KM robiło swoje ,a co do"taniości" tej opcji to zdana są podzielone , bo samo auto kosztowało (z dobrze poinformowanego źródła) 50 k PLN a w przeróbki ponoć jeszcze 70 k. tak , że nie jest to wersja tania.
To ma być niby drogo? Zdajesz sobie sprawę z kosztów innych rajdówek w stawce?
Re: Rajdy 2010
Azrael, no nie mówię o czubie w RSMP ale chyba koszt jest zbliżony do jakiegoś Clio albo C2 a na pewno nie jest to niskobudżetowa zabawa ,to też musisz przyznać
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
HR-y nie są tanie, często jest jeszcze więcej przy nich roboty niż przy normalnych autach, bo są to już zmęczone pojazdy. Do tego zdrowa M3 E36 nie kosztuje 15k, tylko właśnie nawet 50-60kPLN.
I dobrze, że nie to była M3 E30 :)
r.
I dobrze, że nie to była M3 E30 :)
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Rajdy 2010
ky, nie wiem ile w tym prawdy ale e30 Klementowicza to ponoć była M-ka i tak też wyglądała
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
Klementowiczaburat pisze: Klementynowicza

Wiem, że swego czasu Klementowicz miał oryginalne E30 M3, tyle , że cywilne (czerwone). Ciekawe czy go przerobił czy to jakiś inny egzemplarz.
C2R2 na pewno jest droższe.burat pisze: chyba koszt jest zbliżony do jakiegoś Clio albo C2
120tys to Vert wydał na przygotowanie Saxo N2 do RPP :
http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?p=470681#p470681
Re: Rajdy 2010


"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Rajdy 2010
Samo M3 E30 w znośnym stanie trzeba liczyć około 15kE. Ale to nie jest najbardziej bolesne. Bolesne są różne, zgodne z homologacją, zabawki. Ale chyba najbardziej boli, jak trzeba zrobić coś w silniku :)))
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Rajdy 2010
Niektórzy jechali wolniej.eMTi pisze: wszyscy cało przelecieli odcinki chlejadowe...

Re: Rajdy 2010
Chyba N-kowego i to bardzo biednego. Samo rajdowe zawieszenie kosztuje kilkadziesiąt tysięcy i to nie ma znaczenia jaki to samochód.burat pisze: Azrael, no nie mówię o czubie w RSMP ale chyba koszt jest zbliżony do jakiegoś Clio albo C2 a na pewno nie jest to niskobudżetowa zabawa ,to też musisz przyznać
Re: Rajdy 2010
Azrael, oki ale i tak uważam ,że cena około 120 tyś. nie jest opcją niskobudżetową ,no ale możne ja jakiś inny jestem 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
to zbudowanie SC może "szarpnąć" na jakieś 30-40k (albo i więcej)....a potem przychodzi moment sprzedaży i potencjalny nabywca mówi, że da 10-12k
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Rajdy 2010
burat pisze: Azrael, oki ale i tak uważam ,że cena około 120 tyś. nie jest opcją niskobudżetową ,no ale możne ja jakiś inny jestem![]()
Po prostu kompletnie nic nie rozumiesz z tego jak wyglądają budżety w rajdach. Jak nie składasz czegoś ze złomu w garażu zbieranego przez lata za bezcen to musi kosztować. Jak ma to być prawdziwa działająca rajdówka to musi kosztować a wiele kosztów ogóle nie zależy od tego czy to jest CC, BMW czy N-ka.
Re: Rajdy 2010
Azrael, to dobrze ,że mi wyjaśniłeś iż jest to pasztetowy budżet
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Rajdy 2010
I kontynuując:
http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=27867
Jest grubo - klepie większość S2000 i niektóre WuRCe
http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=27867
Jest grubo - klepie większość S2000 i niektóre WuRCe

Re: Rajdy 2010
Fakt, że to nie eliminacja WRC, ale wygląda na to, że jak się przesiądzie do rajdów, to będzie nieźle... Lepiej, niż z Kimim.. 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Rajdy 2010
no i kolega Robert wystukał całą ośkę i jeszcze parę S2000
i całość na 8 skończył
http://rally.perugiatiming.com/tab_stag ... peciale=10

http://rally.perugiatiming.com/tab_stag ... peciale=10
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Rajdy 2010
teraz wróci do F1 i będzie ręcznego szukał 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Rajdy 2010
raczej zaśnie z nudóweMTi pisze: teraz wróci do F1 i będzie ręcznego szukał![]()


- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 526 razy
Re: Rajdy 2010
zawiecha w sam raz na nasze drogi.. A tak przy okazji, to fajny tam mają jakiś tor testowy... przynajmniej z lotu ptaka 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Rajdy 2010
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 
