To chyba zły temat dla tej wiadomościPiter 35 pisze:Ciekawe na ile to się sprawdzi w rajdachhttp://moto.onet.pl/1594614,1,taka-bedz ... ml?node=16

To chyba zły temat dla tej wiadomościPiter 35 pisze:Ciekawe na ile to się sprawdzi w rajdachhttp://moto.onet.pl/1594614,1,taka-bedz ... ml?node=16
Masz cos do Celiki?Witek pisze:Jak dla mnie za bardzo przypomina to skrzyżowanie celici z nisanem.
FUX pisze: Masz cos do Celiki?![]()
Witek pisze: Jak dla mnie za bardzo przypomina to
Masz wybaczone litościwie...Witek pisze: Tak. Do tej.
jarmaj pisze: stosunkowo niedużym kosztem robimy te 300 ileś tam dziesiąt koni i staje się to całkiem przyjemnym autem. Mi się podoba już teraz.
esilon pisze:
Maptek juz może zacierać ręce,
Azrael pisze: cholera wie jaką będzie to to miało elektronikę.
esilon pisze: Azrael napisał(a):cholera wie jaką będzie to to miało elektronikę.
no to wtedy i 4 turbo się pożywi![]()
Azrael pisze: Jak będzie tak jak z innymi Toyotami to się nikt nie pożywi.
Sprzedawcy stand alone?Azrael pisze:esilon pisze: Azrael napisał(a):cholera wie jaką będzie to to miało elektronikę.
no to wtedy i 4 turbo się pożywi![]()
Jak będzie tak jak z innymi Toyotami to się nikt nie pożywi.
Mówi sięAzrael pisze: las palących się kontrolek awarii.
Phiii, ja też mam las palących się kontrolek, a kompa nie zmieniałemAzrael pisze:jarmaj, stand alone do drogowego auta współczesnego (CAN, komputery sterujące wyposażeniem wnętrza) to kosztowna i skomplikowana sprawa. Nawet w rajdówkach niektóre rzeczy nie działają na stand-alone'ach i jest to wkurzajce. Np. Lanosy na Motecu mają las palących się kontrolek awarii.