A prosze uprzejmie:
"ide TA droga."
"Widzialem TE droge"
"Czytam TE ksiazke"
" Uderzylem go TA ksiazka, bo nic nie umie"
Te - kogo , co
TA - kim, czym
W zasadzie, Marylko. - Jak mawial Grzegorz Poszepszynski.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
ja chce Gelendewagen
jako trzecie auto w garazu.
no moze czwarte.
obk na codzien i weekendy, multivan na weekendy i wakacje, mazda mx5 dla mojej Pani, gelenda do upalania..
skut do miasta.
tylko po co mi to wszystko.. .
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
onet pisze:
Lancer Ralliart to pomost pomiędzy Lancerem, a Lancerem Evolution. Stanowi uzupełnienie rodziny sportowych Lancerów, która po raz pierwszy od lat 80-tych będzie w komplecie. Samochód jest skierowany dla ludzi o sportowym zacięciu. Pod maską znajdzie się mniej "wysilona" wersja nowej jednostki pochodzącej z wersji Evolution: 4B11 2,0 l Turbo MIVEC, 240 KM i 353 Nm przy 3000 obr/min (Evolution: 295 KM przy i 366 Nm przy 3500 obr/min). Napęd będzie stały, przekazywany na cztery koła („AWC”), ale o nieco uproszczonym działaniu w porównaniu do Lancera Evolution - bez aktywnej kontroli znoszenia AYC, bez Sport ABS.
No i po paru latach mamy bezposrednia konkurencje dla WRX ze strony Mitsu. Chociaz IMVHO Lancer jest duzo ładniejszy od WRXa - oczywiscie mowa o MY08.
Sam bym chciał takiego G, ale chyba jednak produkcji Pucha, takim wypasionym Mesia to żal by mi było wjechać w jakiś większy teren, a w tamtym bym się nie przejmował
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
onet pisze:
Lancer Ralliart to pomost pomiędzy Lancerem, a Lancerem Evolution. Stanowi uzupełnienie rodziny sportowych Lancerów, która po raz pierwszy od lat 80-tych będzie w komplecie. Samochód jest skierowany dla ludzi o sportowym zacięciu. Pod maską znajdzie się mniej "wysilona" wersja nowej jednostki pochodzącej z wersji Evolution: 4B11 2,0 l Turbo MIVEC, 240 KM i 353 Nm przy 3000 obr/min (Evolution: 295 KM przy i 366 Nm przy 3500 obr/min). Napęd będzie stały, przekazywany na cztery koła („AWC”), ale o nieco uproszczonym działaniu w porównaniu do Lancera Evolution - bez aktywnej kontroli znoszenia AYC, bez Sport ABS.
No i po paru latach mamy bezposrednia konkurencje dla WRX ze strony Mitsu. Chociaz IMVHO Lancer jest duzo ładniejszy od WRXa - oczywiscie mowa o MY08.
devlin , tylko ,że obecna klasa G ma niewiele wspólnego z samochodem z lat 80-90.
A wszyscy dobrze wiedzą ,że bezawaryjność merców skończyła się na modelu 124 w '95
Piter 35 pisze:
devlin , tylko ,że obecna klasa G ma niewiele wspólnego z samochodem z lat 80-90.
A wszyscy dobrze wiedzą ,że bezawaryjność merców skończyła się na modelu 124 w '95
Aż tak duże są zmieny, że ma niewiele wspólnego?
No właśnie - a jak jest z bezawaryjnością Gelendy? Bo opinie słyszę mieszane.
– Это водка? – слабо спросила Маргарита. Кот подпрырнул на стуле от обиды.
– Помилуйте, королева, – прохрипел он, – разве я позволил бы себе налить даме водку? Это – чистый спирт!
Wiesz te nowe to napakowane elektroniką , zawieszenia nowoczesne ( więc psujące się ), silniki również nie lepsze chyba tylko blachy są ok .
A stare G to inna bajka jak kupować to max do '92 .
Tak z ciekawostek to czytałem ,że w armi szwajcarskiej oczywiście mowa o starym modelu to miały założony okres żywotności 29 lat